Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: mikä tekee jostakin gootin?
1 2 3 4 5
ikkunaprinsessa
05.09.2003 23:43:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo no nyt luin tossa noita juttuja niin tajusin että jonkun neljätoista-vuotias pikkupillu pitää sitten tollasia asioita ittelleen tärkeänä. joten siis mä tulin siihen tulokseen että ihmiset käsittää asioita eri tavalla. sanokaa jos olen väärässä. ja voi 69eyesiä kuunnella joku muukin kuin neljätoista-vuotias pikkupillu. ja jollain voi oikeastikin olla paha olo ja se voi viiltää ranteitaan vaikka vittu aban soidessa taustalla.
 
mur.
 
"Anna keksi, you fucking monkeyboy!"
noir
06.09.2003 01:10:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mur.
 
Angst?
 
In eternal madness we live. Even if it was just a dream - now pain, nothing but pain!
CaRRion__
11.09.2003 17:33:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yhä nuoremmat on ruvennut kuuntelemaan tällästä "gootti-musaa". ja myös ne on sitten ruvennut pukeutumaan näihin gootti-vehkeisiin. Eikö tajua varmastikkaan asiasta mitään..?
 
--Kill me, Hurt me, Fuck me, Rape me, You won' t have me--
el Bastardo
12.09.2003 19:22:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yhä nuoremmat on ruvennut kuuntelemaan tällästä "gootti-musaa". ja myös ne on sitten ruvennut pukeutumaan näihin gootti-vehkeisiin. Eikö tajua varmastikkaan asiasta mitään..?
 
Ilmeisesti riittää että ahistaa? Voi sitä kyllä ahistaa ilman goottivermeitäkin... :P
 
Se mikä ei tapa, ahistaa.
CaRRion__
13.09.2003 13:39:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilmeisesti riittää että ahistaa? Voi sitä kyllä ahistaa ilman goottivermeitäkin... :P
 
noh, niin.... :D
 
"Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one"
Bassballs
13.09.2003 20:40:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin on. Helppoa ja hauskaa sivistystä asiasta haluavien kannattaa lukea Asterix ja gootit-albumi.
 
On muuten hurjan hyviä sarjakuvia!
 
Toiletpaper here is like (The) Talkkari.. Rough, tough and takes no shit from any asshole.
noir
13.09.2003 22:05:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin on. Helppoa ja hauskaa sivistystä asiasta haluavien kannattaa lukea Asterix ja gootit-albumi.
 
Itse luin sen jonkun Aku Ankka taskarin, jossa Mikki seikkaili goottien maassa. Loistava oli, ja pidän sitä tarinaa yhä suuressa arvossa.
 
Hmm... off-topicaatiota.
 
Kyllä, olen nähnyt PMMP:n livenä.
meiju
25.09.2003 16:09:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viiltely EI kuullu goottiuteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ranteita ja käsiä viillellään siks, että on paha ja v####untunu olo, on vaikeuksia, huono itsetunto ym. ja sitten sen vaan purkaa sen siihen viiltelyyn. Tuskin kukaan viiltelee siks, että haluaa olla gootti. Viiltely tuskin kuuluu goottiuteen....
 
Diablero
25.09.2003 18:53:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuntuu vähän vaan siltä että on muotia näyttää siltä että masentunut riutunut ihmiseläin
 
Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet
Unworthy Knight
26.09.2003 06:30:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viiltely EI kuullu goottiuteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huutomerkkien liika käyttö kuuluu kylläkin teiniyteen.
 
"...So croak the king of Grey."
el Bastardo
26.09.2003 17:54:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuntuu vähän vaan siltä että on muotia näyttää siltä että masentunut riutunut ihmiseläin
 
Voihan sitä olla masentunut riutunut ihmiseläin ilman että on gootti. Minä ainakin olen (en kerro kumpi).
 
(Kas kun viime aikoina on _oikeasti_ alkanut gootirock-genre kiinnostamaan... Joy divisioni, Sisters of mercy, Fields of the Nephilim ja sitä rataa... :) )
 
Se mikä ei tapa, ahistaa.
Player
26.09.2003 18:07:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mut kaipahan ne vaatteet tee siitä ihimisestä gootin näkösen...
Mut jos joku ottaa päähän ni aina voi ostaa nyrkkeilysäkin
 
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
Diablero
26.09.2003 18:37:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voihan sitä olla masentunut riutunut ihmiseläin ilman että on gootti. Minä ainakin olen (en kerro kumpi).
 
(Kas kun viime aikoina on _oikeasti_ alkanut gootirock-genre kiinnostamaan... Joy divisioni, Sisters of mercy, Fields of the Nephilim ja sitä rataa... :) )

 
Sisters of mercyhan on aivan loistava
 
Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet
jenni.rotten
26.09.2003 21:27:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mut jos joku ottaa päähän ni aina voi ostaa nyrkkeilysäkin
 
Täähän onkin hyvä pointti. Plussaa tästä! :)
Netin keskustelufoorumit eivät todellakaan ole se paikka, missä tarvitsisi purkaa vihaansa vaikkapa nyt gootteja kohtaan...
 
Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen
Unworthy Knight
26.09.2003 22:20:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täähän onkin hyvä pointti. Plussaa tästä! :)
Netin keskustelufoorumit eivät todellakaan ole se paikka, missä tarvitsisi purkaa vihaansa vaikkapa nyt gootteja kohtaan...

 
Aivan.
Juoskaa kadulle pimeyden lapset.
Purkakaa vihenne gootteihin.
Antakaa kylmän veren valua kaduilla.
Nostakaa pimeyden alttarille heidän raiskatut ruhonsa.
Ja siivotkaa jälkeene!
Tolulla se veri lähtee.
 
Olen puhunut.
 
"...So croak the king of Grey."
Raipe
26.09.2003 22:27:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Satanisti ei ole saatananpalvoja. Myös media sotkee tämän. Satanistit ovat lähellä goottia, paitsi että satanistit ovat synkistelevämpiä.
 
Ööh.. Oman käsitykseni mukaan satanismissa ei ole mitään tekemistä synkistelyn kanssa.
Jos satanismissa ollaan itsensä jumala, mitäs synkkää siinä on?
 
Jos näin ei ole, joku on puhunut minulle jätettä.
 
Saturnina
28.09.2003 00:05:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikkee sitä. Asiaa ei varmaan auta, että aika monet "gootit" kieltää olevansa gootteja =P Ja sit on niitä, jotka vaan tykkää tietystä vaatetyylistä, mutta ei tiedä muuten asioista mitään. Kai sekin ihan ookoo on... Juu, mut monet asiat kuten viiltelyt ynnä muut ei kyllä varmaan kuulu goottiuteen.
 
Mulle itelleni se on jotain... hmmm... sanottaisko synkkää ja tyylikästä. Synkällä en kyllä tarkoita että tarvii olla murjottamassa koko aikaa, vaan noin niinkuin että ei nyt esim pukeudu ihan kaikkiin sateenkaaren väreihin kerralla =P Kai se lähinnä on sitä, että tietyt ihmiset sattuu tykkää tietyistä samoista asioista, vaatteista, musiikista, taiteesta, kirjallisuudesta, mut loppujen lopuks on niin vaikee määritellä niitä asioita tarkemmin... Tiettyjä hyviä pointteja on tuolla kyllä aikaisemmin mainittu. (Ei siis välttämättä ne teinigoottijutut...)
 
Täällä on muuten esimerkkejä kans yhestä goottityylistä, EGL:stä, joka on mun ehdoton suosikki:
http://www.blue-period.fsnet.co.uk/egl.html
 
"In My Head A Blue Fish Has Just Died"
herb
09.10.2003 10:01:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta tuntuu että n. 98% prosenttia suomen "gooteista" ei ole kuullutkaan Smithistä tai The Curesta ;)
 
Outoja gootteja, jos eivät gootti-pop/rockin isähahmoa tiedä. En tosin ymmärrä miten tuo The Smiths liittyi aiheeseen.
 
Jani The Rock
09.10.2003 10:34:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Savon murre ja keskikalja näkyy olevan aika olennainen osa tätä ns. goottiutta. Koskahan empire ja rokokoo tulevat taas muotiin?
 
Butcher baby - they`re gonna put you away!
Cosmonaut
09.10.2003 14:39:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voitaisiin oikeastaan laittaa uusi topic kuinka vanha meiju on? Veikkaisin 14
 
.:Ihminen on tyhmä mies:.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «