Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: nahkahousut
1 2
Ta Wicked G
31.08.2003 19:45:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä johtuu, että jos tänä päivänä jätkä pitää nahkahousuja jalassa, saa heti turpaansa? Missä vaiheessa nahkahousuista tuli hinttien vaate? Kyllähän the Doorsin jätkät oli ihan vaan heteroita, mutta käyttivät nahkiksia..
 
Fuck the reality! I'm going home!
Härski
31.08.2003 20:32:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noh, ne näyttää hintiltä, ja jos sulla on nahkahousut jalassa, olet hintti. Näin se vaan on. En voi mitään. Ton sun esimerkin perusteella kaikki 80- hevarit on saanu turpaansa. HOOOO!
 
jomppa82
31.08.2003 20:35:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta jos on nahkahousut ja korvis itsestä katsoen vasemmassa korvassa, onko silloin bi?
 
Live fast, die die!
Gypsy
31.08.2003 23:19:09 (muokattu 01.09.2003 17:09:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä helvettiä tommoset vaikuttaa muka seksuaalisuuteen?? Toihan on amispuhetta. Nahkahousuthan on siistit. Paitsi sillon kun ne on jonkun lihavan jalassa. mun mielestä
 
Mistä johtuu, että jos tänä päivänä jätkä pitää nahkahousuja jalassa, saa heti turpaansa?
 
No, ihmiset on ahdasmielisiä mulkkuja. Kato kaikilla pitäs olla siniset farkut ja olvi lippis. Eli amis spurgu vaatteet. Ootko muuten saanu turpaas nahkahousujen takia? Semmonenhan meinaan pistää vituttaan. Kato lintulaumassakin erilaista yksilöö nokitaan.
 
No, ei kiinnosta pätkääkään mitä joku amis spurgu sanoo mun vaatteista.
 
Ja 80 luvullahan andyn nenärengaskin oli puheenaihe. Niin juntteja ihmiset on
 
waldemarx
01.09.2003 10:58:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyi ****u!
 
waldemarx
Gypsy
01.09.2003 16:49:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyi ****u!
 
Mikä?
 
hjukke
01.09.2003 17:05:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noh, ne näyttää hintiltä, ja jos sulla on nahkahousut jalassa, olet hintti. Näin se vaan on. En voi mitään. Ton sun esimerkin perusteella kaikki 80- hevarit on saanu turpaansa. HOOOO!
 
Täysin asiaton kommentti. Näin järkevää ei voi lausua kukaan muu kuin M*he. Tästä ei hyvää seuraa. Miinus, pitkä kuin nälkävuosi, ainakin.
 
Melkein kaikilla on allekirjoitus. Minulla ei. Ja olen siitä ylpeä!
Härski
01.09.2003 17:27:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täysin asiaton kommentti. Näin järkevää ei voi lausua kukaan muu kuin M*he. Tästä ei hyvää seuraa. Miinus, pitkä kuin nälkävuosi, ainakin.
 
Kuules, pönttö. Mä vastasin asiallisesti kysymykseen. MÄ en luule ihmisiä hinteiksi, vaikka niillä olisikin nahkahousut jalassa, vaan yleinen käsitys vaan on sellainen. Sinä, minä, hän tai tuo - kukaan ei voi muuttaa sitä yksin. Sen muuttamiseen menee aikaa. Vahinko, jos loukkasin tunteitasi, toivottavasti saat tänä yönä unta, tästäkin huolimatta.
 
Ta Wicked G
01.09.2003 18:16:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuules, pönttö. Mä vastasin asiallisesti kysymykseen. MÄ en luule ihmisiä hinteiksi, vaikka niillä olisikin nahkahousut jalassa, vaan yleinen käsitys vaan on sellainen. Sinä, minä, hän tai tuo - kukaan ei voi muuttaa sitä yksin. Sen muuttamiseen menee aikaa. Vahinko, jos loukkasin tunteitasi, toivottavasti saat tänä yönä unta, tästäkin huolimatta.
 
No, älkäähän tapelko näin typerästä asiasta.
 
Kysyin vain mielipidettä. En itse käytä nahkahousuja, ihan vaan farkkuja, mutta sitähän minä vaan ihmettelen; mikä saa ihmiset ennakkoluuloisiksi pelkkien vaatteiden perusteella?
 
Fuck the reality! I'm going home!
Definhel
01.09.2003 18:45:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä vaiheessa nahkahousuista tuli hinttien vaate?
Eikös se niin ollu että Judas Priestin laulaja keksi pitää nahkavaatteita ja se oli homo. Ja homothan aina elokuvissa nahkavaatteita käyttää joten tästä me typerykset olemme saattaneet keksiä kaikkea outoa!
 
Mullakin on muuten oikein tiukat nahkahousut, en kyllä käytä niitä, har-har.
 
Jos bändissä ei ole kitaristia, se on uudenaikainen. Jos bändissä ei ole laulajaa, se on instrumentaalinen. Jos bändissä ei ole rumpalia, se on erilainen. Jos bändissä ei ole basistia, se on paska.
Bacchus
01.09.2003 19:32:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös se niin ollu että Judas Priestin laulaja...
 
Juuri näin. Rob Halfordhan (old fairy), jota metallijumalaksikin monasti tituleerataan, toi kaikenmaailman niitit ja nahkavermeet metalliin. Kaikki poliisiopistoja joskus nähneet tietää varmasti Blue Öyster Clubin (ei siis se bändi, homoklubi siis), niiltä jampoilta siellä herra Halfordkin näyttää, ja juuri niistä paikoista hän kuuleman mukaan on vaatepartensa keksinyt. Paradoksaalista; metallimusiikin pukeutumisen roolimalli oli homo, ja monet metallibändit julistavat homojen likvidoimista. Esmes Impaled Nazarene...
 
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
jomppa82
01.09.2003 19:40:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuri näin. Rob Halfordhan (old fairy), jota metallijumalaksikin monasti tituleerataan, toi kaikenmaailman niitit ja nahkavermeet metalliin. Kaikki poliisiopistoja joskus nähneet tietää varmasti Blue Öyster Clubin (ei siis se bändi, homoklubi siis), niiltä jampoilta siellä herra Halfordkin näyttää, ja juuri niistä paikoista hän kuuleman mukaan on vaatepartensa keksinyt. Paradoksaalista; metallimusiikin pukeutumisen roolimalli oli homo, ja monet metallibändit julistavat homojen likvidoimista. Esmes Impaled Nazarene...
 
Eikös Halford tullut kaapista 90-luvun taitteessa? Sadohomo-look hänellä on kuitenkin ollut aina 70-luvun lopulta lähtien. Jostain vielä olin juuri lukevinani, että se oli levy-yhtiön idea, mutta tiedä häntä.
 
Impukat nyt eivät taida olla aina ihan tosissaan. :) Vaan eivät ne taida ainoita homokielteisiä olla.
 
Luulisin, että homot yhdistetään nahkahousuihin lähinnä elokuvien perusteella. En tiedä mistä elokuvateollisuus ne ovat bonganneet.
 
Niin ja eikös Village People pukeutunut aika perus-stereotyyppihomosti?
 
Live fast, die die!
NYdoll
01.09.2003 23:31:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitten taidan olla melko homo http://www.sunpoint.net/~monkeyrocker/anttikuva1.jpg
hahahahah
 
Definhel
02.09.2003 18:41:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös Halford tullut kaapista 90-luvun taitteessa? Sadohomo-look hänellä on kuitenkin ollut aina 70-luvun lopulta lähtien. Jostain vielä olin juuri lukevinani, että se oli levy-yhtiön idea, mutta tiedä häntä. Halfordihan sitten lähti Judas Priestistä sen takia että hemmo ei halunnu huonontaa bändin mainetta, jos nyt oikein muistan.
 
Luulisin, että homot yhdistetään nahkahousuihin lähinnä elokuvien perusteella. En tiedä mistä elokuvateollisuus ne ovat bonganneet. Homoilta?

Niin ja eikös Village People pukeutunut aika perus-stereotyyppihomosti? Sellasissa vaatteissa ei varmasti ihan joka päivä homokaan kävelisi, huh huh... Kaikki laivaan, nyt laulaa kunkut merien!
 
Jos bändissä ei ole kitaristia, se on uudenaikainen. Jos bändissä ei ole laulajaa, se on instrumentaalinen. Jos bändissä ei ole rumpalia, se on erilainen. Jos bändissä ei ole basistia, se on paska.
waldemarx
02.09.2003 20:49:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä?
 
No siis nahkahousut. Vähän munakasta :D
 
waldemarx
waldemarx
02.09.2003 20:59:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo sori, en lukenu tota itse topicia ku vasta nyt, ku sana "nahkahousut" osui nii pahasti silmään :D
 
Njoo, kai mäkin oon sit homo ku pidän hiuksia saparoilla ja joskus käytän hametta.. siis mitä vittua pukeutumisella on seksuaalisuuden kans tekemistä...oon täysin sitä mieltä et kaikki amis-homofobistit on löysiä pelkureita ja pelkää et tulee raiskatuks tai mikä vielä pahempaa kääntyy itse homoksi. Enkä myöskään tajuu sitä et miten joku noin arkipäivänen asia ku et joku on homo tai lesbo on nii vitun iso juttu, et siitä pitää vetää kauhee numero. Tuskin homot ja lesbotkaan vittu valittaa heteroille niiden seksuaalisesta suuntautumisesta.
 
waldemarx
Ta Wicked G
02.09.2003 22:08:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo sori, en lukenu tota itse topicia ku vasta nyt, ku sana "nahkahousut" osui nii pahasti silmään :D
 
Njoo, kai mäkin oon sit homo ku pidän hiuksia saparoilla ja joskus käytän hametta.. siis mitä vittua pukeutumisella on seksuaalisuuden kans tekemistä...oon täysin sitä mieltä et kaikki amis-homofobistit on löysiä pelkureita ja pelkää et tulee raiskatuks tai mikä vielä pahempaa kääntyy itse homoksi. Enkä myöskään tajuu sitä et miten joku noin arkipäivänen asia ku et joku on homo tai lesbo on nii vitun iso juttu, et siitä pitää vetää kauhee numero. Tuskin homot ja lesbotkaan vittu valittaa heteroille niiden seksuaalisesta suuntautumisesta.

 
Niinpä. Kaapithan meinaa just olla tosi homofobisia...
Amiksilla on vaan joku ihme tekoviha niitä (homoja) vastaan.
Sitä paitsi onhan se välillä hauskaa näyttää erilaiselta, jos vaikka nahklahamettakii käyttäs.
 
...et miten joku noin arkipäivänen asia ku et joku on homo tai lesbo on nii vitun iso juttu, et siitä pitää vetää kauhee numero.
 
Näyttäis olevan joillekin iso juttu. Ikävä kyllä. Kun itsesääliin on kyllästynyt, pitää alkaa vihata jotain ryhmää, ihan vaan huvikseen.
 
Ai niin, olen muuten ihan vain hetero (ei kai vaan kukaan pettynyt...?)
 
Fuck the reality! I'm going home!
Bacchus
03.09.2003 19:33:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo sori, en lukenu tota itse topicia ku vasta nyt, ku sana "nahkahousut" osui nii pahasti silmään :D
 
Njoo, kai mäkin oon sit homo ku pidän hiuksia saparoilla ja joskus käytän hametta.. siis mitä vittua pukeutumisella on seksuaalisuuden...

 
Eipä täällä kukaan oo homoudesta tehnyt isoa juttua, muut kuin sinä siis. Vai olenko aivan väärässä? Ei kukaan oo sanonut että jamppa joka pitää nahkahousuja olisi homo, vai...?
 
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
waldemarx
03.09.2003 20:49:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä olet täysin väärässä!!!!!!!!
 
Tarkotin sitä et miks se on joidenkin mielestä tosi paha asia jos joku on homo? Enkä tarkottanu et täällä vaan yleisesti.
 
waldemarx
Dr. Love
05.09.2003 09:40:05 (muokattu 05.09.2003 09:42:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en kyllä jaksa ymmärtää mikä niitä amisjuntteja vaivaa. pitää olla niin !"#€% ahdasmielisiä. jos joku vähän poikkeaa siitä kofflippis-pilootti/ajotakki-paskafarkku-haituvaviikset - muodista niin heti ruvetaan aukomaan päätä. ja kaiken huippu, jos omistat pitkät hiukset et ole isänmaallinen vaan homo, koska suomessa oli sota. Siis TÄH?
 
Jack Daniel's, it's what's for dinner.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «