Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nahkarotsi tavella
1 2
Tohtori Tonus
22.10.2007 18:15:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nahkarotsi on kyllä ihmiskunnan suurimpia ja parhaimpia keksintöjä. Keväällä/syksyllä menee t-paita ja nahkatakki, talvella taas paksumpi paita (college, neule tms.) ja sama rotsi. Ja auki tietysti ;) Tai no jos nyt siellä neljässäkymmenessä pakkasasteessa liikutaan, niin pitää miettiä.
 
"Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14
Juzpe
05.11.2007 13:33:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Takkejako siis tehdään muistakin materiaaleista kuin nahasta?
 
Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi
shovi
05.11.2007 14:09:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Takkejako siis tehdään muistakin materiaaleista kuin nahasta?
 
Ei kai sentään. Mäkin olen tällaista huhua kuullut, mutta en oikein jaksa uskoa.
 
Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo
JPQ
08.11.2007 15:29:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai sentään. Mäkin olen tällaista huhua kuullut, mutta en oikein jaksa uskoa.
 
Kyllä niitä on mulla on kesä ja talvi takki. ps. offtopic oli vaate mikä tahansa mukavia paha saada.
 
kumiorava_89
10.11.2007 22:56:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitkässä nahkatakissa, jossa ohut vuori. Meni viime talvi ihan mukavasti. Joskus piti pitää takki kiinni tuuleen tai pakkasen takia.
 
Atte Kumiorava varo imuketta
Rumpali-95
19.11.2007 06:53:43 (muokattu 19.11.2007 07:01:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitat T-paidan ja sen päälle jonkun (Ei liian paksua) villapaidan, johon sitten rotsi päälle. Kyllä siinä tarkenee. Sitten vielä pitkät kalsarit, villasukat ja päälle nahkahousut. Itte kuljen t-paita alla, vain farkkutakki päällä, ja tietenki auki, vielä toimii.
 
sasha
19.12.2007 21:13:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite oon enemmän rokkimiehii mut lyhyel nahkatakil tulee talvellaki kuljettuu. Monesti on takki ollu aukikin aluspaitaan asti
 
Vic Rattlehead
23.12.2007 15:30:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mä olen ainakin tarjennut fleece takin ja jonkinsortin villöapuseron kanssa,mitkä kyllä otan aina koulussa tai sisätiloissa pois koska tulee melkeinpä kuuma. Kesät talvet nahkatakilla vaan. Sitä paitsi hevimies ei tunne kipua. ;)
 
What do you mean I aint kind? Just not your kind...
JPQ
07.10.2013 05:20:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanha ketju en vaan halua uutta kertokaahan jos viitsitte miten komentoijat liikkuu ? itse liikun käytännössä kävellen tai autolla (en aja) joskus myös mutta omat menot hoidan käytännössä kävellen.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Murgo
07.10.2013 18:33:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuollaisella:http://www.varusteleka.fi/fi/product/upseerin-nahkamantteli-musta/6518
 
olen pärjännyt kovimmillakin pakkasilla, kun laittaa vielä villapaidan alle niin tarkenee ulkona pidempäänkin.
 
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
reaper666
15.10.2013 16:12:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mul oli pienenä thinsulaten hansikkaat missä luki et kestää miinus 35 celsiusta. No joo eihän ne rikki menny mut kylmä oli joskus.
Väärä topik mut käsittelee tätä aihetta.
 
Nuages
15.10.2013 19:55:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Murgo: Tuollaisella:http://www.varusteleka.fi/fi/product/upseerin-nahkamantteli-musta/6518
 
olen pärjännyt kovimmillakin pakkasilla, kun laittaa vielä villapaidan alle niin tarkenee ulkona pidempäänkin.

 
Hyvä tuoteseloste:
 
Kaikkien kettutyttöjen ja fanaattisten luonnonsuojelijoiden harmiksi materiaali on ihan aitoa nahkaa, eikä mitään gummilederiä. Eläin, josta nahka on riivitty, on ollut lehmä. Saksassa on sellaisia turkislehmätarhoja, jossa lehmiä pidetään liian pienissä häkeissä ja niistä käytetään hyväksi vain nahka, loput dumpataan Itämerta rehevöittämään. Se on tosi epäekologista.
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
JPQ
16.10.2013 18:25:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: mul oli pienenä thinsulaten hansikkaat missä luki et kestää miinus 35 celsiusta. No joo eihän ne rikki menny mut kylmä oli joskus.
Väärä topik mut käsittelee tätä aihetta.

 
ja itselle tuli lievä hiki 10-15 alueella. ja tosi huono materiaali. Yleensäkkin periaateessa inhoan keinoaineita.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
reaper666
16.10.2013 18:39:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: ja itselle tuli lievä hiki 10-15 alueella. ja tosi huono materiaali. Yleensäkkin periaateessa inhoan keinoaineita.
 
joo nykyään käyttäisinki villakintaita tai nahkahanskana mut siihen aikaan sellaset tumput oli nyhveröillä vaan..
 
JPQ
18.10.2013 16:21:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: ja itselle tuli lievä hiki 10-15 alueella. ja tosi huono materiaali. Yleensäkkin periaateessa inhoan keinoaineita.
 
ja tietysti lämpötilani on miinus asteita ennen kuin joku vääräleuka astuu kehiin.
ps. tosi huono materiaali eli hikoilee tai palelee/jäätyy tämä on mun kokemus.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «