Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miksi bändipaidat ovat niin isoja?
1 2 3
thrashmetallisti
20.04.2006 18:19:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hevarit on läskejä. Siksi.
 
Jaa.
 
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
Minushuman
20.04.2006 22:14:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

181-senttiselle fanboylle XL-koko on joka kohdasta liian suuri.
 
Oot vissiin joku überkukkakeppi? Mulle XL on just sopiva ja olen 178/93.
 
"I'm the feces of the species - still you're all in awe..."
Robbo
20.04.2006 23:12:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oot vissiin joku überkukkakeppi? Mulle XL on just sopiva ja olen 178/93.
 
En toki. No, hoikka olen, myönnettäköön. Mutta kai se on vähän makuasia kuinka suuria paitoja tykkää pitää. Homma menee meillä niin, että jos t-paidan hihan saumat menevät hartioista yli, on paita liian suuri.
 
bluesteel
21.04.2006 12:12:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isot on muotia.
 
Robbo
21.04.2006 12:48:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rakastan teitä!
 
ANtTIKRISTUS
21.04.2006 13:31:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hevarit on läskejä. Siksi.
 
Hö? Mä luulin, että kaikki rumpalit on vaan läskejä.
 
EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ
Artist
21.04.2006 16:24:36 (muokattu 21.04.2006 16:25:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon 176 cm, enkä paina juuri mitään. Seurauksena en juurikaan käytä bändipaitoja, koska ne näyttää tyhmiltä mun päälläni. S koko vähän liian harvinanine niiden kohdalla.
 
Tosin enpä paljon menetä; useimmat bändipaidat ova onnekseni tyylittömiä.
 
"Some hearts are made for loving, some hearts are made of stone, some people forget they have em, others think their's are made of gold"
Robbo
21.04.2006 20:12:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon 176 cm, enkä paina juuri mitään. Seurauksena en juurikaan käytä bändipaitoja, koska ne näyttää tyhmiltä mun päälläni. S koko vähän liian harvinanine niiden kohdalla.
 
Tosin enpä paljon menetä; useimmat bändipaidat ova onnekseni tyylittömiä.

 
Mjoo ilmeisesti jengi joka pitää bändipaitoja ei oo niin kranttuja sen istuvuuden suhteen. Mikä voi tietty olla jollain tapaa myös oikein, kai. En oo itsekään bändipaitaa pitänyt sitten teinivuosien, mutta nyt pitäis se Pure Holocaust -paita saada jostain.
 
KTR
21.04.2006 20:25:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei mulla ole ollut ongelmia löytää sopivan kokoisia bändipaitoja. Olen suhteellisen laiha tyyppi ja hyvin istuu kaikki. M-kokoisia nuo ompi. Oli mulla joskus jonkun leveempi-kuin-pitempi-kokoisen tyypin vanha Emperor-bändipaita käytössä vähän aikaa. Se oli melkonen teltta, mutta enpä sitä kauheen kauaa kehdannut käyttääkään.
 
JPQ
22.04.2006 00:27:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainoa bändipaita joka löytyy vielä eli Bloodpitin on mulle taas hivenen sellainen että isompikin sais olla varsinkin kaula-aukko tosin olenkin paksukaulainen.
 
slowdive
22.04.2006 10:19:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä nuita nyt joskus nykyään katselee, niin kokojen suhteenhan tilanne näyttää huomattavasti valoisammalle mitä 10-15 vuotta sitten. Silloin kokoja oli turha kysellä, se oli aina se yksi ja sama jättitelttamalli. Seiskaluokkalaisen vielä lyhyehkölle varrelle ne oli usein mallia mekko.
 
Sitä en vaan nykypaidoissa käsitä että miksi nuo tyttömallit on usein aionoita mitä voi edes harkita, paita istuu ja edessä pelkkä logo. Kuka oikeasti haluaa tuhannen kirjavan edestä ja takaa painetun paidan, jossa on vielä hihat painettu täyteen jotain levy-yhtiön logoja?
 
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Cocktus
22.04.2006 11:44:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä en vaan nykypaidoissa käsitä että miksi nuo tyttömallit on usein aionoita mitä voi edes harkita, paita istuu ja edessä pelkkä logo. Kuka oikeasti haluaa tuhannen kirjavan edestä ja takaa painetun paidan, jossa on vielä hihat painettu täyteen jotain levy-yhtiön logoja?
 
Mulla on täsmälleen sama ongelma. Ei vain yksinkertaisesti löydy tarpeeksi hienoja paitoja bändeiltä joista pidän. Kaikki paidat ovat liian "metallihenkisiä" minun makuuni.
 
Kääpiö!
salmivaara
22.04.2006 18:34:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hö? Mä luulin, että kaikki rumpalit on vaan läskejä.
 
Lukiossa opetettiin, et varsinkin jazz-rumpalit on sellasia ketjussa polttavia, huono ryhtisiä kukkakeppejä.
 
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
vantage
25.04.2006 20:32:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä aikaa kun piteli vielä enemmänkin bändipaitoja niin niitä ei vaan saanut kuin telttana.. Naisten malleja ostettava.
 
Nipsu
25.04.2006 20:37:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon ihmetelly samaa, en löydä mistään S-kokosia.
 
Moratoria
26.04.2006 16:00:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oo itsekään bändipaitaa pitänyt sitten teinivuosien, mutta nyt pitäis se Pure Holocaust -paita saada jostain.
 
Pure Holocaust on ihan saakelin nätti paita. Tyylikkäin mitä on koskaan mulla ollut. Täytyy ostaa uusi kun tuo vanha on vähän jo kulahtanut.
 
GhostOfTheSun
26.04.2006 18:26:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kasvakaa isommiksi!
 
Nimimerkki Megaman.
 
P.S. Itseäni vituttaa se, että paitoja on tosiaan toisinaan vaikeaa löytää koosta L. Olen tosin 193cm pitkä, mutta piuha enkä jaksa mitään hameita ostaa.
 
MJITAAAH?!?
 
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
Blackrose
27.04.2006 09:06:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hahahahahah miun on vaikee yleensä löytää joku hyvän bändin paitoi :/ se kyllä vitutttaa!! mut tuolla,tuolla virossa saa paitoi minkä kokosina vaan! mut netistä jos tilaa niin ne on vitun kalliita
 
t.ottaa päähän jo
 
Suomi finland perkele
DisturbeD
16.06.2006 10:47:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi, oi miksi on niin vaikea löytää M-kokoisia bändipaitoja? Luoja paratkoon, L-kokokin kävisi! Onko kyseessä joku metallilafkojen ja hampurilaisbaarien salaliitto, kun kaikki raskaamman musan bändipaidat tuntuvat olevan XL-kokoisia telttoja? Ei kai nyt voi olla niin, että kaikki true blashyrkh Immortal-fanit ovat läskimpiä kuin itse Horgh konsanaan? Vaikka asiaa miten päin puntaroi, niin tällaiselle 181-senttiselle fanboylle XL-koko on joka kohdasta liian suuri.
 
Nimim. "Mistä saisin M- tai L-kokoisen Pure Holocaust -teepaidan?"

 
Jaa-a ite oon joku 165cm ja mulla on XL-Bändi paitoja eikä niissä muuta vikaa ookkaan ku se että ne roikkuu suunnillee polvissa :D
 
Fate won't compromise...
routasydän4
17.06.2006 16:59:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei oo ku yks hyvän kokonen bändipaita. Nightwishin. Toinen nightwishin paitani on S mutta silti ihan helvetin iso. Kaikki muutkin on. Pitää varmaan ruveta lihotuskuurille, että voin pitää Bodomin paitaa.
Ja oon 158,6cm pitkä ja painan jotai 50kg. :D
 
Kuoleman jälkeenkin on elämää. Kysy vaikka Elvikseltä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «