Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hiukset rahoiksi?
1 2
Deathrace King
09.02.2004 13:05:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entä nainen?
 
Pitkät hiukset ovat naiselle must. Eli ei mitään hiustenleikkuita sukupuoleen katsomatta.
 
Thrash and mosh 'til death!
Eemil
09.02.2004 13:13:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai edes löit jonkun kaverisi kanssa vetoa?
 
Eipä ne olis lyöny kun mä harvemmin jätän toteuttamatta asioita jotka sanon toteuttavani. Eikä tää mikään iso juttu mulle ollu, ajattelin vaan jos olis rahaa saanu samassa tehtyä. Vaikka vaihtanu hiukset johki chorukseen...:) Tai ainakin vähän pesämunaa sitä varten.
 
hörhö
17.02.2004 13:04:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä täällä Suomessa kukaan varmaan ostaisi. Tietysti jos ne on pitkät ja hyväkuntoiset, niin kannattaa kysyä kaupunginteattereilta. Käsittääkseni suurin osa Suomeen tuoduista hiuksista on peräisin Virosta, jossa hintataso ei päätä huimaa.
 
En tiedä paljonko hiuksista maksetaan, mutta pinnikiinnitteisen peruukin hinta on ~100-200€ hiusten pituudesta riippuen ja voitte laskea, paljonko niiden hiuksien osuudeksi jää, sillä se virkataan noin kymmenen hiusta kerrallaan käsin.
 
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
depe
17.02.2004 13:48:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EIkös tässä muutama päivä sitten ollut joku uutinen, että Victoria Beckhamilla on hiustenpidennykset, joissa on käytetty venäläisten naisvankien hiuksia. Eli siellä venäläiset vanginvartijat tekee bisnestä leikkaamalla vankien hiukset (vaikka niitä ei kai tarvitse leikkauttaa) ja myymällä länsimaisille firmoille, jotka tekee noita systeemejä.
 
Eli mitä tästä opimme. Myy ne hiuksesi Victoria Beckhamille... tai jotain...
 
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
Sävis
21.02.2004 11:12:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitkät hiukset ovat naiselle must. Eli ei mitään hiustenleikkuita sukupuoleen katsomatta.
 
Tylsää. Minähän en pitkää tukkaa kasvata!
 
Mitäs jos tohon laittaisi been?
Anttoni
21.02.2004 11:32:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tylsää. Minähän en pitkää tukkaa kasvata!
 
Älä kasvatakaan! Kyllä mun mielestä kaunis nainen näyttää hyvältä lyhythiuksisenakin. Itseasiassa kaikille naisille pitkät hiukset ei edes sovi niin hyvin kuin lyhyet. Mä tiedän yhden naisen, jolla on aika lyhyt tukka, mutta ai että se on oikea namupala! :P
 
Mirrinsane
22.02.2004 15:49:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja taas yksi menetetty tapaus.
 
hei, hiukset ovat pyhät, ei niitä leikata.
 
c'mon baby light my fire
Eemil
22.02.2004 17:48:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja taas yksi menetetty tapaus.
hei, hiukset ovat pyhät, ei niitä leikata.

 
Ei ei, kun välimaasto kaljun ja pitkän välillä on ainut paheksuttava hiusmalli. Meillä miehillä siis. Sitä paitsi äitikin sanoi että kyllä tämä kalju on parempi. :)
 
Mirrinsane
22.02.2004 17:57:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä paitsi äitikin sanoi että kyllä tämä kalju on parempi. :)
 
eii. sä olet niin väärässä. eikä äitiä kuunnella, jos sitä kuuneltaisiin, niin mulla olisi maantienväriset lyhyet hiukset. sellainen kammattava malli. no way.
 
c'mon baby light my fire
Eemil
22.02.2004 18:04:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eii. sä olet niin väärässä. eikä äitiä kuunnella, jos sitä kuuneltaisiin, niin mulla olisi maantienväriset lyhyet hiukset. sellainen kammattava malli. no way.
 
No sovitaan että sä oot ehkä nätimpi kun mä, mutta mun äiti on parempi ku sun.
Ai niin, munhan piti yrittää sitä kuvaa laittaa uudestaan kun se ei aikasemmin huolinu, nyt sen teen.
 
Mirrinsane
22.02.2004 18:07:17 (muokattu 22.02.2004 18:12:29)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mun äiti on parempi ku sun.
 
hei, mä tykkään mun äidistäni:D
 
muoks, piti lisätä hymiö.
 
c'mon baby light my fire
Eemil
22.02.2004 18:08:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hei, mä tykkään mun äidistäni.
 
Mä tykkään laukoa huonoa läpyskää, sori. Äidit on koviksia. Nyt tulee kuva, hitto että on ruma.
 
Mirrinsane
22.02.2004 18:10:51 (muokattu 22.02.2004 18:11:50)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, mun pitää opetella lisäämään hymiöt oikeisiin paikkoihin. kuka sanoi, että se huonoa on?
 
c'mon baby light my fire
Eemil
22.02.2004 18:13:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, muyn pitää opetella lisäämään hymiöt oikeisiin paikkoihin. kuka sanoi, että se huonoa on?
 
Ei, mäkin vaan yritin olla oikein kohtelias. Ja yritän välttää hymiöiden käyttöä. Tästähän tuli oikea chatti. Täytyy vaihtaa tohon omakuvaan nyt nykyinen pärstävärkki.
 
Mirrinsane
22.02.2004 18:14:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aika jättimäinen kuva. kauniit hiukset. murhaaja.
 
c'mon baby light my fire
Eemil
22.02.2004 18:19:09 (muokattu 22.02.2004 18:20:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aika jättimäinen kuva. kauniit hiukset. murhaaja.
 
Ei oikeeen ole hallussa tää tietokoneen käyttö. Kai sen sais jollain pienemmäkskin.
 
Mutta nyt on nähtävänä kuinka nätti poju olen nykyään. Monet naisetkin on varmaan kateellisia kun olen noin nätti. (hymiö)
 
Edit: Helvetti, kun on iso tuokin kuva. Mutta ei ole lahjahevosen suuhun katsominen...
 
Mirrinsane
23.02.2004 14:14:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuntuu nyt kyllä pahalta. pari muusikkokaveriani meni tammikuussa armeijaan ja joulukuun ajan piti aina itkeä, kun tapasi kyseisen bändin poikia, kun oli uusi lyhyttukkainen mies. (ne siis pätki tukkansa yksi kerrallaan)
 
c'mon baby light my fire
Sävis
24.02.2004 13:54:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä kasvatakaan! Kyllä mun mielestä kaunis nainen näyttää hyvältä lyhythiuksisenakin. Itseasiassa kaikille naisille pitkät hiukset ei edes sovi niin hyvin kuin lyhyet. Mä tiedän yhden naisen, jolla on aika lyhyt tukka, mutta ai että se on oikea namupala! :P
 
Ai minä vai? ;)
 
Mitäs jos tohon laittaisi been?
Dunga
24.02.2004 17:04:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiesus mä en kyllä tukastani luopuisi...juuri hyvä prosessi meneillään.
 
"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson--
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «