Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: manskirts.
1 2
ozymandias
18.07.2003 12:42:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitähän mieltä on netin porukka miehille suunnitelluista hameista- eli hame, mutta se on kuitenkin omalla tavallaan.. "äijä"?
 
Itse ajattelin tällaisen ostaa, mutta kun ei oikein tiedä mistä.. Kun Kajjjaanissakin asuu niin tietää, että sellaisesta tulee noottia. Mutta. so fucking what, miehethän ovat pitäneet hameita vuodesta neljä, muttei Suomessa..
 
Lopetan itsetuntoani pönkittävän puheeni tähän, mutta ennen sitä:
 
Siis, mitä mieltä olette hameista miehillä, jos ne kuitenkin näyttävät maskuliinisilta?
 
Guderian
18.07.2003 13:33:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pisteet sinulle jos Kajaanissa aiot hame päällä kulkea. Parane pian.
 
No ei vaan ;) Itse olen sitä mieltä että se on naisten vaate enkä koskaan laittaisi ylleni. Näin yksinkertaista :)
 
Klotzen, nicht Kleckern!
Moratoria
19.07.2003 23:11:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näytä mulle kuva miehekkäästä hameesta ni mä ostan sellaisen. Sitä skottilaista kilttiä ei lasketa.
 
Unworthy Knight
19.07.2003 23:20:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukin tavallaan...jos pitää niin miksikäs ei.
Etpähän saa multa turpaan
Saatan tosin pitempään mulkasta jos moisen näyn nään.
 
"...So croak the king of Grey."
Karlsson
20.07.2003 09:04:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kesähelteillä saattais olla ihan kiva. Kannattaa vaan varautua jonkin asteiseen asenteellisuuteen kanssa ihmisten puolelta.
 
"Luuletsä et sä osaat laulaa?" -Känninen Pekka Pohjola Robert Plantille
hene
20.07.2003 12:11:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en kyllä laittaisi hametta päälleni, tai ainakaan pitäisi sitä ihmisten ilmoilla.
 
Ei minulla siis ole mitään niitä vastaan. Kyllä ne varmasti jollekkin sopivat. Esimerkiksi Sonata Arctican uudella kosketinsoittajalla oli keikalla päällä sellainen vihreä jännästi kuvioitu hame. Oli hieno.
 
Vilhelmus
20.07.2003 12:22:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … c=21&t=26993&o=0&x=2ec5d63f11&co=30
 
Vichy maistuu tutulle.
HCW
20.07.2003 21:30:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hameet on miehillä=homojen hommaa.(Onhan se homoilukin miesten hommaa)
 
Mutta se hametta pitäsi etsiä niin hommaisin kiltin.
 
eli pointtina se että esim.näitä Dimmu Borgir hameita en ymmärrä,mutta kansallispuvussa käytettynä kylläkin.
 
Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
Lähikauppias
20.07.2003 23:06:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse omistan intialaisen hamemaisen lungee-nimisen vaatekappaleen (ei, en ole hippi), joka on eräänlainen kangasputki, joka solmitaan toisesta päästä lantiolle. Kyseessä on siis miestenvaate, jota suurinpiirtein kaikki tavalliset intialaiset miehet käyttävät. Ainoastaan rikkailla on housut. Kotona käytän lähes poikkeuksetta lungeeani, ja on se festareillakin päällä ollut. Vielä en ihan normaalisti kaupungilla kulkiessa ole uskaltautunut käyttämään. Mutta on kyllä todella mukava ja huom. miesten vaate. Sitä on hyvä sitten selittää maassa maatessa, hampaat kurkussa.
 
Tyttöystävä toi tuliaisiksi.
jenni.rotten
21.07.2003 00:25:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseessä on siis miestenvaate, jota suurinpiirtein kaikki tavalliset intialaiset miehet käyttävät.
 
Joo mutta tämä on Suomi ja me suomalaisia :D
 
Ei pahalla, siis kyllä mä hameet yms. hyväksyn, ja ihan hyvin toimivat ainakin mun mielestäni myös miehillä :)
 
P.S. Itse käytän lungee-hameesta sanaa "langi". Jotenkin kuulostaa normaalimmalta ja on helpommin lausuttavissa.
 
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
Lähikauppias
21.07.2003 11:12:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

P.S. Itse käytän lungee-hameesta sanaa "langi". Jotenkin kuulostaa normaalimmalta ja on helpommin lausuttavissa.
 
No, minä käytin sanaa lungi, mutta sitten sinä tulit sekoittamaan pienen mieleni tuolla Ilosaari-keskustelussa. Tästälähin sanon siis langi. Olkoon näin.
ozymandias
21.07.2003 11:50:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hah.. ök ök.. no enhän mä sanonu että sitä KAJAANISSA pitäisin. tyhmä voin olla, mutten niin tyhmä.
ajattelin vain, kun on niin perkeleellisen kuuma..
 
kotiteollisuuden sinkkosella on äijähame.
siitä tämä idea lähtikin..
noh, huolimatta siitä mitä kukaan sanoo, hame tulee..
kunhan sellainen hyvä löytyy.
siihen asti: shortsit.
 
gravedepth
14.10.2003 08:52:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osta niin et muuta enää käytäkkään. Itellä on enkä kyllä luovu ja kohta on muutama lisää. Siihen voi vaikka modata kettinkiä tms. Itellä on viis metriä kettinkiä hameessa. Hame miehellä näyttää yllättävän hyvältä.
 
Via
14.10.2003 11:03:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miesten hameet on aivan uskomattoman ihania. Lääh. Tietynlainen (siis tyyli muutenkin kohdallaan) mies hameessa ja ainakin mä vonkaan varmasti x)
 
pumpkin
14.10.2003 12:18:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se hame on miehillä ihan mahtavan näköinen, jos se ei ole liian naisellisen näköinen röyhelö.
Saisitte opetella enemmän niitä käyttämään!
 
Jani The Rock
14.10.2003 12:27:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksei. Hame tai kiltti tai lungi tai langi tai mikä vaan päälle, jos se itsestä tuntuu mukavalta. Jotkut frendit on pitäneet sellaisia, eikä ole hävettänyt heidän seurassaan liikkua. Itse en pitäisi, mutta se ei johdu mistään kuvitellusta Börje- tai Haight-Asburymeiningistä vaan siitä, että minusta semmoinen ei ole mukava päällä. Toisaalta, onhan yksi noista meitsin suosikkikitaristeista tehnyt söpöstä vaaleanpunaisesta ballerina-minihameesta oikein tavaramerkkinsä, joten mistäs sitä ikinä tietää... 8-)
 
Butcher baby - they`re gonna put you away!
Rokkikana
14.10.2003 12:40:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä miehet voi hameita käyttää, ne joille sopii. Ei kaikille naisillekaan sovi. Ja kunhan käyttävät miesten hameita eikä naisten. Vissi ero.
 
Se yksi pitkä musta nahkahame sen yhden Jyrkin päällä siinä yhdessä katalookissa oli ihan miehekäs, mutta ehkä ei ihan arkikäyttöön. :) No, en minäkään arkisin nahkahameessa kulje.
 
"Shamaani nukahtaa iltapäivän kuumuuteen"
Bacchus
15.10.2003 01:46:20 (muokattu 15.10.2003 01:49:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiltti vois olla ihan tyylikäs, mut niinku joku jo sanokin, ei välttämättä kaikille sovi.
 
!
elina_kerttu
16.10.2003 19:56:43 (muokattu 16.10.2003 20:06:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ihan hauskoja. varsinkin partureilla joissain trendikampaamoissa ja muissa cooleissa ammateissa työskentelevillä miehillä.
 
Edit: "cooleissa"
 
-memmu-
17.10.2003 22:16:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllä miehellä housut pitää olla. mielestäni. ja huosuthan on paljon mukavammat päällä ku hame.
btw... jokainen saa pukeutua miten haluaa
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «