Muusikoiden.net
09.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: vaatteet netistä
1
shecrow
23.04.2011 08:49:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oisko tietoo jotakin hyvää netti kauppaa mist sais ostettua naisille metalli henkisiä vaatteita esim bändi paitoja ja maihareita ja nahkatakkeja?

Wolfgang
23.04.2011 10:33:45

Et tsekannu tota ylintä ketjua..?

Don't think twice it's all right.
author
30.06.2011 20:32:54

Nostanpa kuitenkin tämän topicin ihan vaan online vaateliikkeiden vuoksi. Tuo ylin keskuteluhan on tarkoitettu lähinnä musiikkiin liittyviin nettivaatekauppoihin.

Kysynkin mistä jengi tilaa vaatteita ylipäätään? Itse harvemmin löydän keskustassa pyöriessäni mieleisiä vaatteita ja siksi päätin nyt ekaa kertaa kokeilla netin kautta ostamista. Täältä tuli tilattua pari paitaa ja shortsit: http://www.chemical-records.co.uk/sc/clothing/mens

Myynnissä: Mustang, Fuzz, Delay ja Tele!! -------------------------- Etitään luovaa rumpalia: www.myspace.com/nothamp
papitsu
30.06.2011 21:36:51

author: Nostanpa kuitenkin tämän topicin ihan vaan online vaateliikkeiden vuoksi. Tuo ylin keskuteluhan on tarkoitettu lähinnä musiikkiin liittyviin nettivaatekauppoihin.

Kysynkin mistä jengi tilaa vaatteita ylipäätään? Itse harvemmin löydän keskustassa pyöriessäni mieleisiä vaatteita ja siksi päätin nyt ekaa kertaa kokeilla netin kautta ostamista. Täältä tuli tilattua pari paitaa ja shortsit: http://www.chemical-records.co.uk/sc/clothing/mens

Internetin skeittiliikkeet ovat suuressa suosiossa. Suomalaisista mm. Overboard, Ponkes ja Unionfive, ulkomaalaisista mm. Planet-Sports ja Blue Tomato. Myös erilaisten foorumien (esim. Basso.fi) tulee ostettua käytettyä ja käyttämätöntä ihan yksityisiltä henkilöiltä. Sitten toki Ebayt. Ja H&M:ltä tulee monesti osteltua tavaraa. Netin aleista löytää vaikka mitä, ja todella kätevä palautussysteemi mahdollistaa tilailun, vaikka olisikin hieman epävarma koosta tai muusta.

Mielipiteeni on fakta.
päänahka
30.06.2011 22:13:19

En ole kai muualta tilannut kuin Atom Retrosta. Brittiläinen retrohenkinen vaatekauppa, josta löytää koko vaatekerran kalsareista takkiin ja urheiluvermeistä juhlapukuun. Aina on kootkin olleet just mitä odotin, paitsi yhdessä lätsässä, kun heitin ulkomuistista koon. Taisin olla kalju kun edellisen kerran olin kyseistä tietoa tarvinnut.

Mr.Sit.com
01.07.2011 19:39:41

Mistä sais netistä lyhythihasia pellava- tai vastaavia kauluspaitoja mahdollisimman halvalla? Tarkotus värjätä ite härön värisiks... Löytyyhän noita Googlella mut jos joku osais sanoo kokemuksesta jonkun tosi halvan mestan ni olis hieno.

Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti