Muusikoiden.net
05.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Glam/rock n roll hattuja.
1
Fredrik
17.12.2012 15:11:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä kaupasta löytyis rock n roll hattuja, esim. sellasii joita andy käyttää?

TaikuriHärvä
20.12.2012 03:05:49 (muokattu 20.12.2012 03:12:09)

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/vi … hde/555_px_kuvia_2009/11/832331.jpg Tuommonenko suora- ja leveälierinen ja pyöreäkupuinen?

Ihan normaalien ihmisten hattukauppaan ja siellä naistenosastolle, niin pitäis löytyä. Muista ottaa mahdollisimman liian iso, että alle saa mukavasti asianmukaiset huivit summuut.

Tietysti sitä hattua voi sitten somistaa esim. leveämmällä nauhalla, sulilla, krokotiilinhampailla, toisella huivilla hatun alla, vappupillillä, pullonavaajalla, haarukalla, pikkuhousuilla, banaanilla jne. paremman vaikutelman aikaansaamiseksi. Oikeastaan vähän mistä tahansa huopahatusta saa gläm, jos sille suorittaa em. toimia ja kunhan se on liian iso. Lieriä voi myös ihan kotikonstein silitysraudalla valaa uuteen muottiin, tässä tosin ottaa riskin hatun lopullisesta tuhoutumisesta.

Ei kai se Andykään omaansa ihan vaan pakasta vetäny, luulen ma.

"Ei linja ole muuttunut mihinkään. Nyt sitä vain toteutettiin." -Moderaattori
Fredrik
22.12.2012 17:07:54

TaikuriHärvä: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/vi … hde/555_px_kuvia_2009/11/832331.jpg Tuommonenko suora- ja leveälierinen ja pyöreäkupuinen?

Ihan normaalien ihmisten hattukauppaan ja siellä naistenosastolle, niin pitäis löytyä. Muista ottaa mahdollisimman liian iso, että alle saa mukavasti asianmukaiset huivit summuut.

Tietysti sitä hattua voi sitten somistaa esim. leveämmällä nauhalla, sulilla, krokotiilinhampailla, toisella huivilla hatun alla, vappupillillä, pullonavaajalla, haarukalla, pikkuhousuilla, banaanilla jne. paremman vaikutelman aikaansaamiseksi. Oikeastaan vähän mistä tahansa huopahatusta saa gläm, jos sille suorittaa em. toimia ja kunhan se on liian iso. Lieriä voi myös ihan kotikonstein silitysraudalla valaa uuteen muottiin, tässä tosin ottaa riskin hatun lopullisesta tuhoutumisesta.

Ei kai se Andykään omaansa ihan vaan pakasta vetäny, luulen ma.

Kiitti! mä aattelin sellast suora lieristä. Kunhan hattu löytyy nii ''koristelu'' käy helposti.

Juzpe
23.12.2012 13:20:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://kangol.com/category/shop/

Tuolta mä oon noi lätsäni hankkinu.

"Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti