Muusikoiden.net
08.12.2016

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mistä hevimiehelle löysät pöksyt?
1 2
tomaattiorava
26.12.2010 20:20:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Että niin.
Löysät housut siis on hakusessa.
Ennen vanhaan tuli ostettua melko paljon erinäisiä farkkuja kaikenlaisista "hoppari"-liikkeistä, mutta ne ovat nykyään kaikki niin totaalisen vammaisia kaikkine kirkkaine logoineen ja kulumineen että mielummin ottais vaikka turpiin.
Miksei voi olla ihan tavallisia, vaatimattomia farkkujen värisiä farkkuja missään?
Leather Heavenista on tullut ostettua niitä perus mustia maastohousuja mitkä menevät samantien rikki ja nilkkojen kiristysnauhat ovat täysin älyvapaita.
Kertokaa mulle mistä löydän järkevät pöksyt itselleni?
Kriteereitä:

- Löysät / suurehkot
- Ei nappeja, vetoketjuja ja nauhoja yhtäpaljon mitä Michael Jacksonilla on Bad-videossa.
- Ei mitään väkisin tehtyjä kulumia mikäli farkut on kyseessä.
- Ei logoja tai muutakaan tekstiä/merkkejä jotka loistavat kilometrin päähän.
- Ei Räikeitä värejä.

Turkulainen olen ja mieluiten tietty vaatteeni itse käyn noutamassa, mutta järkevät nettikaupatkin otetaan toki huomioon.
Antakaa nyt vinkkejä ettei tarvii munasillaan alkaa käveleen.

Quru
26.12.2010 23:36:30 (muokattu 26.12.2010 23:36:43)

Varusteleka. Osta ihmeessä samalla maailman parhaita boksereita sieltä.

"Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan."
Nidhöggr
26.12.2010 23:45:16

tomaattiorava:
Leather Heavenista on tullut ostettua niitä perus mustia maastohousuja mitkä menevät samantien rikki ja nilkkojen kiristysnauhat ovat täysin älyvapaita.

En tiedä mitä housuja Leather Heavenissa myydään, mutta itse olen käyttänyt viimeiset 5 vuotta lähes yksinomaan Varustelekan reisitaskuhousuja. Lienevät ihan riittävän väljät. Kyllähän niissäkin värit haalistuu ja napit irtoavat herkästi kovemmassa menossa, mutta en minä näitä muuten ole pahasti rikki saanut. Kiristysnauhojakaan en käytä, jos ne häiritsevät ne on helppo poistaa.
Eli näitä suosittelisin: http://www.varusteleka.fi/group/vaatteet/housut/housut-bdu/67

"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
Fisher
27.12.2010 12:07:37

Hevimies ja löysäpöksyt eivät minusta sovi samaan lauseeseen.
Mutta kukin tyylillään.
Nykyäänhän kaikilla Bodom teineillä taitaa olla se musta Slipknotin huppari ja ne löysät maastohousut.

-Late

Wespa
27.12.2010 13:42:18

Fisher: Hevimies ja löysäpöksyt eivät minusta sovi samaan lauseeseen.

Näin. Mustakin tää kuulostaa vähän oudolta yhdistelmältä, ehkä olen vain tullut vanhaksi. :(

"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
ballfish
27.12.2010 13:43:24

Nykyään on pakko vetää reisitaskuhousuissa ku hevarit on läskejä. Takana ovat ajat varsilenkkareissa ja kireissä farkuissa.

"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Wespa
27.12.2010 14:52:32

ballfish: Takana ovat ajat varsilenkkareissa ja kireissä farkuissa.

Saati buutseissa ja nahkahousuissa, snif.

"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
tomaattiorava
27.12.2010 20:02:02

Emmä tajuu mitä täällä itketään, pitäiskö sitten piukat nahkapöksyt tai pillifarkut olla?
Jos joku haluu parkua skene-ohjekirjansa kanssa korrektista pukeutumisesta suhteessa musiikkiin niin perustakoon oman ketjunsa sitä varten.
Tykkään metallista, samaten löysistä vaatteista joita olen käyttänyt koko ikäni. Tykkään monista muistakin asioista.
Yllämainittu varusteleka on uusi tuttavuus mutta jotaan ihan varteenotettavan näköistä kamaa, kiitos vinkistä!

Davet
27.12.2010 21:50:39

Varustelekan reisitaskuhousuja suosittelen minäkin. Napit tosin kannattaa ommella paremmin kiinni, ne tosiaan irtoilevat melko herkästi. Muuten ei ole ollut valittamista.

There is no way to peace, peace is the way to go.
tomaattiorava
27.12.2010 22:21:50

Davet: Varustelekan reisitaskuhousuja suosittelen minäkin. Napit tosin kannattaa ommella paremmin kiinni, ne tosiaan irtoilevat melko herkästi. Muuten ei ole ollut valittamista.

Lähti yhet pökät tilaukseen, toivotaan vaan että tulee sopivan kokoset.
Se on kyllä aina varsin jees että voi vaihtaa/palauttaa kledjuja jahka on päässy sovittamaan.
Sekin on jees että postikulut on 0.- =)

Quru
27.12.2010 22:28:52

tomaattiorava: Lähti yhet pökät tilaukseen, toivotaan vaan että tulee sopivan kokoset.
Se on kyllä aina varsin jees että voi vaihtaa/palauttaa kledjuja jahka on päässy sovittamaan.
Sekin on jees että postikulut on 0.- =)

Varusteleka on muutenkin loistokauppa, hyvää tavaraa ja edullisesti. Päivittäisessä käytössä on Lekasta M65-takki, alusvaatteita, loistava brittiarmeijan partioreppu, viidakkomaiharit ja loistavia kalsareita tietysti. Reppu on aivan loisto-ostos, tavaraa mahtuu paljon, on tukeva, hyvä kantaa ja muun hyvän lisäksi menee lentokoneessa käsimatkatavaraksi. Pelkästään tuolla pärjää reissussa varsin pitkään.

"Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan."
CountX
27.12.2010 23:04:36

Minkälaisia reisitaskuhousuja te nyt tarkoitatte? Itse tilasin Varustelekasta BDU-housut, ja petyin karvaasti. Ne on semmoset pussihousumalliset, nilkoista tiukat ja ylhäältä löysät. Ihampaskat pöksyt. Dressmannista ostan nykyään reisitaskut.

"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
tomaattiorava
27.12.2010 23:13:27

tämmöset lähti itel

http://www.varusteleka.fi/product/h … -trousers-oliivinvihreat/_2VF13XJMQ

Mut onhan se niin, ettei kuvan ja tekstin perusteella saa kunnollista "tuntumaa" vaatteesta.
Ihan asiallisilta näyttivät niin katotaan nyt minkälaiset ovat luonnossa.

dinghie
01.01.2011 02:27:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Quru: Varusteleka on muutenkin loistokauppa, hyvää tavaraa ja edullisesti. Päivittäisessä käytössä on Lekasta M65-takki, alusvaatteita, loistava brittiarmeijan partioreppu, viidakkomaiharit ja loistavia kalsareita tietysti. Reppu on aivan loisto-ostos, tavaraa mahtuu paljon, on tukeva, hyvä kantaa ja muun hyvän lisäksi menee lentokoneessa käsimatkatavaraksi. Pelkästään tuolla pärjää reissussa varsin pitkään.

Hoho, jätkä käyttää samoja vaatteita ku minä.

Harjoitus tekee mestarin ja mestarikin harjoittelee.
INSANESLAYER
02.01.2011 17:13:46

tomaattiorava:
Yllämainittu varusteleka on uusi tuttavuus mutta jotaan ihan varteenotettavan näköistä kamaa, kiitos vinkistä!

Missäs pimennossa ihmiset turussa on jos ei ees varustelekaa tunneta?

Ihminen?
05.01.2011 02:22:46 (muokattu 05.01.2011 02:22:55)

Mutta kukin tyylillään.
Nykyäänhän kaikilla Bodom teineillä taitaa olla se musta Slipknotin huppari ja ne löysät maastohousut.

-Late

Edittiä sun kirjotukseen: Slipknotin huppari ja mustat farkut. Eiku mä en ookkaan tr00 ;(

Väsykäsi
07.01.2011 05:17:50

Onko yleisen mielipiteen kannalta ihan väärin, jos 60's-70's rokkari käyttää reisareita? Yhdet kun Lekasta tilasin niin noihan on jopa farkkuja mukavemmat pitää päällä. Ja vähän offtopic:

Tarkotus olis pistää tilaukseen M65 -pöksyt, mutten osaa päättää oliivinvihreiden ja woodlandien välillä. Mulla kun on oliivinvihreä saman sarjan takki, niin näyttääkö se vähän hassulta jos on maastokuvioidut hosenit ja vihreä takki? Salaa en halua hommata oliivinvihreitä, koska yhdistelmä olisi silloin ehkä vähän liian univormumainen ja säästän vihreän kesäpöksyille.

Jotain iskevää tähän.
SiwamieS
07.01.2011 05:26:16 (muokattu 07.01.2011 05:28:37)

Hevimies-määritelmä ei oikein täsmää mutta tämmöset tilasin tässä taannoin: http://www.varusteleka.fi/product/h … bdu-housut-ripstop-musta/_2I615XFC0 . Hyvät ja kestävän oloiset pöksyt, suosittelen.

E: Onko yleisen mielipiteen kannalta ihan väärin, jos 60's-70's rokkari käyttää reisareita?
...Ketä kiinnostaa? :)

E2: Ei siis millään pahalla, mutta kun muutaman vuoden tuosta vanhenet niin tajuat että.. ihan sama ;P

I wanna see movies of my dreams
Väsykäsi
07.01.2011 05:29:42

SiwamieS: Hevimies-määritelmä ei oikein täsmää mutta tämmöset tilasin tässä taannoin: http://www.varusteleka.fi/product/h … bdu-housut-ripstop-musta/_2I615XFC0 . Hyvät ja kestävän oloiset pöksyt, suosittelen.

E:
...Ketä kiinnostaa? :)

E2: Ei siis millään pahalla, mutta kun muutaman vuoden tuosta vanhenet niin tajuat että.. ihan sama ;P

No itellehän se on ihan sama, mutten selkeesti oo vielä tarpeeks vanha olemaan täysin välittämättä toisten mielipiteistä. ;)

Jotain iskevää tähän.
SiwamieS
07.01.2011 05:31:10 (muokattu 07.01.2011 05:37:00)

Väsykäsi: No itellehän se on ihan sama, mutten selkeesti oo vielä tarpeeks vanha olemaan täysin välittämättä toisten mielipiteistä. ;)

Kyl se siitä :P

E: Aloin jostain kumman syystä miettimään itseäni 15-vuotiaana.. Jalassa ikivanhat repaleiset ennen-siniset farkut jotka pysyivät kasassa lähinnä pyhällä hengellä ja hakaneuloilla.. Wasted-paita päällä ja kaulassa kettinkiä kera munalukon. Sit sitä oltiin niin punkkaria että. Muutaman kerran joku koulun kovis kolkkas maahan ja ne housujen kymmenet hakaneulat tökki reisiin.. Mut eipä siinä.. Hähä. Noh, aikaansa kutakin. ;P

I wanna see movies of my dreams
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti