Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Käärmeennahkabootsit
1
Veikko
03.12.2005 12:29:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tekisi mieli hankkia käärmeennahkabootsit. Onkos teillä kellään sellaisia? Mistä olette hankkineet ja mitä ovat maksaneet.
 
Joo, syön lihaakin.
 
Taustalaulaja on lyömäsoitin
Jani The Rock
03.12.2005 12:57:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen hankkinut kaikki omat käärmeennahkabootsini kirpparilta ja maksanut niistä noin 30 - 40 euroa pari.
 
Uusia saa ainakin Boot Factoryltä ja Leather Heavenista. Myös Jari Mäen valikoimissa on muistaakseni meksikolaisia Pancho Villa -käärmeennahkabootseja.
 
Vielä kun sais käärmeennahkasen takin... Ja juu, minäkin syön lihaa ja mulla on ollut käärmeitä lemmikkinäkin.
 
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
Bunteri Banderos
14.12.2005 20:02:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse ostin juuri tuolta boot factorysta omat bootsini, mikään halpa paikka se ei oo mut laatu on kyllä omasta mielestäni ainakin hyvää. Hintaa tuli loppujenlopuksi n.300€. (Siinä on sitten mukana 20€ kärkiraudat)
 
Toinen vaihtoehto on tosiaan toi leather heaven, siellä hinnat on kans jotain samaa luokkaa mutta niitä tuotteita ei vaan pääse etukäteen testaamaan. Ellei satu olemaan liikkeessä mikä on aika harvinaista.
 
YNKKÄ ON KUNKKU
Vainhaalee
19.12.2005 17:36:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vielä kun sais käärmeennahkasen takin... Ja juu, minäkin syön lihaa ja mulla on ollut käärmeitä lemmikkinäkin.
 
Takkia minäkin olen etsiskellyt... Velipoika on etsiskellyt ameriikoista bootseja ja törmäsi jossain saitilla takkeihin... Perkeleen molo ei muista enää osoitetta...
Suomesta sai joskus Dekadenzistä (korjatkaa oikein...) jonkinlaisia takkeja...
 
"Kaikki oikeudet ja artisti pidätetään..."
Jani The Rock
19.12.2005 17:48:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Takkia minäkin olen etsiskellyt... Velipoika on etsiskellyt ameriikoista bootseja ja törmäsi jossain saitilla takkeihin... Perkeleen molo ei muista enää osoitetta...
Suomesta sai joskus Dekadenzistä (korjatkaa oikein...) jonkinlaisia takkeja...

 
Dekassa oli tosiaan aikoinaan käärmeennahkarotseja, ja helvetin hienoja olikin. Desperado-mallin takkia olen hakenut jo muutaman vuoden ajan, mutta eipä oo ainakaan vielä tärpännyt.
 
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
Henko
20.12.2005 18:16:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on semmonen kalenteri, missä on 70-luvun mainoksia (todella hämäriä välillä) joka päivälle. Yks oli nyky mittapuulla aika tyly, joku länkkäri painoi kärmestä niskasta maahan buutsilla, ja oli puukko kädessä. Siis se oli tietenkin lähikuva buutsista, käärmeestä ja puukkokädestä.
 
Mustikoiden.netin jäsen nro 22944
Rontt
23.12.2005 21:20:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käärmeennahkabootsit olis kyllä aika härskit. Rahapulassa tyydyn isäukon vanhoihin mustan/viininpunasiin normaaleihin bootseihin.
 
Rock and roll punk hard rock
14.12.2010 22:04:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko 350 € suuri raha käärmeennahkabootseja ostaessa? Boot Factoryssä näkyi olevan komeat, jotka maksavat tuon verran.
 
Brownie
16.12.2010 08:12:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rontt: Käärmeennahkabootsit olis kyllä aika härskit. Rahapulassa tyydyn isäukon vanhoihin mustan/viininpunasiin normaaleihin bootseihin.
 
No ne onkin paljon järkevämmät. Tuskin kukaan täysjärkinen/hetero käyttää käärmeennahkabootseja.
 
Funkånaut
16.12.2010 09:40:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Brownie: No ne onkin paljon järkevämmät. Tuskin kukaan täysjärkinen/hetero käyttää käärmeennahkabootseja.
 
Ja pöh. Kyl kärmesbootseissa on Mojoa, mitä maihareista ei kyl löydy.
 
Maailmassa on seitsemän hyvää syytä elää. Naiset, oluet ja viskit. Lopuilla neljällä ei enää olekaan väliä.
L.C.F
25.12.2010 21:30:02 (muokattu 25.12.2010 21:32:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite oon samanmoisista rompuloista kyllä haaveillu, mutta vastaan ei oo vielä tullu! Ois kyllä mahtava löytää joku nettisivu vaikka josta löytyis?
 
Mutta sen tiedän että kalliit ovat! Ite ostin(pari vuotta sitten)kotimaiset kuulemma ainakin, ja satasiahan he maksoi. Mutta ei mikkään huonot näitten marssien kokemuksella ainakaan!
 
E: Siis perus buutsit nuo kotimaiset! Tuskin ovat mistään kyystäkutoneet näitä rotantappajia joissa ei oo korkoa, vaan perus lattapohja. Ja kyllä kysymykseenne.
 
Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli?
Sakmongkol
28.12.2010 11:46:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokelasta löytyypi Old West Store joka myy espanjalaisia Sendra-bootseja. Sieltä ostin omani joissa on terät pythonia, vajaat kolmesataa maksoivat. Laatuun nähden oikein järkevä hinta mielestäni. http://www.oldweststore.net/
 
Boot Factorylla taisi myös olla joitain Sendra-malleja, ja sitten joitain Cobra-malleja on myös käärmeennahoilla mutta ovat vissiin hieman kalliimpia. Ovat kyllä varmasti laadukkaita kaikki.
 
BigAgib
28.12.2010 22:03:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen hankkinut boootsini nettikaupasta
 
www.sheplers.com on hyvä saitti- Mutta eivät lähetä käärmettä tullimääräysten takia Eurooppaan!
Mutta kyllä siellä on komeeta kamaa joita lähettävät! Valikoima on laaja!
 
Rock and roll punk hard rock
12.04.2011 18:32:46 (muokattu 12.04.2011 18:35:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bootsit tuli perjantaina postissa. Valitettavasti tuli väärää mallia, kun en itse ollut paikalla tekemässä tilausta. Ei tuossa mallissa ole käärmeennahkaa kuin joku kuvio.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «