Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pipot
1 2
viljonkka
23.09.2008 10:14:24 (muokattu 23.09.2008 10:19:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin ilmojen kylmetessä ajattelin laittaa tälläisen aiheen pystyyn. Kuinka moni siis on jo ehtinyt vetää pipon päähänsä tai aikoo laittaa ilmojen kylmetessä? Minkälaisia pipoja jengi käyttää? Mikä on kuuminta hottia tänä syksynä ja talvena?
 
itse kävin poistaa eilen perinteisen kerran vuodessa osetettavan pipon, mitä sitten käytän seuraavan talven. Olen jo nyt ehtinyt rakastua tuohon lämpimään ja persoonalliseen päähineeseeni.
 
Cujo
23.09.2008 10:38:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie en oikein pipoista ole ikinä välittänyt, mutta jos joku tähän hätään osaisi kertoa pettämättömän vinkin, mistä löytäisi sellaisen punaisen Cousteau-pipon, niin olisin ikuisesti kiitollinen! : )
 
"If I never meet you in this life,
let me feel the lack."
Milkop
23.09.2008 11:18:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on tuommoinen ruskea iso ns. "rastapipo", äidin käsialaa. Mahtuu nuo pötkylät sisään kevyesti, näyttää kivalta ja on uniikki. Tuli melkein koko kesäkin mentyä se päässä, kuumimpina päivinä piti vaihtaa lippikseen.
 
Pipot on erittäin jees.
 
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Rattata
23.09.2008 12:07:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on tuommoinen ruskea iso ns. "rastapipo", äidin käsialaa.
 
Mulla on vähän samanmoinen paitsi virheä, tehty pörrölangasta. Tyttöystävän käsialaa. Hieno on, paitsi sen verta lämmin ettei sitä viitsi ihan kesällä pitää.
 
Rocco_Longfella
25.09.2008 16:10:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuntuu että piponkäyttäjiä on tasan kahdenlaisia. Niitä, jotka pitävät pipoa koko vuoden säällä kuin säällä ja heitä, jotka eivät vedää pipaa päähänsä edes helvetin jäätyessä. Välimuotoja ei ole, eikä tule.
 
En tainnut viime talvena käyttää pipoa kertaakaan. Käyttäisin, jos löytäisin jostain hienon. Pysyn sisällä jos pää ei kestä pakkasta.
 
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Ritsie
25.09.2008 20:48:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuntuu että piponkäyttäjiä on tasan kahdenlaisia. Niitä, jotka pitävät pipoa koko vuoden säällä kuin säällä ja heitä, jotka eivät vedää pipaa päähänsä edes helvetin jäätyessä. Välimuotoja ei ole, eikä tule.
 
En tainnut viime talvena käyttää pipoa kertaakaan. Käyttäisin, jos löytäisin jostain hienon. Pysyn sisällä jos pää ei kestä pakkasta.

 
Olen välimuoto, anteeksi.
 
Aamulla vedettävä pipo päähän, kun töihin lähtee, niin kylmä on. Neulottu, musta, ei tekstiä.
 
Lenkkipipona ympäri vuoden pidän ohutta, ns. kortonki-mallista ohutta mallia. Niskapuolella teksti: Rakennusliitto.
 
Kesähelteillä sitten lippis.
 
On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa!
Sa(n)kari
26.09.2008 18:37:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku semmonen hooetämmän mustaperusneule-pipo. Hyvin mahtuu tukkakin alle. Eikä ollu kallis.
 
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni. http://www.last.fm/user/SickNature/
Drumjamo
26.09.2008 19:47:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lippapipon meinasin hankkia, ihan sellaisen perusmustan. Paljonkohan tuommoset maksaa?
 
Se nyt vaan on semmosta
JPQ
26.09.2008 19:48:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koska pidän väristä ja se kuulemma sopii minulle talvi piponi on violetti lisäksi löytyy ostettu bloodpit pipo. ps. talvi päähineeksi tulkitsin nyt pipon ja kesäksi ei ole hattua lainkaan.
 
*Elmo*
26.09.2008 20:39:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole karvalakin voittannutta! (jos vertaa pipoon...)
 
JPQ
27.09.2008 00:02:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole karvalakin voittannutta! (jos vertaa pipoon...)
 
lämpöarvoina ehkä mutta itse en karvoja kestä.
 
Aleksi-serkku
27.09.2008 09:47:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cousteau-/murtovaraspipoa kannan päässäni. Pitää laen lämpimänä.
 
Kuuluisa simultaani-isku leukaan kahdelle hengelle.
joskuu
27.09.2008 20:02:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse käytin viime talven mummon kutomaa karvalankapipoa. (avatarissa näkyy jotenkuten)
Kyllä kääntää tehokkaasti ihmisten katseet. Täytyy kattoa kehtaako tulevana talvena vielä liikkua toi päässä :)
 
Mikä on kuuminta hottia tänä syksynä ja talvena?
Piponi on juuri sitä!
 
Rock on!
Kikolaa
28.09.2008 11:04:47 (muokattu 28.09.2008 11:06:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tommosta rastapipoa (oikea termi lienee "säkki") olen kelaillut, vaikkei rastoja olekaan. Jos satun löytämään jostain tarpeeksi hienon niin poistan itselleni.
 
Muutama pipo löytyy kaapista ja käytän niitä hyvin satunnaisesti.
 
One O'Clock Jump
Ritsie
29.09.2008 21:17:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie en oikein pipoista ole ikinä välittänyt, mutta jos joku tähän hätään osaisi kertoa pettämättömän vinkin, mistä löytäisi sellaisen punaisen Cousteau-pipon, niin olisin ikuisesti kiitollinen! : )
 
Näin perjantaina yöelämässä punaisen pipon missä luki edessä valkoisella että KUSTOO. Haluan sellaisen.
 
On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa!
LamaAjanElvis
30.09.2008 00:12:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu ei tuota Kustoo/satama-ahtaaja/murtomies/pakettiautokuski/vittuuntunut talkkari-pipoa voita mikään.
 
Mulla on tollanen musta ja löytyy myös samanlainen sillä langan päässä roikkuvalla tupsulla. Se kyllä oikeastaan pieksee tuonkin tupsuttoman stankun.
 
Sormet lähtee saundista. Menneen kesän top5 kesäbiisit. 1 Chubby Checker - The Fist. 2 Chubby Checker - Let's fist again 3 Chubby Checker - Let's do the fist 4 Chubby Checker - Fist it up. 5 Dire Straits - Fisting by the pool.
Torniojaws
30.09.2008 09:00:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Säiden mukaan mennään eli noin 6 - 7 kk vuodesta pakkasen puolella tulee tallattua pipo päässä. Ihan peruspipo kaupasta.
 
Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 11,99 euroa. FLACina 3,99 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla.
Sa(n)kari
30.09.2008 19:54:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs se James Potkukelkka- sketsissä se Aake Kallialan esittämä ukko oli? Semmonen pipo ois aika mahtava. Mikä keilapallo siellä pipossa on oikein.
 
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni. http://www.last.fm/user/SickNature/
Tb
01.10.2008 15:15:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neuloin itse vaaleanpunaisesta ja valkoisesta, pehmeästä ja pörröisestä langasta itselleni pipon ja lapaset. Kyllä talvi nyt saa tulla :)
 
Rise, fall down, rise again!
BassLass
01.10.2008 21:31:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuorempana ko pelasin salibandya niin löysin äidin päästä "Merikoski" pipon. PaKaRa:n ylpeänä pelaajana poltin tuon ja ostin seuralta äidille PaKaRa-pipon.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «