Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ponnarin käyttäjät (miehille)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kärpäsruoska
04.02.2006 15:18:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun aloitte käyttää ponnaria niin mitkä olivat kommentit.
 
Näytin kuulemma Timo Tolkilta.
 
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. Tarvitsen basistin! THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
-Cale
04.02.2006 15:40:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näytin kuulemma Timo Tolkilta.
 
Sit on asiat jo aika huonosti...
 
JoPa
04.02.2006 16:23:36 (muokattu 04.02.2006 16:24:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytän miltei aina ponnaria.. Viikonloppusin ehkä jopa kahta.. En tiedä tykkääkö tytöt.. Tytöt on muutenkin tyhmiä, eikä niiden käyttäytymistä tai asennetta voi ennakoida mitenkään..
 
"Tosta poikki", sano Isildur..
-Cale
04.02.2006 16:38:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytän miltei aina ponnaria.. Viikonloppusin ehkä jopa kahta.. En tiedä tykkääkö tytöt.. Tytöt on muutenkin tyhmiä, eikä niiden käyttäytymistä tai asennetta voi ennakoida mitenkään..
 
Tämä on täysin totta...
 
zille
05.02.2006 00:44:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eikai se mikkään paha juttu ole jos ponnarin pistät..? Ellei sun kaveris sitten oo jotain skinejä. Meikällä on välillä ponnari, välillä ei. Joskus kun tekee jotakin niin on pakko olla ponnari, koska tälläset melki puoleen selkään korkkiruuvvikiharat vie aika hyvin näkökentän, jos vaikka liikkatunnilla pelejä pelailee. :)
 
Rakkautta & Psykedeliaa - Hän Kumarsi Kukille
TanoshiiMoominIkka
05.02.2006 11:15:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hiukset on ponnarilla, paitsi jos (kun) bänditoiminta alkaa virallisesti niin sitten pidetään auki.
 
PS
 
Mulla on paksut ja pitkät hiukset, niin millasella geelillä sais hiukset sillee jännästi?
 
niin kun näin
 
http://www.pink-killer.net/mana/mana229.jpg
 
r.andy
05.02.2006 20:13:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytä liisterii. :D
 
Rock n roll!!
Butcheri
06.02.2006 11:03:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähes aina kiinni. Ainoat kommentit tais tulla äidiltä ja sekin sano vaan että "näyttää paljon siistimmältä".
 
Imekää Pastilli?
Defrayer
07.02.2006 02:27:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun nuo hiukset alkavat olla tarpeeksi pitkat (etta kaikki saa taakse) kohtapuoliin niin alan pitamaan ponnarilla tarpeen tullen. Paaosin on tarkoitus pitaa auki.
 
Pastilli? IMIK #15, IHKK #16, THV #17
mathias
07.02.2006 04:44:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytän ponnaria kaikkialla muualla paitsi suihkussa ja keikoilla.
 
sagnakateih
07.02.2006 07:57:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yleensä, kun ei ole enään sivussa tuggaa.
 
Kirjoitus virhe
07.02.2006 22:11:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika harvoin auki on. En pidä kiharoistani.
 
HEAVYROCKPELLE.
Miikathebest
08.02.2006 00:04:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhet tytöt kehu kaveria, joka oli tajunnut laittaa ponnarin. (oli hällä myös uusi hieno paitakin)
 
Pidin itte ponnarilla sillon kun oli niin pitkät hiukset, jotta ylsivät kunnolla, nykyään en viitisi käyttää, kun jäisi sellainen tyly otsatukka.
 
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
Sa,kke
10.02.2006 12:59:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mä ainakin pidin aina ponnarilla, silloin kun vielä pitkät hiukset omistin. Vittu että pitikin kännipäissä mennä pois leikkaamaan. Kiinni, vaan jos meinaat jotain saada ;)
 
And rämina goe's on... r0k r0k. "Nazi punks fuck off"
ravensoul
10.02.2006 14:39:02 (muokattu 10.02.2006 14:44:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sliippaa toi etutukka sit taakse ja laita vaik lakalla et pysyy, ihan vinkkinä vaan...
 
Ei vaan huivi päähän, niin se liian lyhyt etufledaki pysyy siellä missä pitää. Ja hattu siihen päälle ni johan alkaa näyttää rockilta. Ja joo, pidän itsekin tukan kiinni useinmiten, koska muuten se tunkee jatkuvasti tielle ja näyttää rumalta (tosin jälkimmäisessä ei mun tapauksessa yleensä ole mitään muutosta normaalitilanteeseen). Joskus kämpillä pidän tarkoituksella auki, koska ponnarilla pito kuluttaa hiusta.
 
DIT: Joo, ja sellaisten joilla on suvussa kaljuja äijiä, kannattaa muuten alkaa totutella siihen huiviin, koska sillä saa sit myöhemmin sen otsalta nousemaan lähteneen hiusrajan peitettyä. Näin siis itse teen. :D
 
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
Luojan kiitos, olen ateisti!
Alpha
10.02.2006 16:44:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ponarilla täälläkin yleensä, ku muuten tulee koko ajan letti silmille.
 
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
Legatus
13.02.2006 13:45:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ponnaria pinä miekii ku koko ajan ois muuten keitossa ym. tarpeettomassa paikassa.
 
Roddy on jumala!!
ten
14.02.2006 13:36:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eipä kai sillä nyt niin väliä oo mitä kaverit sanoo. Laita ponnari päähän ja kato peiliin. Jos tykkäät lopputuloksesta, niin kai sitä voi sitten käyttää. Ite oon käyttäny tässä nyt ehkä parisen kuukautta, kun hiukset vihdoinkin on tarpeeks pitkät siihen hommaan. Tosin pitäis kai leikata, kun tyttöystävä on vähän vihjaillu siihen suuntaan, että haittaa pussailua, kun tulee hiukset väliin.
 
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
pardy
14.02.2006 23:49:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosin pitäis kai leikata, kun tyttöystävä on vähän vihjaillu siihen suuntaan, että haittaa pussailua, kun tulee hiukset väliin.
 
Sulla on väärä tyttöystävä.
 
18is9
15.02.2006 10:05:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistä silleen Ozzy Osbourne -tyyliin ponnarille eli etutukka vaan kiinni taakse mutta muuten vapaasti, siitä ne tytöt vasta tykkääkin.
 
http://www.ozzyasylum.com/images/pics/86.jpg
 
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «