Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä mieltä pukeutumisesta..?
1 2 3 4 5 6 7 8
hanuristi
04.05.2003 20:32:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin no.
Minut on määritelty hippipunkmetallijazzrokuksi. Tiedä siitä sitten. Osa periaatteistani liittyy punkin ideologiaan, mutten kyllä ole punkkari. Tunnen muutaman punkkarin ja he ovat kyllä ihan mukavia.
 
Ja onhan se pukeutuminen ihan mukava juttu, siihen asti kun joku keksii että hei, nytpäs pukeudutaan ei-mihinkään ja kun yksi tottelee niin toinenkin ja kohta kaikki ja sitten se on mukamas niin siistiä kun se on muotia.
 
Joo. Olen väsynyt ja sen huomaa. Öshöshöö.

 
mutta juttus oli silti aikalailla asiaa
 
Veke
04.05.2003 22:38:43 (muokattu 04.05.2003 22:48:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi toisia...
 
p.s. Ja jennille pieni vinkki että provosoimalla saat hyvin sitä kaipaamaas huomiota mitä itse tässä just par'aikaa nautin.
 
Aika lailla yks lysti mulle mitä jotku m.nettiläisetkin musta ajattelee. Käyn täällä lähinnä silloin kun oon todella tylsistynyt.
 
nimim. Löytyy sitä elämää internetin ulkopuolellakin.
 
p.p.s Turbo Terminaattori rules! :)
 
Paddle
04.05.2003 23:09:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tottahan toki punkkari pistää silmään ja niille tekee monasti mieli sanoa että tuo aate kuoli 90-luvun alussa mutta en ole sanonut. En ole heidän kanssaan tekemisissä = he eivät ole minun kanssani tekemisissä. Siis ei minulla punkkareita vastaan mitään ole, tunnenkin pari, mutta tuovat silti negatiivisen mielikuvan. Siis oudot punkkarit.
 
Itse pyrin näyttämään "normaalilta" ihmiseltä mahdollisimman paljon, mitä nyt pidän pitkää tukkaa. Näyttäminen normaalilta on siis paras tapa välttyä näiltä ennakkoluuloilta, eikä läheistenkään tarvi hävetä minua. Minulle oudotkin ihmiset suhtautuvat minuun positiivisesti tai ainakin neutraalisti. Asiat olisivat toisin jos pukeutuisin punkkariksi tms, enkä kyllä ymmärrä täysin näitä erilailla pukeutujien motiiveja. Tosin juonhan minäkin täysmaitoa siksi että tykkään siitä, mutta se ei ainakaan minulle tee konkreettista haittaa. Joskus on tosin joku sanonut että on epäterveellistä, mutta tuskin se nyt ratkaisevan paljon tämän ihmisen käsitystä minusta muutti.
 
Tosimiehet pysyisivät hiljaa.
jenni.rotten
05.05.2003 20:58:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tottahan toki punkkari pistää silmään ja niille tekee monasti mieli sanoa että tuo aate kuoli 90-luvun alussa mutta en ole sanonut.

No, punk tosiaan kukoisti siinä 77-82 -vuosina, sittemmin vähän lopahti, mutta mun mielestä se aate on tosiaan taas tulossa takaisin, koska jengi uskaltaa pikkuhiljaa taas näyttää kynsiään. Niin sanoo myös Kohu-63:n Lättä uusimmassa Mänty-lehdessä.
Itse en ole mukana punkjutuissa minkään muodin takia. Yleensäkään kukaan kaveri ei ole mua mihinkään suuntaan yllyttänyt, punkin löysin itse ihan sattumalta joskus monta vuotta sitten ja pikku hiljaa olen siihen samaistunut.
 
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
jenni.rotten
05.05.2003 20:59:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En muuten enää jaksa kommentoida Vekeä
 
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
se_julle
06.05.2003 18:10:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin tossa sunnuntaina Hesarilla Stella Starissa tuoppia nostelemass ni sinne tuli tosi mieleenpainuva punkkari. Katoin vaan aluks, että ompas pojilla vitusti niittejä takissa, mut sitte ne istu alas ja näin ne pökät. Siis voi että! Ne oli sellaset vaaleenpunaset aika tiukat housut jossa oli mustia leopardi (?) kuvioita! Se oli kyllä lutusin punkkari johon oon pitkään aikaan törmänny =)
 
Miten käy matka savulohen kanssa?
hanuristi
06.05.2003 19:57:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin tossa sunnuntaina Hesarilla Stella Starissa tuoppia nostelemass ni sinne tuli tosi mieleenpainuva punkkari. Katoin vaan aluks, että ompas pojilla vitusti niittejä takissa, mut sitte ne istu alas ja näin ne pökät. Siis voi että! Ne oli sellaset vaaleenpunaset aika tiukat housut jossa oli mustia leopardi (?) kuvioita! Se oli kyllä lutusin punkkari johon oon pitkään aikaan törmänny =)
 
somaa...yks mun tuttava oli nähny sellasen jätkän,jolla oli ollu puvun takki ja sit vaaleenpunaset trikoot,tosi tiukat.seuraavana päivänä sil oli sama takki,mut leoparditrikoot.tuli vaan noista housuista mieleen
 
this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this
jenni.rotten
06.05.2003 23:04:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä päin eivät just trikoot komeudellaan kukoista :D Kumpikaan mun punkkarikavereista ei käytä trikoita, vaan ajattomia farkkuja, mutta leopardikuviota löytyy jokaisella takeista, huiveista jne. Muita "muoti-ilmiöitä" ovat nuppineulat olkapäässä, takatukkakeesit ja Matti Nykänen-jutut.
Ja suurin osa keskusteluista menee vielä yksiin, vaikka he kaksi vastakkaista sukupuolta edustavatkin. Kunhan naisella on tarpeeksi irstas mielikuvitus, hyvä viinapää ja hyvät hermot, pärjää hyvin seurassa kuin seurassa :)
 
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
Sleepless
07.05.2003 19:33:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä päin eivät just trikoot komeudellaan kukoista :D Kumpikaan mun punkkarikavereista ei käytä trikoita, vaan ajattomia farkkuja, mutta leopardikuviota löytyy jokaisella takeista, huiveista jne. Muita "muoti-ilmiöitä" ovat nuppineulat olkapäässä, takatukkakeesit ja Matti Nykänen-jutut.
Ja suurin osa keskusteluista menee vielä yksiin, vaikka he kaksi vastakkaista sukupuolta edustavatkin. Kunhan naisella on tarpeeksi irstas mielikuvitus, hyvä viinapää ja hyvät hermot, pärjää hyvin seurassa kuin seurassa :)

 
Jenni ootko sattumoisin Kuopiosta? Perjantaina näin jonkun jolla luki selässä "Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään" eli sama ku sun allekirjotus...
 
Varmuuden vuoksi, niin kuin nunnalla nännit.
jenni.rotten
07.05.2003 21:54:44 (muokattu 07.05.2003 21:57:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Jenni ootko sattumoisin Kuopiosta? Perjantaina näin jonkun jolla luki selässä "Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään" eli sama ku sun allekirjotus...

 
En ole Kuopiosta, Kiteeltä olen. Mutta Kuopiossa elelee muutama kaveri, Katja ja Peppi, ilmeisesti olet nähnyt jomman kumman heistä, varmaankin Katjan... (Pepillä lukee takin selässä "Maho Neitsyt")... Mut tunnistaa tekstistä "NANCY" ja "PUNK NEVER DIE" (jälkimmäisestä on tahallisesti jätetty yksikön kolmannen persoona S-kirjain pois...)

EDIT: Mutta Katja onkin ottanut tekstin multa, viime viikolla se vielä hirnui kuinka hauskalta lause kuulostaa ja ettei ole koskaan kuullut.

En tietenkään voi olla varma onko kyseessä Katja, mutta epäilisin.
 
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
absentti
10.05.2003 00:32:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta Kuopiossa elelee muutama kaveri, Katja ja Peppi, ilmeisesti olet nähnyt jomman kumman heistä, varmaankin Katjan...
 
Mie tunnen kanssa kummatkin ^___^
 
tärkeää on ymmärtää ettei mitään tärkeää voi ymmärtää
lei-la
14.05.2003 01:08:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin tossa sunnuntaina Hesarilla Stella Starissa tuoppia nostelemass ni sinne tuli tosi mieleenpainuva punkkari. Katoin vaan aluks, että ompas pojilla vitusti niittejä takissa, mut sitte ne istu alas ja näin ne pökät. Siis voi että! Ne oli sellaset vaaleenpunaset aika tiukat housut jossa oli mustia leopardi (?) kuvioita! Se oli kyllä lutusin punkkari johon oon pitkään aikaan törmänny =)
 
voi voi. jos kyseessä oli miespuolinen epämääräisesti punertava keesinen henkilö niin sattuu olemaan meikän tuttuja. oon just saarnannu kyseiselle henkilölle kun nuo huosut aiheuttaa päänsärkyä.
*antihymiö*
 
jenni.rotten
15.05.2003 09:59:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
voi voi. jos kyseessä oli miespuolinen epämääräisesti punertava keesinen henkilö niin sattuu olemaan meikän tuttuja. oon just saarnannu kyseiselle henkilölle kun nuo huosut aiheuttaa päänsärkyä.
*antihymiö*

 
Tuttuja vain, ettekä kavereita...?
Mä saan ainakin vaaleanpunaisesta väristä päänsärkyä, jumaliste. Ja keltaisesta.
 
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
se_julle
15.05.2003 12:13:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
voi voi. jos kyseessä oli miespuolinen epämääräisesti punertava keesinen henkilö niin sattuu olemaan meikän tuttuja. oon just saarnannu kyseiselle henkilölle kun nuo huosut aiheuttaa päänsärkyä.
*antihymiö*

 
Juu kyllä taitaa olla sama heppu kyseessä. Musta se oli kokonaisuudessaan vain varsin söpö. Mutta toisaalta jos tollasia housuja joutuis pidempään kattoomaan ni kyllä mullakin hajois pää.
 
Tuuli on kiireistä ilmaa.
hanuristi
15.05.2003 15:25:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
Juu kyllä taitaa olla sama heppu kyseessä. Musta se oli kokonaisuudessaan vain varsin söpö. Mutta toisaalta jos tollasia housuja joutuis pidempään kattoomaan ni kyllä mullakin hajois pää.

 
ja mulla,pinkki rasittaa silmiä
 
this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this
lei-la
16.05.2003 15:03:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuttuja vain, ettekä kavereita...?
Mä saan ainakin vaaleanpunaisesta väristä päänsärkyä, jumaliste. Ja keltaisesta.
 
no ryyppykavereita. ja neon-vihree ja oranssi on myös kamalia.
 
muuten maininitsit että sulla lukee selässä Nancy. miksi? taisiis oletan että spungenin nancyn takia mutta ? aika klisee. ei pahalla.
 
tulkoon suuri musta tajuttomuus.
lei-la
16.05.2003 15:04:19 (muokattu 16.05.2003 15:05:05)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no ryyppykavereita. ja neon-vihree ja oranssi on myös kamalia.
 
ja jenni. muuten maininitsit että sulla lukee selässä Nancy. miksi? taisiis oletan että spungenin nancyn takia mutta ? aika klisee. ei pahalla.
 
tulkoon suuri musta tajuttomuus.
jenni.rotten
17.05.2003 11:18:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja jenni. muuten maininitsit että sulla lukee selässä Nancy. miksi? taisiis oletan että spungenin nancyn takia mutta ?

Niinhän siinä takissa lukee. Ei muuten ole mikään klisee, sehän on kokonaan diy-periaatteita kunnioittaen tehty tarjouskorista ostetulla kynsilakalla! :D
No ei, kun juttu lähti kokonaan siitä, kun parin punkkarikaverin (miespuolisia) kanssa viime kesänä kiharrettiin hiuksia. Mulla oli silloin vaaleet hiukset olkapäille ja siitä ne kamut sitten keksi et "hei, sähän ootki ku Spungenin Nancy, vittu, Nancy". Illemmalla vielä tuli heiluttua leipäveitsen kanssa (ihan leipää vaan leikkasin!) niin siitä sitten jäi sellainen ikuinen nimike. Tosin nykyisin kutsuvat enemmän Rotteniksi.
 
aika klisee. ei pahalla.
 
Kieltämättä. Nancyja on vähän vitusti. Jokainen asiaan perehtymätön ketjuineen kilisevä "punkkarityttö" sanoo itseään Nancyksi: "Nancy von Punkprinsessa", "Nancy Bad" jne.

Ööööyyrrrggghh.
 
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
Vilhelmus
17.05.2003 11:20:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokainen asiaan perehtymätön ketjuineen kilisevä "punkkarityttö" sanoo itseään Nancyksi: "Nancy von Punkprinsessa", "Nancy Bad" jne.
 
Niinkun sä?
 
En keksi allekirjoitusta.
jenni.rotten
17.05.2003 11:22:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Niinkun sä?

 
Mä en kutsukaan itseäni Nancyksi.
 
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «