Muusikoiden.net
10.12.2016

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nahkabyysat Treelta/"tehkäämustaglamari!!11!1!"
1
Mötlöw
23.03.2012 04:08:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs. Tiedostan hyvin että tässä on puhuttu glamiin liittyen aiemminkin mutta. Oon metsästäny kunnon tiukkoja nahkapillejä. Eipä ole tullu vastaan. Kenelläkään täällä ees tietoo niistä? Ja toinen on semmoset mustavalko-pystyraidalliset pillifarkut joita oon metsästäny. Ja joo, mua ei kauheesti haittaa jos joku tietää että mistä sais noita mustavalkosia esim. leggingseinä kun semmoset on pitäny muutenkin hommata kun rahaa siunautuu. Ja sitten vielä ahdan tähän että onko teillä mitään vinkkejä kun ajattelin alkaa meikkaamaan? Siis muutenkin kun keikoilla. Kajaali olis tarkotuksena ostaa ainakin.

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen :D

Drink fast, die drunk "Rock like fuck, posers suck!" - Michael Monroe
Entropia666
23.03.2012 09:32:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käy ostaa kirpparilta nahkahousut ja vie räätälille kavennettavaks. Omat on paraikaa ko. projektin alla.

Rokkifotoja: H A J E . F I
JPQ
23.03.2012 12:45:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Valmiiksi pillejä en tiedä mistä ikävän vähän valilkoimaa ilmeisesti muutenkin varsinkin jos väreissä tahtois. Nyt linkki firmaan joka ainakin tietääkseni muokannut ja vaikka mitä vaatteita valmistanut joskaan omia kokemuksia ei ole:
http://www.magicfrog.fi/

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Mötlöw
25.03.2012 15:42:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okeip, kiitos ny tästäkin :D voisin alkaa kiertään siis kirppareita ku on rahaa :D

Drink fast, die drunk "Rock like fuck, posers suck!" - Michael Monroe
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti