Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Viikset!!
1 2 3 4 510 11 12 13 14
kassper
28.02.2012 19:40:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kersu: Olen tehnyt suurteon. Mun tyttöystävä ei alun alkaen dikkaillut yhtään mun viiksistä, ja se uhos, että aikoo ajella ne pois ku mää nukun. Mutta nyt ku aikaa on kulunut, ja oon kohtalaisen tasaisella syklillä ylistänyt viiksien hienoutta ja ylivertaisuutta, en kuulemma saa enää luopua viiksistäni! Olen siis onnistunut kokeessa, jolla voidaan todistaa, että nainen, joka ei pidä viiksistä, voi tarpeeksi pitkien teoreettisten perusteluiden ja käytännön testien jälkeen alkaa pitämään, ellei jopa rakastamaan, viiksiä!
 
Lopullinen testi tälle experimentaatiolle olisi se, että leikkaat viikset pois, olet vaikka vuoden ilman, ja alat kasvattaa sen jälkeen uudestaan. Jos naisesi ei anna sinulle anteeksi ennen kuin olet kasvattanut viikset takaisin, olet onnistunut täydellisesti ja ansaitset luultavasti monta rahaa kirjoittamallasi kirjalla, joka koskee naisen aivopesua.
 
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs Huttua Kuvia
Loijaa
08.03.2012 18:43:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.issuu.com/varnitsa/docs/varnitsa_2-2010
 
Sivuilta 10-12 löytyy ylläolevasta julkaisusta minun ja kaverini kirjoittamani Oodi viiksille. Tunteella kirjoitettu, viiksikarvoja säästämättä.
 
God damn, it's the PUSHER!
Kibester
24.04.2012 12:46:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajoin tänään viikset ja parran pois. Katumuksen tunne on ylivoimainen. Joudun ehkä elämään viikon jossain piilossa ihmiskatseilta. Sen jälkeen on taas viikset ja parta. Viikset. Ja parta.
 

 
Viikset
 
Adoption periaatehan on laittaa vahinko kiertämään. Jos kaikki on erityisiä, niin mitä erityistä siinä on?
töissätäällävaan
24.04.2012 13:30:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teen itselleni viiksi,parta ja hiusaiheista diaesitystä...Otan joka päivä pärstäkuvan ja liikkeelle lähdin muuten nollasta,paitsi huuliparran osalta.Nyt on 30 kuvauspäivä meneillään ja tulosta alkaa näkymään,nimittäin harmaannun erityisesti parrasta enemmän kuin peilistä olen huomannut,tosin tähän voi vaikuttaa lähiomaisen syöpään sairastuminen ja kuolema,taikka sitten vaan " geenit " ? Isänikin alkoi harmaantumaan myös viidenkymmenen hujakoilla ja myös partakarvoista. Vuoden kestävään kasvatuksesta toivon jotain aivan hillitöntä lopputulosta ja palkitsen itseni vaikkapa fetsillä...
 
JPQ
25.04.2012 09:07:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edelliseen viestiin.
Olen kuullut miehestä joka harmaantui todella äkkiä (en muista miten varmistan lähteestäni) kun hänen poikansa kuoli jollen nyt ihan väärin muista.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
pehko
08.09.2014 18:52:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

leikkasin juuri viikset. nyt näytän tyhmältä.
 
"Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP
Quru
16.09.2014 19:47:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kassper: Lopullinen testi tälle experimentaatiolle olisi se, että leikkaat viikset pois, olet vaikka vuoden ilman, ja alat kasvattaa sen jälkeen uudestaan. Jos naisesi ei anna sinulle anteeksi ennen kuin olet kasvattanut viikset takaisin, olet onnistunut täydellisesti ja ansaitset luultavasti monta rahaa kirjoittamallasi kirjalla, joka koskee naisen aivopesua.
 
Tein melkein noin. Viiksistä tuli pelkkää sanomista kotona, mutta pidin pääni ja tuhisin menemään. Sitten hetken mielijohteesta ajoin koko naaman sileäksi ihan vain nähdäkseni miltä näyttäisin täysin ilman naamakarvoitustani ja kylpyhuoneesta siloposkisena ulos astellessani tyttöystäväni alkoi melkein itkemään, eikä tosiaankaan ilosta. Työni oli valmis.
 
Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?"
tepeh
02.11.2015 18:09:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.youtube.com/watch?v=v6q7gR0f3Vk TIukkaa asiaa viiksistä!
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
Juzpe
22.09.2016 11:24:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://muusikoiden.net/dyn/users/148636.jpg
 
Niin.
 
Töissä "Oikeasti muusikot panee vain kaikkein parhaita naisia" - Laulava Kylätohtori
Funkånaut
22.09.2016 12:39:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juzpe: https://muusikoiden.net/dyn/users/148636.jpg
 
Niin.

 
Tuhi-C.
 
Meikälläkin on tuhistimet kasvoilla. Kuudetta vuotta putkeen.
 
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
Dushead
19.12.2016 11:10:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensin avopuolisoni oli vastaan viiksiä ja nyt sitten 1 kk taaksepäin hän haluisi että kasvatan viikset takaisin. Jotenkin erinkumallista koko asia, en voi ymmärtää näitä naisia :D
 
Olemme kaikki erinlaisia mutta kuhan musiikki on meidän elämää, niin se on hyvä asia!
Aamuhaamu
09.01.2017 22:10:17 (muokattu 09.01.2017 22:10:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Piti pistää uudet sakset tilaukseen tänään ihan vaan viiksihommia varten, kun on vähän semmonen ihmistymisprojekti menossa ja pitää yrittää näyttää vähän skarpimmalta mitä oikeasti on.
 
Rupesin miettimään, että onkohan tuhistimien trimmailuun ja muuhun yleiseen groomailuun olemassa jotain muita olennaisia välineitä/tms. tököttejä, mitä pitäisi tietää?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 510 11 12 13 14

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «