Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: T-paida taivas
1 2
Chavalit
26.04.2010 09:23:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarvii myöntää että itse ei tule käytettyä muita paitoja kun T-paitoja, joskus huppari siihen päälle jos on kylmä!
 
Onko oikeesti seksikkäämpää kuin T-paita? haha Ei minusta=)
 
Linkki suosituksia jos jengillä on niin jakoon!
 
Itse pakko suositella: http://www.fihasia.com/fi/shop/Miesten-vaatteet/Paidat-ML-koko
 
Taas lähti itselleni tilaus täältä, 4 Kozumikkun paitaa =P Stekkaamisen arvoinen T-paita fetisisteille!
 
Nidhöggr
26.04.2010 10:33:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chavalit: Onko oikeesti seksikkäämpää kuin T-paita? haha Ei minusta=)
 
Vyölaukku.
 
"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
hullu_ukko
26.04.2010 11:19:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jawski: Vyölaukku.
 
Sandaalit ja valkoiset tennissukat.
 
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Funkånaut
26.04.2010 23:47:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hullu_ukko: Sandaalit ja valkoiset tennissukat.
 
Elämää nähnyt khakinvärinen kalastajalakki.
 
"He must be smokin' some heavy doobies."
Zl z
27.04.2010 00:04:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Elämää nähnyt khakinvärinen kalastajalakki.
 
Suurehkon kotimaisen panimon lippalakki.
 
Funkånaut
27.04.2010 01:36:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zl z: Suurehkon kotimaisen panimon lippalakki.
 
Neutraalin väriset sortsit.
 
"He must be smokin' some heavy doobies."
pehko
27.04.2010 07:10:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

omistan 66 t-paitaa. vai onkohan niitä nykyään enemmän...hmm...no, kuitenki. t-paidat on parhautta
 
"It's always funny until someone get's hurt and then it's just hilarious."
Veikko
27.04.2010 13:14:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täältä löytyy kanssa komeita t-paitoja:
https://www.oasisfinland.fi/shop/sh … .php?sivu=kategoria&kategoria_id=46
 
Mr. Treehorn treats objects like women, man - The Dude
Lucky 7
27.04.2010 14:22:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

T-paitoja ei kuulu ostaa, ne saadaan.
 
Se mitä ei muista, ei pidäkään muistaa.
Milkop
27.04.2010 15:03:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hullu_ukko: Sandaalit ja valkoiset tennissukat verkkareiden päälle kiskottuna.
 
Avot sie.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
All Reggae
27.04.2010 15:06:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pihevi otsassa.
 
sticky fingers
29.04.2010 09:51:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chavalit: Tarvii myöntää että itse ei tule käytettyä muita paitoja kun T-paitoja, joskus huppari siihen päälle jos on kylmä!
 
Onko oikeesti seksikkäämpää kuin T-paita? haha Ei minusta=)
 
Linkki suosituksia jos jengillä on niin jakoon!
 
Itse pakko suositella: http://www.fihasia.com/fi/shop/Miesten-vaatteet/Paidat-ML-koko
 
Taas lähti itselleni tilaus täältä, 4 Kozumikkun paitaa =P Stekkaamisen arvoinen T-paita fetisisteille!

 
Enpä t-paitafetisisti ole, mutta tuolla oli kyllä muutama hyvän näköinen paita. tilaus harkintaan.
 
...
geeza
02.05.2010 19:48:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chavalit: Tarvii myöntää että itse ei tule käytettyä muita paitoja kun T-paitoja, joskus huppari siihen päälle jos on kylmä!
 
Onko oikeesti seksikkäämpää kuin T-paita? haha Ei minusta=)
 
Linkki suosituksia jos jengillä on niin jakoon!
 
Itse pakko suositella: http://www.fihasia.com/fi/shop/Miesten-vaatteet/Paidat-ML-koko
 
Taas lähti itselleni tilaus täältä, 4 Kozumikkun paitaa =P Stekkaamisen arvoinen T-paita fetisisteille!

 
noi oli ehkä snadisti liian homohtavii meikälle, mut kukin tyylillään.
 
"I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!"
rakula
06.05.2010 18:34:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chavalit: Tarvii myöntää että itse ei tule käytettyä muita paitoja kun T-paitoja, joskus huppari siihen päälle jos on kylmä!
 
Onko oikeesti seksikkäämpää kuin T-paita? haha Ei minusta=)
 
Linkki suosituksia jos jengillä on niin jakoon!
 
Itse pakko suositella: http://www.fihasia.com/fi/shop/Miesten-vaatteet/Paidat-ML-koko
 
Taas lähti itselleni tilaus täältä, 4 Kozumikkun paitaa =P Stekkaamisen arvoinen T-paita fetisisteille!

 
Onko nää ihan hyvälaatusia paitoja? Meinaan, että ei kai kutistu ekan pesun jälkeen?
 
Linda Lampeniuksella on niin paljon botoxia naamassa, et kun se sulkee silmänsä, sen perseenreikä aukeaa.
PlaneettaKaravaanari
06.05.2010 22:13:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rakula: Onko nää ihan hyvälaatusia paitoja? Meinaan, että ei kai kutistu ekan pesun jälkeen?
 
Kamoon, ei toi jätkä tänne enää tuu vastailee teiän kysymyksii.
 
M_Rouge
03.06.2010 23:09:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko nää ihan hyvälaatusia paitoja? Meinaan, että ei kai kutistu ekan pesun jälkeen?
 
Oli pakko tilata ihan uteliaisuudesta yksi paita kokeeksi. Siis juuri siksikin, että tietää millainen materiaali ja miten koko toimii.
 
Oma kokoni on L/XL, riippuen paidasta. Yleensä XL on harteista sopiva, mutta helmasta about 5 cm omaa makuani liian pitkä... Tuolta tilasin paidan kokoa XL. Hartiasauma oli suurinpiirtein kohdallaan, mutta paita oli ihan sika pitkä, siis todella pitkä; reiden puoleen väliin. Ei passaa lyhentääkään kun kuvio katkeaisi kesken. No, menee yöpaitana. Joten ilmeisesti minulle olisi ollut sopivampi sittenkin koko L.
 
Niin ja materiaali: Puuvillasta valmistettu vaatekappale kutistuu noin yleensä about 5%. (Niin kuin varmaan olette huomanneet, tämä ilmoitetaan useissa vaatekappaleissa sen tuoteselostelapussa). Mutta siis tämä tilaamani paita vaikutti kuitenkin enemmänkin venyvän pesussa. Eka pesun jälkeen kaulus venyi huomattavasti isommaksi, vaikka siis tasokuivaus. Pesu 40 asteessa. Pesin kylläkin 60 asteessa. Mutta sitä suuremmalla syyllä paidan pitäisi enemminkin kutistua pesussa kuin venyä. Paita on muutenkin aika huonolaatuista puuvillaa. Jotenkin rääsymäinen, halvanoloinen. Jos kaikki paidat on tuollaisia niin enpä tilaa toista kertaa.
 
Sinä joka kerroit tilanneesi useamman paidan, voisit varmaan laittaa kommenttia ja oman mielipiteesi paitojen laadusta ja koon sopivuudesta. Voihan se olla, että eri paidat ovat eri valmistajilta ja valmistettu eritasoisesta puuvillakankaasta. Tuo tilaamani paita oli valkoinen, jossa väripainatus paidan etuosassa.
 
Miikathebest
05.06.2010 10:17:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PlaneettaKaravaanari: Kamoon, ei toi jätkä tänne enää tuu vastailee teiän kysymyksii.
 
Aloittajan tunnus luotu pelkkää mainostusta varten.
 
Ketjukin meni aika rölötykseksi.
 
Lukkoa?
 
Liikaa säröä!
Kersu
07.06.2010 12:19:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

T-paida taivas
 
"Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä
author
14.06.2010 00:17:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laittakaa lisää linkkejä hyviksi todettuihin t paida sivuille.
 
-tomi-
17.06.2010 00:03:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.smutchclothing.com
Tuolta löytyy mun tekemiä t-paitoja. Tilasin muutaman itselleni testimielessä, eikä ainakaan parin pesukerran jälkeen vielä kuva nähtävästi haalistunut, eikä paita kutistunut. Muutenkin paita tuntui ihan hyvältä päällä.
Yritän saada tuonne vielä lisää paitoja, kunhan kerkeän tekemään.
 
http://www.tomihuotari.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «