Muusikoiden.net
10.12.2016

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Oranssit Farkut
1
DirectTone
25.11.2010 10:58:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites tuollaiset löytäis? Vai onko järkevämpää itse värjätä?

"Why should the devil have all the good music?" - Martin Luther
JPQ
25.11.2010 12:09:23 (muokattu 25.11.2010 12:10:16)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en tiedä mutta jostain syystä luulen että melkein mahdoton löytää valmiina varsinkin jos koko tarve on joku tietty jne kuten se tuppaa olemaan eli vaatetta ei voi vain ostaa sen pitää olla sopivakin lisäksi onko se oranssi just sellainen oranssi kun haluat.:) ja muistutan että tekokuidut ei oikein värjäänny normaali konstein. jota ne tuppaa joskus noihin änkemään et pitäs varmaan olla valkoiset pohjalla jos värjää oranssiksi nekään ei ole yleisiä. ps. muutenkin pakko itse sadatella peruslinjasta poikkeavien vaatteiden saanti mahdollisuuksia...

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Bonesaw
25.11.2010 17:38:27

DirectTone: Mites tuollaiset löytäis? Vai onko järkevämpää itse värjätä?

Ehkä ois järkevämpää jättää kokonaan hankkimatta...

Jeszse
29.11.2010 08:32:45 (muokattu 29.11.2010 08:33:03)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.shopstyle.com/browse?fts=orange+jeans

Kymmenen sekunnin googletuksen vaati.

Sun mutsillas on niin tuuheat viikset, että niiden alle mahtuu koko perhe sateensuojaan.
Szanne
11.12.2010 15:24:11

Löysin omat oranssit farkkuni JC:n poistomyynnistä. Käytän muutenki pelkästään värillisiä farkkuja ja olen huomannut, että kannattaa tsekata ennemmin yleisvaatekaupoista kuin juuri farkkukaupoista, koska ne voivat useimmiten ostaa pienempiä eriä farkkuja, jolloin erilaisia tyylejä on helpompi ostella.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti