Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Glam-releet
1 2 3 4 5
Funkånaut
19.08.2012 11:56:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jussiman: Tietääkö kukaan muuten yhtäkään homoa glam-tyylistä artistia?
 
http://0.tqn.com/d/top40/1/0/D/V/1/eltonjohn.jpg
http://cdn100.iofferphoto.com/img3/ … glitter-video-collections-ab209.jpg Eiku tää veteliki vaa lapsia.
 
Ja kevennyksenä http://25.media.tumblr.com/tumblr_lg2onyxDVB1qeu7vso1_400.jpg
 
"Kuka ton funkon taas laski tänne" -Katetri Kuuntelen tämmöistä
rockjihad
20.08.2012 09:58:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jussiman: Tietääkö kukaan muuten yhtäkään homoa glam-tyylistä artistia?
 
Mötley Crue.
 
Ei vaan kiinnosta
Jussiman
20.08.2012 10:16:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rockjihad: Mötley Crue.
 
Siis tarkoitin ihan oikeasti homoseksuaalista, en vain homon näköistä! Kaikki glam-bändithän ovat enemmän tai vähemmän homon näköisiä.
 
rockjihad
20.08.2012 10:23:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jussiman: Siis tarkoitin ihan oikeasti homoseksuaalista, en vain homon näköistä! Kaikki glam-bändithän ovat enemmän tai vähemmän homon näköisiä.
 
En mä puhunutkaan homon näköisistä mitään. Nikki Sixx ja Vince Neil on ainakin niin ilmiselvästi gay kun vaan voi olla.
 
Ei vaan kiinnosta
Jussiman
20.08.2012 10:25:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rockjihad: En mä puhunutkaan homon näköisistä mitään. Nikki Sixx ja Vince Neil on ainakin niin ilmiselvästi gay kun vaan voi olla.
 
Mutta en ole kyllä kuullut että tyypit olisivat oikeasti homostelleet joskus, taisivat hekin olla enemmän kiinnostuneita naisbändäreistä...
 
rockjihad
20.08.2012 10:29:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jussiman: Mutta en ole kyllä kuullut että tyypit olisivat oikeasti homostelleet joskus, taisivat hekin olla enemmän kiinnostuneita naisbändäreistä...
 
No niinhän ne koittaa väittää, elihän jengi pitkään siinäkin uskossa, että George Michael olis hetero.
 
Bowie keinu kumpaankin suuntaan, lasketaanko se?
 
Ei vaan kiinnosta
Jussiman
20.08.2012 10:32:06 (muokattu 20.08.2012 10:33:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rockjihad: No niinhän ne koittaa väittää, elihän jengi pitkään siinäkin uskossa, että George Michael olis hetero.
 
Bowie keinu kumpaankin suuntaan, lasketaanko se?

 
Siis luulet että Motley Cruen jäsenet ovat homoja
 
Bowie nyt oli vaan muodin vuoksi hetken aikaa biseksuaali joskus Ziggy Stardust-aikoina, kyllä hänkin taisi loppujen lopuksi pitää enemmän naisista. No joka tapauksessa itse en laske biseksuaaleja homoiksi.
 
rockjihad
20.08.2012 10:50:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En mä nyt oikeesti luule yhtään mitään mistään.
 
Ei vaan kiinnosta
Tawsky
20.08.2012 20:50:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jussiman: Siis luulet että Motley Cruen jäsenet ovat homoja
 
Bowie nyt oli vaan muodin vuoksi hetken aikaa biseksuaali joskus Ziggy Stardust-aikoina, kyllä hänkin taisi loppujen lopuksi pitää enemmän naisista. No joka tapauksessa itse en laske biseksuaaleja homoiksi.

 
:--------DD
 
Äijää viedään ku litran mittaa
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Jussiman
20.08.2012 20:52:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ADEHD: :--------DD
 
Äijää viedään ku litran mittaa

 
häh? Tai no voihan kaikki olla kaappihomojakin, enpä tiedä.
 
tepeh
22.08.2012 17:42:34 (muokattu 22.08.2012 17:43:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tääl on kova meno! Jatkakaa samaan malliin!
 
e. Emo(tytö)t antaa helposti maullib.
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
Jussiman
22.08.2012 19:33:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tepeh: e. Emo(tytö)t antaa helposti maullib.
 
Ei kyllä nyt ihan hirveesti innosta
 
tepeh
22.08.2012 20:16:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jussiman: Ei kyllä nyt ihan hirveesti innosta
 
Kannattaa kokeilla, saatat yllättyä
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
Jussiman
22.08.2012 20:29:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tepeh: Kannattaa kokeilla, saatat yllättyä
 
No kaipa sitä voisi sitten joskus kokeillakin
 
tepeh
22.08.2012 21:43:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jussiman: No kaipa sitä voisi sitten joskus kokeillakin
 
Suosittelen. Om meinaan ihan eriä kun glam-tytöt.
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
CrueheadJuliwe
30.08.2012 21:16:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No voihan nyt pyhä kiesus. Ensinnäkään Mötleyn jätkät eivät ole homoja nähneetkään kaikilla on ollut vaimot / vakituiset tyttöystävät ainakin nyt vanhempana..
 
Ja eksyttiinkös vähän aiheesta? Mun neuvo olis että etsi kivoja nahkaisia/ mustia housuja ja alota kokonaisuuden rankentaminen niistä. Nahkahousuja luulis nyt löytyvän ilman sen isompia tuskia eri vaihtoehtoliikkeiden nettikaupoista. Omani ostin Backstreetistä, tosin ovat jäljiltelmänahkaa, mutta ihan tarpeeksi aidot mulle. Sitten alat rakentamaan housujen ympärille itsellesi mieluista ja persoonasi esiin tuovaa tyylia ja voila! Ei tarvi suoranaisesti keneltäkään "kopioida" tyyliä, vaan mun neuvo on että luot itselles ihan oman sellasen!
 
Ps. Oiskos kellään neuvoa mistä sais nimen omaa Crüeheads-kamaa? Etsiskelisin selkämerkkiä tai liuskaa nahkatakkiin, missä lukis tuo Crüeheadsien iskulause.
 
Vai saisiko mittatilauksena jostain? Mieluiten ihan suomesta?
 
Tawsky
30.08.2012 22:17:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CrueheadJuliwe: Ensinnäkään Mötleyn jätkät eivät ole homoja nähneetkään kaikilla on ollut vaimot / vakituiset tyttöystävät ainakin nyt vanhempana..
 
Niin oli Mercuryllakin tyttöystävä.
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Jussiman
31.08.2012 00:40:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta entäpä sitten jos vaikka Mötley Cruen tai Gunnarien kaikki jäsenet olisivat piilohomoja? Onko asialla oikeastaan mitään väliä? Mutta käsittääkseni useimmat kuuluisien glamrock-bändien jäsenistä ovat heteroita ja tuovat senkin kyllä hyvin esille biiseissään. Ja pukeutuminen, no siitä nyt voi olla montaa mieltä. Ei mun mielestä pukeutumistyyli tee kenestäkään homoa.
 
Påskägg
31.08.2012 04:31:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jussiman: Mutta entäpä sitten jos vaikka Mötley Cruen tai Gunnarien kaikki jäsenet olisivat piilohomoja? Onko asialla oikeastaan mitään väliä? Mutta käsittääkseni useimmat kuuluisien glamrock-bändien jäsenistä ovat heteroita ja tuovat senkin kyllä hyvin esille biiseissään. Ja pukeutuminen, no siitä nyt voi olla montaa mieltä. Ei mun mielestä pukeutumistyyli tee kenestäkään homoa.
 
Tekeepäs. Kaikilla pitää olla esiintyessään farkut ja t-paita yllään. Muulloin kuulostaa aika homolta.
 
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
Jussiman
31.08.2012 10:27:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

H8machine: Tekeepäs. Kaikilla pitää olla esiintyessään farkut ja t-paita yllään. Muulloin kuulostaa aika homolta.
 
Olen nähnyt että homolla on päällään farkut ja t-paita. Joten nekin ovat homoja vaatteita!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «