Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: T-paita pitkähihasen paidan päällä
1 2
Kirjoitus virhe
05.12.2009 14:27:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: olkea tyyppi ja oikeat värit yhdessä minusta vaikkapa musta alle ja violetti päälle niin rokrok sanoisin...
 
Tota värikombinaatiota pitääkin kokeilla =) Ei vaan löydy hienoa violettia paitaa.
 
Fuck that! I want my rockstars dead! -Bill Hicks
JPQ
05.12.2009 14:37:25 (muokattu 05.12.2009 14:45:23)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mulla fruit of loomin paitoja valitettavasti en tiedä minä ne myy sitä kun ainakin netti värikartoista en jostain syystä ole violettia löytänyt mutta oikeina paitoina kyllä eräästä kaupasta jossa maantai kappaleitakin sisältäviä halvalla. (muitakin värejä).
ja yhdistelmää en ole itse kokeillut mutta väreinä toimii yhdess.
ps. violetti lämpivärini mustan,hopean ja kirkkaan kanssa tosin kahta viimeistä ei ole vaatekaapissa. ja viininpunainenkin toimii hyvin tuossa (sekin muuten suosikki värejäni) kuten purppurakin. mustankin syytä olla kunnollinen. yksi idea offtopicina violetti paita ja mustat housut. vaikkapa bootsinilkkurit vielä siihen... voipi olla sittenkin se violetti niiden värikartassa (tosin onko silti t paidoissa enään..) sama kun valokuva minkä otin tuon värisesta paidasta kerran tuli ihan eri väriseksi joten voi olla että värimallia ei saa oikein vaikka mitä tekisi. violetin kirkkaus katosi johonkin ja se sinistyi.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Heiskanen
05.12.2009 20:24:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

musta bändipaita ja punanen pitkähihanen on aika jees mielestäni.
 
Oikeata Ränttätänttää! www.croowed.tk
papitsu
05.12.2009 22:45:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus olen miettinyt, että mitähän ihmeen hyötyä tuommoisesta systeemistä on. En kehtaisi itse pitää.
 
Mielipiteeni on fakta.
JPQ
05.12.2009 23:49:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

papitsu: Joskus olen miettinyt, että mitähän ihmeen hyötyä tuommoisesta systeemistä on. En kehtaisi itse pitää.
 
jotkut haluaa vain erottua.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
BassLass
05.12.2009 23:51:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: jotkut haluaa vain erottua.
 
tai joidenki mielestä se on hieno tapa pukeutua.
 
JPQ
06.12.2009 05:32:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BassLass: tai joidenki mielestä se on hieno tapa pukeutua.
 
Avain.. ja jokainen pukeutukoon miten haluaa...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Thet
06.12.2009 19:14:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

papitsu: Joskus olen miettinyt, että mitähän ihmeen hyötyä tuommoisesta systeemistä on. En kehtaisi itse pitää.
 
No se hyöty, että hienojen pitkähihaisten puutteessa saa t-paitaa pidettyä päälimmäisenä. Kyllä mäkin montaa eri pukeutumistyyliä ihmettelen.
 
"After the break i'm going to soak my hand in kerosene, light it up, and fistfuck a goat!" - Jon Lajoie
Prkl
07.12.2009 18:55:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: No mulla fruit of loomin paitoja valitettavasti en tiedä minä ne myy sitä kun ainakin netti värikartoista en jostain syystä ole violettia löytänyt mutta oikeina paitoina kyllä eräästä kaupasta jossa maantai kappaleitakin sisältäviä halvalla. (muitakin värejä).
 
Argh mikä lause. Olis kannattanu olla ala-asteella hereillä kun opetettiin välimerkkien käyttöä.
JPQ
08.12.2009 15:00:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stna vika ei ole tuossa vaan ihan muussa siis tuo minun välimerkki ongelmani.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
BassLass
09.12.2009 13:49:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Stna vika ei ole tuossa vaan ihan muussa siis tuo minun välimerkki ongelmani.
 
Nii!
 
Tein tänään semmosen valinnan että mustasta kauluspaidasta revin hihan irti ja laitoin alle ruskean pitkähihasen. Myös semmosta tyyliä harrastan laitan jotku housut ja siihen päälle reisitaskuhousuisa tehdyt shortsit....multipukeutumista.
 
Nalle The Puh
14.12.2009 18:00:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AAAAAAAAAAAAAA! Eieieieieieieiiii! Ei missään nimessä, näyttää parempien sanojen puuttessa pöhköltä.
 
AAAAAAAAAAAAAAaaaaa - A
Bedcompany
14.12.2009 18:44:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heiskanen: musta bändipaita ja punanen pitkähihanen on aika jees mielestäni.
 
No mitä väliä sillä on onko se bändipaita vai joku ihan tavallinen musta paita vaan, kun ei se kuitenkaan näy sen pitkähihaisen alta?
 
Milkop
14.12.2009 18:47:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bedcompany: No mitä väliä sillä on onko se bändipaita vai joku ihan tavallinen musta paita vaan, kun ei se kuitenkaan näy sen pitkähihaisen alta?
 
Ei morjes :D
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Sergei Fallinen
15.12.2009 12:45:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Ei morjes :D
 
xD
 
pukeutumispalsta on kyl aika jees
 
Lesko
15.12.2009 15:18:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bedcompany: No mitä väliä sillä on onko se bändipaita vai joku ihan tavallinen musta paita vaan, kun ei se kuitenkaan näy sen pitkähihaisen alta?
 
Oli pakko antaa plussa + :D
Mutta siis, itse pidän mustaa tai valkoista pitkähiaista paitaa t-paidan (bändipaita) alla aina, jos pitää pukeutua vähänkään lämpimämmin. (Lämpimämpi, hieno sana :D)
Rupumpali
20.12.2009 00:23:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaks sanaa.
 
Ei.
 
How does it feel to be alive?!
jarkkkk
20.12.2009 15:20:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsehän haluan alituiseen esitellä musiikkimakuani ym joten usein on bändipaita mustan pitkähihaisen päällä. Anteeksi. "T-shirt is a statement" vai miten se oli?
 
miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "Haistakaa kaikki paska" -Bream
Suoviitta
20.12.2009 16:18:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen syyllistynyt näin pukeutumiseen. Mutten kyllä koskaan laita samanväristä teepaitaa kuin se pitkähihainen paita on, sillä se näyttää mielestäni oudolta. En tosin nykyään käytä tätä tyyliä juurikaan, mutta ennemmin oli useinkin t-paita pitkähihaisen päällä. Violettimusta oli aika yleinen yhdistelmä. Nykyään sitten pidän vaan valkoista rauhanmerkkipaitaa mustan pitkähihaisen teepaidan päällä, en yleensä muita yhdistelmiä. Muut väriyhdistelmät nimittäin hoituvat t-paita + avonainen huppari(tms)takki -yhdistelmällä. Täytyy kyllä sanoa, ettei tuo t-paita plus pitkähihainen paita -yhdistelmä kaikilla väreillä toimi. Ei varmaan kaikilla tyypeilläkään, jos ei natsaa muuten tyyliin. Dunno, en kuitenkaan luokittelisi tyylivirheeksi jos värit sopivat.
 
Syövät syövät syövät.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «