Muusikoiden.net
05.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Penkkaripuku?
1 2 3 4 5 6 7
-Cale
11.11.2006 15:51:18 (muokattu 11.11.2006 16:01:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Penkkarit lähestyvät pikkuhiljaa ja täytyy jo hyvissä ajoin tsekata kaikki kuteet valmiiksi. Eli oon ajatellu pukeutua 80-luvun hevarin tyyliin, eli siis jotkut kireet trikoot, pitkävartiset buutsit siihen päälle tai sitten "jumppatossut", leopardi/zeepra-kuvioinen paita, mutta nyt on ongelmana kun en oikein tiedä millaisen takin kokonaisuuteen hommaisin.. Pitää kuitenkin ottaa huomioon että on talvi ja mahd. pirun kylmä. Tukka on jo aika kasari, kenties jonkun nauhan tuohon otsalle voisi vetäistä. Mutta onko ehdotuksia tuon takin suhteen, kenties joku rotsimallin nahkatakki? Entä tiedättekö mitään pukuvuokraamoja tai liikkeitä missä myydään/vuokrataan 80-luvun kuteita? Mielellään Tampereen lähistöltä.

Ja niin, miten muut ovat ajatelleet pukeutua penkkareina?

carlos
11.11.2006 16:12:12

Ja niin, miten muut ovat ajatelleet pukeutua penkkareina?

Käväisin äidin mukana Eurokankaassa erään kerran ja siellä rupesin itsekin miettimään penkkaripukua. Hanoi Rocksin äijistä, lähinnä Monroesta, ajattelin ottaa vaikutteita: tiukat punaiset housut, joku kauhee paita, ruusuliivi ja tietenki meikit. Ja juuri talvea ajatellen vois heittää vaan turkin päälle :) Tosin Michaelin oon nähny talvellakin vetelevän t-paidassa...

Toinen pukusuunnitelmani olis varmaan kyllä parempi. Semmosta käärmeennahkan näköistä trikookangasta ostais ihan sikana. Siitä vaan ompelis älyttömän ison tuubin (eli putkilon) ja esittäis vaan käärmettä. Ei mitään rakoja käsille tai jaloille, olis vaan siellä tuubissa.

Exoskeletal junction at the railroad delayed
-Cale
11.11.2006 16:17:29

Toinen pukusuunnitelmani olis varmaan kyllä parempi. Semmosta käärmeennahkan näköistä trikookangasta ostais ihan sikana. Siitä vaan ompelis älyttömän ison tuubin (eli putkilon) ja esittäis vaan käärmettä. Ei mitään rakoja käsille tai jaloille, olis vaan siellä tuubissa.

Ei juma, tää on varmasti todella huvittavan näköinen ilmestys! :D

HC-Audio
12.11.2006 20:21:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On montaki vaihtoehtoa, mut on vaa kysymysmerkki, mistä niitä kamppeita kävis ostelemassa ku ei itte jaksa ruveta neulan kans takkuamaan.

Laivastokapteeni(aika homo siis), kirurgi, Conan barbaari, Nyrkkeilijä(viitat, shortsit ym.), amerikkalainen jalkapalloilija, sellanen mehikodesperaado (sellanen räjäyttäjä jolla on joku haulikko ja ammusvöitä miten sattuu)

Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin". Kalamies #18 >-)))>
Dominaattori
13.11.2006 11:33:30

Mietittiin kaverin kanssa (joka tosin vaihtoi koulua) että olisi mehevä ilmestys jos hän olisi lihaksikas ja loistava he-man ja minä olisin se ratsu. Sekin olisi voinut olla huvittava näky kun +90kg konttaa leopardistringeissä karhun taljaan pukeutunut juippi selässään joka antaa uhmakkaita käskyjä miekallaan uhaten.

"sekatyömies Lennonilla, 68, on jatkuva erektio"
Qsysi
13.11.2006 17:45:53

Onko porukoilla mitään yhteistä teemaa? Meidän abit pukeutuu kaikki jotenkin elokuviin liittyvästi, on mm. Julia Roberts, Jack Sparrow sekä MIBin Jii ja Koo. Itsehän tietysti räjäytän potin Darth Vaderina. Maski on jo ostettu, muuten menee askarteluksi ja hartiasuojien spreijaamiseksi.

Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika!
-Cale
13.11.2006 17:52:09

Onko porukoilla mitään yhteistä teemaa? Meidän abit pukeutuu kaikki jotenkin elokuviin liittyvästi, on mm. Julia Roberts, Jack Sparrow sekä MIBin Jii ja Koo. Itsehän tietysti räjäytän potin Darth Vaderina. Maski on jo ostettu, muuten menee askarteluksi ja hartiasuojien spreijaamiseksi.

Eipä ole ei, tuntuu muutenkin että olen ainoa koko koulussa joka suunnittelee penkkariasua näin innolla :)

Heviasmo
13.11.2006 19:13:01

Yksinkertaisena koetan pitää linjan, eli olen lähinnä nykyaikainen trubaduuri. Näillä näkymin kiinnitän vain partaani läjän irronneita hiuksiani lisäparraksi ja puhaltelen ocarinaani iloisesti tanssahdellen. Kaveri varmaankin liittyy mukaan musisoimaan ainakin munniharpun ja rytmimunan kera. Koetan kerätä vielä lisää immeisiä räpeltämään mukaan. :D
Jossain välissä mietin väsääväni itselleni hevosen jalat, eli siis ikäänkuin faunina pyörisin. Asia kompastui jo ideatasolle taidottomuuteni ja laiskuuteni takia.

"Alle 7-vuotiaiden lasten käyttöä tulee valvoa ja nielemistä varoa. Annostele lapsen pikkusormen kynttä vastaava määrä hammastahnaa. Käytettäessä lisäksi muita fluorituotteita, neuvottele hammaslääkärisi kanssa."
tigrushka
14.11.2006 08:11:45

Pitää kuitenkin ottaa huomioon että on talvi ja mahd. pirun kylmä.

Tuo kannattaa tosiaan ottaa huomioon, kuorma-auton lavalla kylmyys vielä moninkertaistuu joten päässä olisi hyvä olla muutakin kuin vain nauha ympärillä. Ja jalkineiden on myös syytä olla lämpimät, muuten saa nilkuttaa auton lavalta alas jalat tunnottomina ja sattuu aivan helvetisti kun ne alkavat vähitellen taas lämmetä.
t.nim. Kokemusta on.

Sisätiloissa voi tietysti keekoilla kevyemmissäkin kamppeissa ja vain mielikuvitus on rajana.

Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..."
Nonus
14.11.2006 09:43:10

Itse ajattelin näin:

Corpse paint naamaan, panosvyö x2 luodeilla ja hylsyillä, niittivyö, niittirannekkeet, ehkä myös hauksiin, kaulapanta?, hiukset mustaks, goottiröyhypaita, saatanalliset kaulariipukset, mustat farkut ja maiharit. Hintaa tulee yli 100e, mutta käy myös festaripuvusta. Sitten uskonnontunnille pitämään saarnaa...

-Cale
14.11.2006 10:43:50

Itse ajattelin näin:

niittirannekkeet, ehkä myös hauksiin...

Ite aattelin samaa, niittirannekkeet kun kuuluu osittain 80-luvulle. Tosin ei mitään Shagrath-Tjodalv piikkirannekkeita, vai mitä lienevät :) Ja si vois sitoa noita huiveja ranteisiin, polvitaipeisiin jne... Tietysti vahvat kajaalit kuuluvat myös oleellisena osana tukkahevarin imagoon.

Nonus
14.11.2006 20:53:43

Tosin ei mitään Shagrath-Tjodalv piikkirannekkeita, vai mitä lienevät :)

Minulle näitä nimenomaan:D Tottakai korvaan jotkut niitit vielä rautanauloilla. Saa nähä tuleeko porttikielto linja-autoon. Olisi mielenkiintoista kuulla penkkareiden jälkeen miten pukujenne kanssa sujui. Kommentteja ja haukkuja ym. Mutta näitä sitten myöhemmin.

Dj.Dumbass
14.11.2006 22:52:03

Olin Michael Jackson. Paneuduin rooliin ja opettelin jopa moonwalkkia. Oli muuten hauskaa!

Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...!
Noita
15.11.2006 08:58:13

Kukaan ei tainnut vastata aloittajan kysymykseen.. Suosittelisin ehdottomasti farkkuliiviä! Sellaista kulunutta. Etsi kirpparilta tai lainaa kaverilta. Siihen kun saat vielä jollain keinolla maalattua muutamat bändilogot niin johan repäsee. Kun kylmä kerran on niin joku yksivärinen villapaita alle. Tai bändipaidankin voi laittaa, villapaita sitten sen alle.

Itse juuri selailin punanaamiosta valmiita asuja ( www.punanaamio.fi ). Pakkasesta huolimatta houkuttaisi pukeutua erittäin lyhythameiseksi naisnatsiupseeriksi.. :D Tai sitten pakkopaitaan ja hannibal-naamariin.. Tosin sit ois vaikeeta heitellä karkkeja..

En allekirjoita.
myrtonen
15.11.2006 16:07:53 (muokattu 15.11.2006 16:09:47)

Itse juuri selailin punanaamiosta valmiita asuja ( www.punanaamio.fi ). Pakkasesta huolimatta houkuttaisi pukeutua erittäin lyhythameiseksi naisnatsiupseeriksi.. :D Tai sitten pakkopaitaan ja hannibal-naamariin.. Tosin sit ois vaikeeta heitellä karkkeja..

Eivv.. mitä pukuja! Tuolta ehkä tilattava kyllä, ei pahan hintaisiakaan.. Plussan saat linkistä. Nunnapuku houkuttelisi.

EDIT: Jeesuksena oleminen ois ehkä parasta.

http://www.punanaamio.fi/product_details.php?p=480

M.A.C.H.O #26 "Jesus Christ!" - "GES ÖGEEN."
Ruoste
16.11.2006 17:31:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni oli muinoin kaasunaamari päässä ja oranssit haalarit päällä. Silmän ympärykset (se mitä naamarin silmä-aukoista näkyi) oli meikattu tummiksi/mustiksi, sekä kynnet värjätty tussilla mustiksi, asu oli näyttävämpi kuin mitä osasin edes kuvitella aluksi.

Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta... Frankie and Gator
morb
16.11.2006 21:15:58

Meikällä oli Ku Klun Klan -puku, ei oo tullu toista samanlaista vastaan. Yritin kyllä lavalta kovasti saada ihmisiä liittyyn Tampereen KKK-jaostoon ..
Hyvä meininki.

go fashioncore !
kingnothing
17.11.2006 01:54:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaveri ajatteli olla Jeesus ja tosissaan suunnitteli kantavansa finnfoamista tms. eristeestä askarreltua ristiä mukanaan mutta tylsistyi ja loppupeleissä näytti suklaavanukasta päälleen kantaneelta aivokirurgilta. Piti olla veriroiskeita.

Itsehän nyt viime keväänä olin Saksikäsi-Eetu, itse asiassa yllättävänkin näyttävä puku. Ulkona tuli ilman hattua hieman kylmä mutta kerrankos sitä, hehheh.
http://rave.irc-galleria.net/j/images22/00/93/50/27/29672497.jpg Tuommoinen tuli.

Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals... romantikkoitkijät #10
Defrayer
21.11.2006 23:39:18

Vaikka olenkin vasta mopo niin olen silti miettinyt mahdollista penkkaripukua. Tällä hetkellä meinasin olla Link ;) Ongelmaksi vain muodostuu että pitäisi koko roska tehdä itse...

Pastilli? IMIK #15, IHKK #16, THV #17
carlos
22.11.2006 14:42:16

Vaikka olenkin vasta mopo...pitäisi koko roska tehdä itse...

No, onhan sulla aikaa.

Exoskeletal junction at the railroad delayed
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti