Muusikoiden.net
06.12.2016

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Izzy Stradlin lippis
1
UKKOMIES
09.05.2008 21:17:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen jo jonkin aikaa etsinyt itselleni http://brewvana.files.wordpress.com/2007/06/izzy.jpg tuollaista lippistä marketteja on käyty läpi eikä millään löydy, mistäköhän noita saa?

Soitan mitä haluan, milloin haluan, millä haluan ja missä haluan.
Mirrinsane
09.05.2008 23:04:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

10€ + kankaat + postikulut, niin teen. Eli korkeintaan 17 € tulee hintaa, veikkaisin lähempänä viittätoista.
Pikaviestiä laitat, jos kiinnostuit.

kalamies#52 >-)))>
Artist
10.05.2008 11:44:18

Olen jo jonkin aikaa etsinyt itselleni http://brewvana.files.wordpress.com/2007/06/izzy.jpg tuollaista lippistä marketteja on käyty läpi eikä millään löydy, mistäköhän noita saa?

Kyllä noita välillä näkee, viimeksi taisin UFFissa nähdä tuollaisen kotsan, väri oli tosin mun makuun väärä (samanlainen vaaleansininen kuin Sylvain Sylvainin käyttämä kotsa).

"I'm hypocrite, I dish it out but I can't take it I know you think it's wrong and maybe you're right but this is my song"
smio
14.05.2008 09:12:18

Helsingissä Aurinko -niminen kauppa myy tollasia erivärisiä, mustana oli myös. Hinta 16e.

UKKOMIES
14.05.2008 15:42:25

Helsingissä Aurinko -niminen kauppa myy tollasia erivärisiä, mustana oli myös. Hinta 16e.

Missäs päin helsinkiä?

Soitan mitä haluan, milloin haluan, millä haluan ja missä haluan.
2112
14.05.2008 15:47:34

Missäs päin helsinkiä?

Kampin keskuksessa ainakin.

Joees
15.05.2008 00:47:29

Kampin keskuksessa ainakin.

Pakko todeta, jotta tässä vaiheessa kun ketjussa ilmoittautuu tekijä moiselle kotsalle niin itse ainakin hommaisin moisen häneltä. Eritoten kun samoissa hinnoissa pyöritään... Aivan varmasti samaa laatua kuin kaupassa, ellei jopa parempaakin.

Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
elbowski
26.05.2008 13:21:06

Jarmo-hattu on nimeltään ja itsekin hain täältä sellaista. Ison Omenan H&M:stä löytyi ainakin aiemmin keväällä vielä tummanharmaita tuollaisia. Hintaakin vain 5,90€.

Say good night to the bad guy!
Mirrinsane
01.03.2013 08:01:25

Mirrinsane: 10€ + kankaat + postikulut, niin teen. Eli korkeintaan 17 € tulee hintaa, veikkaisin lähempänä viittätoista.
Pikaviestiä laitat, jos kiinnostuit.

Toim. huom. En tee hattuja tilauksesta.

Ihan silleen useampi ihminen on viimeaikoina lähestynyt aiheella :D

Nälkänen kissa on kiukkunen. Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti