Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miehet + hameet ja meikit?
1 2 3 4
uniprinsessa
10.05.2003 10:57:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä miehille joille sopii tuo hame tyyli se on tosi jees ja meikata saa kuka vaan...
 
Bathory
10.05.2003 16:38:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajatelkaa nyt vaikka Kotiteollisuuden Sinkkosta, miten jumalaiselta se näyttää musta hame päällä! Tai ei se mikään hame välttämättä ole, mutta tajusitte varmaan mitä tarkoitin.
 
waldemarx
12.05.2003 09:45:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo kyllä mihetkin voi pitää hameita. Mun mielestä se on ainakin ihan perseestä et kaikki kuteet kategorioidaan naisten ja miesten vaatteisiin. miks ei voi vaan olla kaikkien vatteet nii sillon hameita pitäviä miehiäkin syrjittäisiin vähemmön :D
 
time has come
A Fiend
12.05.2003 20:17:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

todellakin, kyllä miehet saa pitää ihan mitä haluavat päällään, joten miksei myös hameitakin! :) turha konservatiivinen ajattelutapa pois!!
 
Kuolema ottaa kaiken. Se on laki, ei rangaistus
Paddle
12.05.2003 23:04:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen konservatiivi henkeen ja vereen, ja tuomitsen tämän hamehomman. Serkkupoika käyttelee silloin tällöin ja kyllähän tuo näyttää ihan paskalta. Jotenkin vaan semmonen tiukka hame ei sovi miehisille muodoille, ja löysänäkin se on niin tyttömäisen näköinen. Myös meikit pojan naamassa näyttää jotenkin niin teennäiseltä ja tyttömäiseltä. Vituttaa niin perkeleesti tämä "jee, kaajetaan raja-aitoja"-hömppä, kohta ei saatana erota tyttöä pojasta. Se ei ole hyvä se.
 
Kiltit on sitten asia erikseen=)
 
Tosimiehet pysyisivät hiljaa.
L.C.F
13.05.2003 08:58:45 (muokattu 13.05.2003 08:59:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä dimmun vokalisti shagrath(ei muista oikeaa nimeä) näytti ihan siistiltä puritanian live videosa, mut en muista misä se oli... nii sillä siis oli hame.
 
"This shithole would be much more tolerable if everyone was dead."
Leppis
13.05.2003 18:13:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mieltä ootte hevimuusikosta joka on miespuolinen ja pitää hametta ja meikkaa.
 
Tykkään :)
 
Hermanni
14.05.2003 11:52:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Hmmh, jotenkin tuosta hameesta ja meikeistä tuli nyt mieleeni se Crow-elokuvan päähenkilö, päällään musta-harmaa skottikuvioinen kiltti. Aika julkea näky, methinks.

 
mulla on semmonen festarikäytössä.
 
jorma7
14.05.2003 15:00:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

saavathan naisetkin käyttää housuja ja tämä on käsitykseni mukaan vapaamaa. mielestäni siinä ei ole mitään väärää jos mies käyttää hametta ja meikkaa (näin teen myös itse) mutta kyllä siinäkin tietyt rajat täytyy olla ettei täysin vedetä pelkän soun puolesta.
 
se näin tehköön joka niissä viihtyy.
 
hanuristi
14.05.2003 19:46:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
se näin tehköön joka niissä viihtyy.

 
aamen ;)
 
this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this
Pallisti
15.05.2003 18:08:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mieltä ootte hevimuusikosta joka on miespuolinen ja pitää hametta ja meikkaa. Siis kyse on erikseen miehelle tehdystä hameesta ja mustista meikeistä (Esim. Cradle of Filth tms.). Ei mistään transvestiitistä.
 
Sellaiset pojat näyttävät ihan pelleiltä. Jee jee, meikataan ja vedetään hameet päälle, niin eiköhän lähde. Hyi saatana, sanon minä.
 
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
MetalliHippi
15.05.2003 18:24:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun elämässäni on sen verran tärkeimpiäkin asioita, etten jaksa pillastua, jos joku jätkä hametta ja/tai meikkejä käyttää. Olkoot puolestani ihan niinkuin itse haluaa.
 
MH (ei machine head, vaan minä 3ssa pers.) voisi käyttää jotain kivaa hametta, muttei meikkejä, paitsi jos kyseessä on näytelmä. Ja on kotioloissakin kiva maalata pärstäänsä, mutta ei setti päällä kaupungille uskalla mennä. Mulkaisevat vielä. Tai jotain.
 
Kukaan ei tiedä viisautta ja liika tieto ei ole viisasta.
KTR
15.05.2003 19:49:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hame on naisten vaatekappale. Ei sovi miehelle. Antaa naismaisen vaikutelman.
 
Kuvitelkaapa joku 100kg+ karvainen rekkakuski sellasessa hameessa..
 
Nimismies
15.05.2003 21:54:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuvitelkaapa joku 100kg+ karvainen rekkakuski sellasessa hameessa..
 
Seiskassa oli kerran juttu jostain miehestä, joka omisti autoromuttamon, meikkasi ja piti naistenvaatteita. Se_oli_inhottavaa. HYI.
 
Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'?
sunspire
16.05.2003 09:18:55 (muokattu 16.05.2003 09:33:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi hame ideana kyllä muistuttaa aika paljon hellraiser leffojen cenobyte demonien vaatetusta. Niillähän tietysti oli aika eksoottiinsesti leikatut/leikellyt vaatteet, mutta mm. Pinnheadilla oli ihan selkeä musta nahka/kumi/etc hame.
 
Eikö muuten jossain red hot chili pepperin musavideossakin ollu se ukko hameessa?
 
mona69
16.05.2003 19:37:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon kirjoittanut tästä kyllä jo yhden toisen topicin alle, mutta... Kerta vielä niin tulee selväksi.
 
Mun mielestä hame sopii miehelle tosi hyvin! Festareilla tms tulee jostain äijistä vähän sellanen wannabe kuva, kun vetävät jotkin liekkihameet päälle pelkän shoun vuoksi.
Mutta, mikäs siinä. Se on ihan mistä tykkää. Enkä minä rupea muita arvostelemaan, kun en itsekään täydellinen ole, eikä se minua haittaa/kuulu jos joku pukeutuu hameeseen. Kivaltahan se näyttää. Useimilla ainakin ;)
Anarkistinen yhteiskunta = jokainen tehköön mitä haluaa kunhan ei satuta sillä muita.
 
Niin, elikkäs joo. Meikitkin sopivat joillekin miehille tosi hyvin! Kajali mielestäni oikestaan kaikille.
Eikä ole ollenkaan "neitimäistä", päinvastoin, "söpöä".
(käytinkö tuota sanaa..? :o )
Mun poikakaverini on ainakin hame ja meikit päällä tosi suloinen näky :) Vaikka yleensä käyttääkin _vain_ kajalia.
 
Ja hei, tasa-arvoa! Naiset saa pukeutua housuihin ja hameisiin sekä käyttää meikkiä, niin miksei miehetkin?
 
-Everyone in a free society where the laws are unjust, has an obligation to break the law-
waskikaarme
17.05.2003 02:07:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä kans: Kyllä mies voi pitää mielestäni hametta ihan yhtä luonnollisesti kuin nainenkin, sehän on vain vaatekappale ja kaiken lisäksi mukavempi kuin verkkarit. En kyllä näe mitään väärää miesten meikkaamisessakaan, kyllähän raavaat urootkin käyttävät nykyään hiuslakkaa, geeliä, naamanpesuaineita, finnivoiteita etc. ihan yhtä luontevasti kuin naisetkin, joten kuinka paljon voi joku silmien/huulien esilletuominen loppujen lopuksi enää erota tuosta? Eniten tässä on kyse siitä mihin silmä on tottunut.
Poskipuna on muuten semmoinen juttu joka ei ole oikein avautunu mulle, se näyttää yhtä tököltä kummallakin sukupuolella
 
"minä en koskaan milloinkaan tule lausuntoja antamaan" -CMX-
Pallisti
18.05.2003 10:37:38 (muokattu 18.05.2003 10:37:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja hei, tasa-arvoa! Naiset saa pukeutua housuihin ja hameisiin sekä käyttää meikkiä, niin miksei miehetkin?
 
Koska se on saatanan perverssiä ja todella rumaa, jos miehet käyttävät hameita.
 
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
mongoloidi
18.05.2003 16:42:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mieltä ootte hevimuusikosta joka on miespuolinen ja pitää hametta ja meikkaa. Siis kyse on erikseen miehelle tehdystä hameesta ja mustista meikeistä (Esim. Cradle of Filth tms.). Ei mistään transvestiitistä.
 
Jos tosiaan ne on miekkosille tehty niin mikäpä siinä,mutta muuten kyllä menee tonne länsinaapurimme Ruotsin puolelle.
 
I left my heart in my other pants.
MetalliHippi
19.05.2003 19:37:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Koska se on saatanan perverssiä ja todella rumaa, jos miehet käyttävät hameita.

 
Kylä lähtee.
 
Kukaan ei tiedä viisautta ja liika tieto ei ole viisasta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «