Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kenen ulkonäön haluaisit?
1 2 3 4 5
Sergei Fallinen
12.01.2010 16:12:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sama kai se, näyttääkö bruce willisiltä vai cillian murphyltä, molemmat saa piluu mut vaan vähän eri taval. Mä näytän jälkimmäiseltä, ja oon verrattain tyytyväinen, vaik ainahan sitä vähän miehekkäämmältäkin vois näyttää
 
brn2sk8
15.01.2010 18:25:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä haluaisin joko Johnny Deppin naaman tai Brad Pittin, sit nimeni vaihtaisin samantein Awesome The Awesomenessiksi... Eivais oikeesti haluisin näyttää Jabba the Hutilta
 
Cry Baby and ask me WHY WHY
Cooper_Alice
16.01.2010 19:38:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

70-luvun Ian Andersson tai Frank Zappa.
 
"Mun puhetyyli sammaltaa. Mun elämäntyylikin kyllä vähän sammaltaa"
Sergei Fallinen
16.01.2010 19:39:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nimeni vaihtaisin samantein Max Poweriks, kuten Homer Simpson=P
 
TommiTomminen
17.01.2010 07:14:51 (muokattu 17.01.2010 07:16:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hibernance: Max Poweriks, kuten Homer Simpson=P
 
Handsome B. Wonderful ois kanssa retee.
 
En mie tiiä lähtisinkö mie hirveesti muutteleen. Ainahan sitä vois nätimpi olla, mut tää oma naamavärkki on ihan jees. Jos saisin Wolfgangin vatsalihakset. Kiharampi tukka vois myös toimia hetkittäin.
 
E: En mie kyl niitä lihaksia halua. Pidän miehistyvästä vartalostani.
 
Schönen Donau under Vienna sun!
Räbbänä
18.01.2010 03:15:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En nyt kieltämättä kenen tietyn henkilön ulkonäköä haluaisi. Pieniä muutoksia vaan omaan naamataulun ja kroppaan voisi tehdä. Naamaa kapiammaksi ja leuka terävämmäksi. Nenäkin voisi vähän pienempi olla. Silmät muut kuin likaisen ruskeat ja hiuksetkin vähän vaaleammat. Samalla hiusraja voisi olla vielä aavituksen edempänä. Otsakin ehkä hiukan turhan ulkoneva. Poskipäissäkin voisi vähän muotoa olla.
Melkein suvun kirous miestenkin puolella tuo leveähkö rintakehä ja lantion seutu. pohkeetkin kuin Kummelin Silakalla. Sormetkin ovat epämääräiset, kierot väkkärät, eivätkä mitenkään erityisen pitkätkään.
 
Painajaismainen: Tätä keskustelua ei sitten käyty.
Dungeon Master
18.01.2010 18:46:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haluaisin kyllä kieltämättä näyttää tuolta Hietalan Markolta :)
 
Siinä on komee letti & parta yhdistelmä.
 
Screw the money, I have rules!
Comfortless
19.01.2010 00:33:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jumalan, kukaan ei ole nähnyt heppua niin kukaan ei tiedä onko se olemassa. Täten jos näyttäisin jumalalta niin ihmiset tietäisivät Jumalan olevan olemassa ja täten itse Usko Jumalaan olisi turhaa koska asia olisi faktaa. Ja kun ei olisi Uskoa niin ei olisi Jumalaa, hupsista. Täten lainaten...
 
"I refuse to prove that I exist," says God, "for proof denies faith, and without faith I am nothing."
"But," say Man, "the Babel fish is a dead giveaway, isn't it? It could not have evolved by chance. It proves you exist, and so therefore, by your own arguments, you don't. QED."
"Oh dear," says God, "I hadn't though of that" and promply vanishes in a puff of logic.
--THGTG
 
Shabby
21.01.2010 04:53:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos on ihan pakko olla nainen, niin omani, muutamaa kiloo keveempänä tosin (esmers vuosikerta 1998kesä vois olla ihan yes tai edes joku 2002, mutta ei missään nimessä esmers vuos 1990!). Tietty Suzy Quatro on aina tyylikäs, samoin Patricia Morrison ja tietenkin Siouxsie Sue (mutta häneen minua onkin joku joskus verrannut). Addams Familyn äitiinkin on joku verrannut, mutta se taisi olla jo pientä imartelua bändär... eiku siis nuorelta mieheltä ;)
 
Sarjakuvapuolelta Milla Magia, ainakin jos Ankkalinnasta puhutaan. Ehkä editoin lisää muistaessani.
 
tepeh: Alice Cooper. Sellanen look ois hieno.
 
Tämä kyllä olisi suuri haaveeni tai sit vaik Backyard Babiesin Dregen, jolta tosin onnistuin meikit levinneenä näyttämään erään heidän Ruisrock-keikkansa jälkeen. Frendillä (nainen myös) kävi huonompi tsägä: se näytti saman bändin laulajalta! Ja Nickellä oli silloin jo parta (frendillä sentäs ei :D). Gunnareitten Slashiltä voisi myös olla ihan kiva näyttää, semminkin kun sitten ei oikein kukaan kai oikeesti tietäs miltä näytän.
 
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
Booombox
15.02.2010 00:09:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jope Ruonansuun.
 
Get your money for nothin' Get your chicks for free
Blain
15.02.2010 12:35:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shaquille O' Neal. Tai ainakin sen äijän koko.
 
Lisävoimaa.
geeza
15.02.2010 13:55:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shaquille O' Neal. Tai ainakin äijän sen koko.
 
Virhe, rölölölö kirjoitus.
 
"I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!"
sub zero
16.02.2010 01:43:48 (muokattu 19.02.2010 17:15:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nina hagen
http://fact-archive.com/encyclopedi … ad/4/4e/Nina_Hagen-Aalborg_ubt.jpeg
 
en ole kännissä, en elä huumeessa, kirjoitan vaan viestini kovassa kuumeessa / rölötysketjut ovat mulle aika vaikeita, aina ei voi aavistaa moderaattorin aikeita
BMF
16.02.2010 11:31:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musta tää vois olla aika huomioo herättävä. http://www.laughparty.com/funny-pic … -Bin-Laden-without-his-turban-5.jpg
 
Kre-per
17.02.2010 14:08:03 (muokattu 17.02.2010 14:10:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haluaisin, ja sanon tämän mitä heteroseksuaalisimmalla tavalla, näyttää Hot Water Musicin Chuck Raganilta (toka vasemmalta): http://rws-blog.rhapsody.com/photos/uncategorized/2008/01/30/hwm.jpg
 
way cool. respect to the monkey.
Sam Hotman
17.02.2010 21:32:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arnold Schwarzenegger, siinä vasta mieess...
 
''Tänä aamuna oli krapula vähän niinkuin minun kullini, lyhyt mutta helvetillinen.'' - tox3
adrianman
18.02.2010 17:34:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ron Jeremyn. Sais ainakin billuam.
 
Charge
19.02.2010 17:12:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No joo, enpä tiiä. Nättihän se olis kiva olla, mutta minusta ihmisen pitäisi kuitenkin pystyä olemaan tyytyväinen ulkonäköönsä sellaisena kuin on, eikä juosta hullun nykymaailman mukana.
 
Xena's da bomb
Tande
25.02.2010 00:12:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hmm. Hankala sanoa.. Ronnie Woodin tai Paul Stanleyn ulkonäkö olisi kyllä komea.
 
In Rock.
CountX
25.02.2010 00:52:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fabion tietysti. http://scienceblogs.com/isisthescie … elp_ethan_raise_money_hes/fabio.jpg
Saisi rajattomasti pinppiä.
 
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «