Muusikoiden.net
08.12.2016

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mistä helposti repeäviä t-paitoja
1
dyydfromhell
17.01.2011 19:05:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli siis http://www.youtube.com/watch?v=oZCBrwsMo6k ja aika 2:35 kertoo oikeastaan kaiken :D. Tuossahan on paitaa leikattu jo valmiiksi, mutta paita on myös ohut. Eli jos glam miehiltä löytyy vinkkiä mistä ohuita paitoja pääkaupunkiseudulta tuohon käyttötarkoitukseen, niin vinkkejä otetaan vastaan. no homo.

Commoni
17.01.2011 22:04:19

No kyllä noi mulla tuntuu iha helposti repeytyvän, ku oon kaula-aukkoo suurentanu tai hihoja repiny irti. Senku meet vaa vaikka H&M:lle tai johonki muuhu vastaavaan tsiigaa jotai perus paitaa ja jos tuntuu olevan turhan vaikeeta sen repiminen silti, nii vähä avaat sitä saksilla ennen keikkaa (sitä vartenhan tässä kysellään?), nii repeytyy helpommin.

Basisti on lyömäsoitin
dyydfromhell
17.01.2011 22:59:23

Commoni: No kyllä noi mulla tuntuu iha helposti repeytyvän, ku oon kaula-aukkoo suurentanu tai hihoja repiny irti. Senku meet vaa vaikka H&M:lle tai johonki muuhu vastaavaan tsiigaa jotai perus paitaa ja jos tuntuu olevan turhan vaikeeta sen repiminen silti, nii vähä avaat sitä saksilla ennen keikkaa (sitä vartenhan tässä kysellään?), nii repeytyy helpommin.

Kiitos vinkistä, nuo stockmann denim paidat ovat kyllä niin vahvaa tekoa ja suht paksuja että niiden kanssa täytyy taistella ihan kunnolla...

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti