Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pitkien hiusten hoidosta
1 2 3 4 5
Mimi
13.10.2006 16:58:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin juuri. Itse ensin laitan musan soimaan ja moshailen jonkinaikaa, kuiveilen hiuksia pyyhkeellä, ja uusi moshauskierros. Sitten annan kuivua itsestään parikymmentä minuuttia jonka jälkeen harjaan hiukset. Pikkusisko sanoi että hiukset rasittuvat paljon jos ne harjaa täysin kosteana joten en enään suoraan moshaustuokion jälkeen harjaile.
 
Hiuksia irtoaa ja katkeilee enemmän märkänä. Myöskään pyyhkeellä voimakkaasti hankaaminen ei ole näinollen kovin terveellistä.
 
to see things the way I do just walk a mile in my shoes
Iscariah
13.10.2006 21:35:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitä ne täällä taas vouhottaa hiusten hoidosta. ei siinä ole mitään ihmeellistä. kerran pari pistää hoitoainetta ei se sen kummempaa ole
 
gasser
13.10.2006 22:13:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitä ne täällä taas vouhottaa hiusten hoidosta. ei siinä ole mitään ihmeellistä. kerran pari pistää hoitoainetta ei se sen kummempaa ole
 
Kah niinpä. Tai tekee niinkuin minä, eli pesee pelkästään nestemäisellä käsisaippualla, antaa kuivua ittekseen ja harjaa aina välillä kun muistaa. Lofi-hiustenhoitoa ala gasser.
 
Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta
wilzhu
14.10.2006 18:26:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs hiuksiin jätettäviä hoitoaineita porukka käyttää, kuinka paljon ja mityen te levitätte sen tukkaanne?
 
Entä tuo hiusten tasoitus? Onko jollain "Ennen - jälkeen" -kuvaa? Tai siis millaista jälkeä tulee?
 
Itsellä suurin ongelma on ihan saamarin ohuet hiukset, jotka katkeilee ja takkuuntuu helposti. JA koska ne ovat niin ohuet, ei ne myöskään ole erityisen tuuheat. Vinkkejä?
 
Elämä off.
timanttiananas
29.10.2006 22:41:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää ongelma että pitkissä hiuksissa päällä on ohuita ja kihartuvia hiuksia, mulla ainakin auttoi siihen kun kampaaja veti sellasella "veitsellä", eli ikäänku vuolemalla leikkas ne siitä pois. Tosin mulla on sillai kerroksittain leikattu tukka et en tiedä voiko niin tehdä jos on kaikki hiukset yhtä pitkiä.
 
cr4b
30.10.2006 12:39:19 (muokattu 30.10.2006 13:13:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäköhän mun pitäis tehdä, kun mulla on tällainen edestä kaulaan ja takaa vähän yli hartioille ulottuva letti? Pitäskö ensinnäkin takaa olla samanmittainen kuin edestä, kun takaa tämä letti on nyt paljon pidempi? Ongelmana on se, että mun hiukset on tosi ohuita ja suoria ja tää on tälläinen käsittämätön liuhuletti. En osaa selittää, mut se näyttää vähän pelleltä. Sitte se menee kanssa usein silmille. Ne hiukset saa kyllä laitettua ihan järkevästi, mutta heti kun liikauttaa päätään niin ne valahtavat takaisin miten sattuu.
 
En haluaisi kuitenkaan lyhyitä hiuksia, enkä halua pitää niitä kiinni. Onko olemassa jotain aineita jotka pitävät hiukset paikallaan tekemättä niistä rasvaisen näköisiä? Vai pitäisikö mun vaan mennä jonneki parturiin ja toivoa että se saa jotenkin siistittyä tätä pehkoa?
 
It ain't fast enough 'till the fretboard catches fire.
bicycler
30.10.2006 18:03:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäskö ensinnäkin takaa olla samanmittainen kuin edestä, kun takaa tämä letti on nyt paljon pidempi?
 
No ei todellakaan. Mun mielestä fleda on paljon järkevämmän näkönen, jos se takaa onkin nimenomaan pidempi.
 
Iscariah
30.10.2006 18:15:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sällit on ihan uusavuttomia noitten hiustensa kanssa. ei niistä noin hirveetä stressiä kannata napata
 
mievaan
30.10.2006 18:29:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitkät hiukset on OUT! T:inttikundi 3mm
 
Poppamies#1 ,,/ ,,/
Iscariah
30.10.2006 19:16:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitkät hiukset on OUT! T:inttikundi 3mm
 
NIIN ON. T: soon-to-be-intti-kundi 42 cm (ei ihan tarkka arvio, SORI)
 
Milkop
30.10.2006 20:03:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pesen kerran päivässä jollain vaaleanpunaisella tökötillä tuon oman letin. Se siinä. Hittojako sitä mitään hoitoaineita käyttämään. Hyvin se on pysynyt kuosissa näinkin. Ei ressiä.
 
t-termiitti
31.10.2006 22:02:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katri Helenakin pitää lyhyttä tukkaa, koska sillä on kuulemma sen laatuiset hiukset, ettei voi kasvattaa pidempiä - tai voisi, mutta sitten se näyttäisi sakulta ja speediltä. Aikuiset miehet... ...kin voivat pitää lyhyttä tukkaa, jos kerta metri-helenakin.
 
Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle.
L4t3
02.11.2006 20:04:24 (muokattu 02.11.2006 20:05:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekkin olen rokkitrendien mukaisesti ruennut kasvattamaan lettiä. Etutukka alkaa olla jo melkein silmien päällä, mutta takatukka alkaa olla jo aika pitkä. Pelkään että muutaman kuukauden päästä takatukka alkaa olla jo jotain hirveää kasari-MacGyver-stailia.
 
Siis tasapitkät hiukset olisi tarkoitus kasvattaa, joten takatukkaa täytyy jossainvaiheessa kai karsia pois. Missäs vaiheessa tämä kannattaisi tehdä, vai annanko kasvaa vielä ihan vapaasti? MacGyver-luukilla en voi liikkua vapaasti.
 
MmMhsmöÖRArghÖrg!! - Hammer smashed face (Cannibal Corpse)
Heviasmo
04.11.2006 17:27:21 (muokattu 04.11.2006 17:31:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäköhän mun pitäis tehdä, kun mulla on tällainen edestä kaulaan ja takaa vähän yli hartioille ulottuva letti?
 
Kannattaa ainakin jossain vaiheessa tasoittaa hiukset samanpituiseksi, jos tarkoituksena ei ole näyttää suoraan 80-luvulta pöllähtäneeltä tyypiltä.
Kehottaisin ainakin nyt kasvattamaan vielä jonkin aikaa, tasoittamaan ja sitten taas jonkin aikaa vapaata kasvatusta. Jossain vaiheessa ne hiukset väkisinkin alkaa pysymään siellä hartioiden takana ja eläminen helpottuu, kun ne ihan etummaisetkin hiukset menee yli hartioiden.
 
Hiusten kasvattaminen sujuu nopeiten, kunhan vain unohtaa niiden hiusten päivittäisen kyttäämisen.
 
Pitkät hiukset on OUT! T:inttikundi 3mm

NIIN ON. T: soon-to-be-intti-kundi 42 cm (ei ihan tarkka arvio, SORI)

 
Onneksi! T: joskus-vielä-sivarikundi ~80cm
 
Edit:
 
Siis tasapitkät hiukset olisi tarkoitus kasvattaa, joten takatukkaa täytyy jossainvaiheessa kai karsia pois. Missäs vaiheessa tämä kannattaisi tehdä, vai annanko kasvaa vielä ihan vapaasti? MacGyver-luukilla en voi liikkua vapaasti.
 
Ainakin minulla joskus aikoinaan oli pottahiukset ala-asteen keskivaiheilla keskijakauksen kera. Se olisi varmaan semmoinen helpoin lähtökohta tasapitkien hiusten kasvatukselle. Minusta sillä ei ole väliä, milloin sen radikaaleimman tasauksen tekee, väkisinkin se pitää jossain vaiheessa tehdä. Ei hiusten kasvatus ole mitään tiedettä.
 
"Alle 7-vuotiaiden lasten käyttöä tulee valvoa ja nielemistä varoa. Annostele lapsen pikkusormen kynttä vastaava määrä hammastahnaa. Käytettäessä lisäksi muita fluorituotteita, neuvottele hammaslääkärisi kanssa."
Red Hash
05.11.2006 17:25:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta sillä ei ole väliä, milloin sen radikaaleimman tasauksen tekee, väkisinkin se pitää jossain vaiheessa tehdä.
 
Olen kohta kaksi vuotta kasvattanut melko lyhyestä tukasta, ja tasaukset on yhä tekemättä. Milliäkään en mistään leikannut koko aikana. Tokihan siihen parin kuukauden MacGyver vaihe meni, mutta nyt palkitsee ihmettelyt siitä, miten sain niin nopeati pitkäksi.
 
Hoidosta sen verran, että kannattaa koittaa harventaa pesuvälejä jos on huonokuntoinen letti. Shampoota voi myös laimentaa vedellä. Jos ei kerta mitään lakkaa päähänsä työnnä niin kaksi pesua viikossa riittää monille. Voi myös vaikka joka toisen pesun tehdä pelkällä hoitoaineella. Kokeilkaa mikä tapa sopii omalle letille parhaiten, kysykää neuvoa ystävättäriltä tai lukekaa vaikka hairstoren keskusteluforumia.
 
We had drugs and we had booze. But we still had something to loose.
bicycler
05.11.2006 18:43:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis tasapitkät hiukset olisi tarkoitus kasvattaa, joten takatukkaa täytyy jossainvaiheessa kai karsia pois.
 
Tasapitkistä on kyllä rock aika kaukana. Mielleyhtymiä keppihevosen ja teinihevaajan suuntaan kehittyy.
 
Missäs vaiheessa tämä kannattaisi tehdä, vai annanko kasvaa vielä ihan vapaasti? MacGyver-luukilla en voi liikkua vapaasti.
 
Kylläpäs voit. Et tee sille mitään, annat kasvaa vaan. Se on rock.
 
ballfish
06.11.2006 18:32:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä vikaa on Macgyver-lookissa?? :-|
 
zodoff
06.11.2006 19:33:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä vikaa on Macgyver-lookissa?? :-|
Sen tahtoisin minäkin tietää, sillä:
 
hirveää kasari-MacGyver-stailia.
Tämä lause on ristiriidassa itsensä kanssa.
 
Jos omia kokemuksia pitkästä tukasta jakaisi, niin... tuota. Yläkoulun loputtua annoin hiusten vain kasvaa. Kerran äippä leikkasi tasaisemmaksi, ja oli kyllä viimeinen kerta kun minun tukkaani saksi - kaikella rakkaudella ja kunnioituksella, tietysti. Sittemmin on pitänyt varata pariinikin otteeseen aika parturille, että saisi muutamia hapsuja pois. Eipä ole tullut numeroa näppäiltyä, mutta eipä tuo kuontalokaan enää näytä niin ikävältä, kun annoin sille vähän armonaikaa. En tosin tiedä muiden mielipiteistä, mutta mitä niistä edes välittämäänkään. Jos en saa niin sitten en saa.
 
Olen pessyt tukan yleensä pari kertaa viikossa (en oikeasti suosittele päivittäistä pesua kenellekään) shampoon kera, hoitoaineet ovat jääneet sikseen. Tosin, tällä hetkellä on käytössä joku Löreälin pikoosaimvörthit -tuotesarja, joka sisältää shampoon, poispestävän hoitoaineen ja hiuksiin jätettävän hoitoaineen. Vaan kuten joku jo totesikin, ei se tukanhoito mitään tiedettä ole.
 
"Kuolemantuomio on askel kohti demokratiaa."
south_of_heaven
06.11.2006 19:37:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oo koskaan tasottanu latvoja, siksi kai ne on nykyään aina solmussa...
 
itki south_of_heaven
ollikainen
06.11.2006 20:39:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

(en oikeasti suosittele päivittäistä pesua kenellekään)
 
Siis hä, kuinka niin?
 
I like big butts, and i cannot lie!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «