Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korut..
1 2 3 4
Funkånaut
20.06.2011 23:12:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Armeijan tuntolevyketjussa roikkuu siskolta ylppärilahjaks aikanaa saatu pataässäkoru. Ei oo muuta.
 
Mietin siinä samalla, että näkyyköhän Sandelsin myyntitilastoissa joku piikki nyt tässä Funkonautin historiallisen, ylivoimaisen voiton jälkimainingeissa. - Stradlin
Kibester
24.03.2012 10:16:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään koruista hirveän kamalasti. Lävistyksiä en kyllä ota mihinkään. Kaulassa yleensä joko Kalevalakoruista pronssinen Thorin vasara tai hopeinen ratsumies. Sitten on semmonen hippihenkinen puu-hopea-kaulakoru. Ranteessa millon mitäkin puuhelmiä/intin särmärit. Omistan myös hopeisen Thorin vasara- Kalevalakorun, ranteessa pidettävän siis. Harmittaa kun on noi Thorin vasarat eri materiaalia, eikä niitä siis voi yhtäaikaa pitää. =(
 
Adoption periaatehan on laittaa vahinko kiertämään. Jos kaikki on erityisiä, niin mitä erityistä siinä on?
Kukkis 77
25.03.2012 18:16:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole muuta kuin yksi tämmöinen harrastuksiin liittyvä kaulakoru
 
www.tahvis.com/Tissit.jpg
 
"En dokaa, pidän vain krapulaa loitolla" -Pekka Myllykoski
D_Von_Amor
11.05.2012 15:18:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On, paljon, monenlaisia. Tällä hetkellä ei nii paljoa, mutta onpaha kuitenki. Muutama sormus mm. pääkallo, ranteet täynnä ketjuja, rannekkeita ym. helyjä. Korvissa 2 6mm venytystä ja 2 peruskorua. Huulikoru, kielikoru, bridge ja napa tottakai vaikkei se kokoajan näykkään. Lisäksi myös kaulassa pentagrammi (yks sakara ylöspäin) ja puuhelmet.
 
Ennen saatto olla kuusikin erillaist kaulakorua yhtäaikaa, mutta nytte oon joutunu karsimaa kaikki hopeakorut pois kun ko. materiaali jättää nii mukavat jäljet ihoon, hehheh. Valtaosalle koruista olen siis joutunu hävittää.
 
zappafan
15.10.2012 17:23:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 157 päivää vanhaan aiheeseen!
... no kirjoitan nyt tylsyydessäni silti. Eli korvassa (vasemmassa) yksi korvis kaulassa roikkuu pronssinen kalevala risti ja hopeinen sydämmenpuoikas, rannekoruja käytän joskus, sormuksiakin aina silloin tällöin.
 
"Mikä on sinun on myös minun, mutta mikä on minun ei taatusti ole sinun !"
seeprahim
15.10.2012 23:50:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei voi tämmösen ketjun äärellä muuta sanoa kuin että mulla on aivan saatanasti koruja. Niitä on joka paikassa killumassa, tila loppuu. Hirvee määrä hilua, harvempi jalometallia. Puisista tykkään erityisen paljon.
 
"en kyllä usko, että shamanismi toisi avun tähän asiaan"
CountX
17.08.2014 20:46:22 (muokattu 20.08.2014 13:10:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä mitn. Antaapa olla.
Sanotaan nyt vaikka, että olen alkanut innostua koruista pitkän tauon jälkeen.
 
Brownie
31.10.2014 09:54:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä hyötyä on koruista? En käytä.
 
päänahka
31.10.2014 10:39:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Brownie: Mitä hyötyä on koruista? En käytä.
 
Herättyään hän syö terveellisen aamiaisen, pukee käytännölliset vaatteet ylleen ja lähtee töihin. Töiden jälkeen hän käy lenkillä, syö terveellisen päivälliseen ja lukee tee-se-itse-käsikirjoja ja selviytymisoppaita kunnes nukahtaa. Hän on hyödyllisten asioiden mies.
 
barclay
31.10.2014 21:35:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaulassa nimihieroglyfikoru Epyptistä, Vasemmassa nimettömässä kullattu sormus ja vasemmassa korvassa pari hopearinkulaa.
 
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
Ed_Guy
27.12.2014 13:43:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sain lahjaksi reiän korvaan. Juuri kävin lunastamassa lahjani. Kuhan tuon hoitavan korun saa vaihtaa niin varmaan tämän tyylistä ajattelin http://www.savanni.com/product_thum … kiplugi_fpl063_5041.jpg&w=139&h=190
 
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «