Muusikoiden.net
05.12.2016

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: maiharit halvalla
1 2 3 4
Zarmo
16.09.2007 23:43:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä halvimmat maihinnousukengät syksy/talvikäyttöön?

Olen muuten psykopaatti
Sosiaalinen tyylini on alistava ja vihamielinen: itseä vähättelemällä sopeutuminen: masokistinen tyyli
Vapinamonologeja
Ciracron
17.09.2007 17:15:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyypä isoilta kirppareilta monesti hyviä vähän (tai enemmän..) käytettyjä maihareita..
Itelläni on hyviä kokemuksia :)

Nidhöggr
17.09.2007 19:23:54 (muokattu 17.09.2007 19:25:44)

Varustelekasta.
http://www.varusteleka.fi/~ohitx0000001/?Y999=PIF&Y104=mt-schpara
Vaikka tollaset.
Itselläni on vanhat suomen armeijan maiharit, Sievi merkiltään.
Eikä tuo viisikymppiä paha hinta ole, nuo ovat nimittäin kestävät. Muotipellejen maiharit ovat ehkä vähän hienompia, mutta ei niillä voi edes potkia mummoja!
Omani ovat olleet minulla käytössä reilun neljä vuotta, ovat yhä oikein hyväkuntoiset. Kannattaa aina yrittää, jos mahdollista, ostaa OIKEAT maiharit, ne ovat tosiaan kestäviä.

Krää-ähh.
santa
18.09.2007 09:46:01

Joo. itse ostin aikanaan aika tarkalleen 7 vuotta sitten maiharit. maksoi pikkaisen enemmän mutta on edelleen hyvät jalassa.. eikä noi ollu edes kalleimmasta päästä. halvoilla saa oikeesti jalat paskaksi aika lyhyessä ajassa. säännöllisesti kun huoltaa eli laittaa sitä mustaa lankkia niin kyllä ne kestää. tosin on sen verran kulahtanu että teräskärjet näkyvät molemmista kengistä mutta se ei haittaa kerta muuten on hyvä. mä luulen myös että jos huollan niitä vielä niin ne kestänee vielä pari kolme vuotta.

Kukkis 77
19.09.2007 13:01:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varustelekasta.
Vaikka tollaset.
Itselläni on vanhat suomen armeijan maiharit, Sievi merkiltään.
Eikä tuo viisikymppiä paha hinta ole, nuo ovat nimittäin kestävät. Muotipellejen maiharit ovat ehkä vähän hienompia, mutta ei niillä voi edes potkia mummoja!
Omani ovat olleet minulla käytössä reilun neljä vuotta, ovat yhä oikein hyväkuntoiset. Kannattaa aina yrittää, jos mahdollista, ostaa OIKEAT maiharit, ne ovat tosiaan kestäviä.

No mitkä nyt sitten ovat "oikeat" maiharit?

Mulla on kanssa nuo intin Sievit, neljättä vuotta jalassa ja nyt on pohjat puhki. Suutari sanoi että ei kannata vaihtaa pohjia, eivät juuri näissä kyseisissä SA-int-monoissa kuulemma kestä. Ja vittumaista että kaupastakaan ei saa enää uusia samanlaisia, on tullut jo uusi malli markkinoille.

"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Nidhöggr
19.09.2007 15:51:19

No mitkä nyt sitten ovat "oikeat" maiharit?
No juuri tuollaiset käyttöön tarkoitetut, ei mitään muotipelle-räpellyksiä.

Krää-ähh.
AnalFuckDemon
19.09.2007 21:46:03

Huuto.netissä kaupataan paljon erilaisia, osa myynnissä olevista on jopa uusia. Itse olen sieltä keväällä ostanut parin pitkävartisia maihinnousukenkiä 25€:lla (uudet).

"Täälläkös se isin pikku kemisti lutraa, hä?"
luopio
22.09.2007 18:45:15

38e oli ku omani "hukkasin" palveluksessa

Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Zelana
23.09.2007 03:07:07

Varustelekasta.
Vaikka tollaset.

Ittelläni on juurikin tuollaiset. Hyvät maiharit, kun ne on muotoutuneet kunnolla jalkaan.

"päisn sitä luulee olevansa vähän sulavampi" -Seraphim
costanza
24.09.2007 11:40:27

Ittelläni on juurikin tuollaiset. Hyvät maiharit, kun ne on muotoutuneet kunnolla jalkaan.

Minkähän kokoset uskaltaa tilata jos lenkkarin koko on 45. Intin maiharit oli kokoa 43.

Zarmo
24.09.2007 12:37:14

Minkähän kokoset uskaltaa tilata jos lenkkarin koko on 45. Intin maiharit oli kokoa 43.

http://www.varusteleka.fi/~RZJVx0000001/?Y999=MSC&Y103=2

"Suurin osa asiakkaistamme tilaa kengät sen mukaan, mikä koko yleensä menee jalkaan - jos koko tuppaa olemaan kahden koon välillä, kannattaa valita isompi. Suurin osa näin tilaavista on kerralla tyytyväisiä ostokseensa. Kenkien tilaaminen postimyynnillä - ainakaan Varustelekasta - ei kuitenkaan ole mitään hakuammuntaa, sillä kun saat kengät, voit rauhassa kotonasi testata niitä (sisätiloissa!), ja jos eivät sovi, lähetät takaisin ja pyydät uudet tilalle."

Olen muuten psykopaatti
Sosiaalinen tyylini on alistava ja vihamielinen: itseä vähättelemällä sopeutuminen: masokistinen tyyli
Vapinamonologeja
Zelana
11.10.2007 23:45:22

Mä otin ihan oman normaalin kengän koon mukaan.

Toveri
12.10.2007 00:51:21

Mä otin ihan oman normaalin kengän koon mukaan.

Ja meikäläinen siviilitossua koon pienemmät, sai vielä urheilu- ja villasukan mainiosti mahtumaan eikä tehnyt tiukkaa.

Romantikkoitkijät #2
100 hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Zarmo
12.10.2007 13:02:36

samaa kokoa otin, ku muutkin kengät, melko sopivilta tuntus.

Olen muuten psykopaatti
Vapinamonologeja
jannu
13.10.2007 05:34:11 (muokattu 13.10.2007 05:35:41)

"Halvat maiharit" on aika suhteellinen käsite. Jos 120€ maksavat maiharit kestävät käyttöä vaikka 5-10 vuotta, ovatko ne silloin kalliit?

Muutaman kympin kengät, joista irtoaa pohja alta puolen vuoden, ovat aika vitun kalliit.

Kai mä oon semmonen muotipelle sit, ku mulla on Doc Martensit.

jotain muuta persoonallista
Kukkis 77
13.10.2007 06:33:11

Mä ostan vaan Dolce & Gabbanan maihareita.

"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Miikathebest
13.10.2007 14:22:06 (muokattu 13.10.2007 15:03:26)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Halvat maiharit" on aika suhteellinen käsite. Jos 120€ maksavat maiharit kestävät käyttöä vaikka 5-10 vuotta, ovatko ne silloin kalliit?

Veikkaisin että kaikilla ei ole varaa irottaa kerralla 120€ maihareihin. Valtion virallisten maihareiden korvaushinta oli muistaakseni jotain alle 40€, ja ne on ainakin laadukkaat.

Vähän kyrpii kun omista Joe Sanchez maihareistani pohjan raosta vesi imeytyy läpi. Pitäneen jotain poppakonsteja yrittää. Toki pohja on niissä sellasta niljakasta ainetta että natisevat helposti puhtaalla sileällä alustalla.

EDIT: Nyt vasta ekaa kertaa törmäsin MP-kaupan törkeisiin hintoihin.
http://www.maanpuolustusyhtio.fi/products.php?product=2381
Ja mitä... katetta ainakin 100€

Liikaa säröä!
Gandhi
18.10.2007 00:45:32

Ostakaa käytettynä. Saa ainakin halvalla ja ovat niitä oikeita maihareita. Oikealla tarkoitan sitä, että ne on lähinnä sotimiseen tehtyjä ja sitä myöten sieltä kestävämmästä päästä. Itsellä usein käytössä Bundeswehrin käytettynä ostetut maiharit ja ovat kestäneet nyt parisen vuotta ilman mitään kulumisen merkkejä, jopa nauhat ovat edelleen samat. Käytetyiltähän ne näyttää, mutta se on mun mielestä vaan hyvä asia.

Allekirjoitus puuttuu!
Gange
18.10.2007 19:18:10

Itelläin on isukin wanhat (yli 10 vuotta vanhat) maiharit käytös, ja hyväs kunnos yhä! Mitä ny vähä vaa rypyillä, ja epäkiiltävät;) puoli kiloo vaa plakkia päälle ja on taas upeat! eikä kokokaan ole pielessä kuin n. 4 nro (isompaan suuntaan). Täydelliset kengät.

Toveri
18.10.2007 19:19:28

puoli kiloo vaa plakkia päälle ja on taas upeat!

Hyi, kauanko pitää olla pesemättä hampaita, jotta moisen määrän saa kerättyä kenkiä varten?

matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti