Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 534 35 36 37 38112 113 114 115 116
hanuristi
01.05.2007 20:12:24
Nyt se on päätetty. Otan korvaan tatuoinnin. Taidankin mennä heti huomenna keskustelemaan suunnittelemisesta...

Itsehän joskus mietin siihen korvan pikku nipukkaan kuvan laittoa mutta jäänee nähtäväksi.
Däkädäkä
BondakeBunny
02.05.2007 12:57:49

Mulla on vasurissa tämmönen http://irc-galleria.net/view.php?nick=Berith&image_id=58070551

ja oikeessa käjessä tämmönen
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Berith&image_id=58070604

Uutta vois ottaa jonnekkii tuossa kesäloman aikana.
Kun katsot hornaan myös horna katsoo sinuun
Viceroy
11.05.2007 20:03:55

Itsehän joskus mietin siihen korvan pikku nipukkaan kuvan laittoa mutta jäänee nähtäväksi.

Taivahan talikynttilät! En oo koskaan kuullu korvatatskasta mutta täällä Mnetissä taitaa olla KUUMAA tyttöjen keskuudessa.
I let my moustache do the talking.
BondakeBunny
11.05.2007 22:53:11

Joillain on myös ylähuulen sisäpuolella. Ei ummarra mita jarkea.
Kun katsot hornaan myös horna katsoo sinuun
Åryts
12.05.2007 00:49:27

Joillain on myös ylähuulen sisäpuolella. Ei ummarra mita jarkea.

En mäkään. Sen lisäksi, ettei sitä oikeastaan kukaan sieltä pääse näkemään, se kuluu kuulemma todella helposti pois, koska suun verenkierto tms. on vilkkaampaa kuin muualla kehossa. Väri leviää ajan myötä "pois".
En viitsis ottaa ns. kertakäyttötatuointia, kun tietää, mitä noi tatskat yleensä maksaa..
"I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries!"
Unspoken
13.05.2007 14:11:48
Mä oon nähny vaan alahuulen sisäpuolella ja aika kauhee oli :s Ite otan seuraavaksi ehkä sellasen surullisen pellen tai pätkän yhdestä biisistä. Kattellaan.
Unspoken pain, I feel nothing.
Ze Kink
14.05.2007 02:27:45
Olen suunnitellut ottavani jossain vaiheessa käsivarteen sellaisen viivan (tai kaksi viivaa), jo(t)ka menee käden ympäri. Onko tuollaiset simppelit kovin kalliita?
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
aarghto
14.05.2007 10:27:32

Olen suunnitellut ottavani jossain vaiheessa käsivarteen sellaisen viivan (tai kaksi viivaa), jo(t)ka menee käden ympäri. Onko tuollaiset simppelit kovin kalliita?

Riippuu kuinka paksu se on. Kaverilla maksoi kaksi sentin levyistä raitaa hauiksen ympäri 160€.
juksasin
Stoghra
14.05.2007 12:15:49

Riippuu kuinka paksu se on. Kaverilla maksoi kaksi sentin levyistä raitaa hauiksen ympäri 160€.

Kalliit viivat oli.

Itelläni on tässä kohta puoliin tulossa ainakin yksi. Kivusta ei nyt niin väliä, eikä haittaa vaikka koko loppuelämän siinä on, kerranhan vaan sitä eletään.
Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat.
Åryts
14.05.2007 15:29:10

Mulla myöskin varmaan kesän kuluessa tulossa pari identtistä kuvaa lisää. Kunhan nyt sais hintoja ja aikoja kyseltyä..
"I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries!"
Ze Kink
15.05.2007 00:29:56

Auts, kallista lystiä. Mutta olisihan ne ihan siistitkin. Tuohon vähän kyynärpään yläpuolelle kelailin, tai sitten ihan käsivarren päähän ranteeseen. Varmaan juuri jotain sentin levyistä saisi olla tosiaan.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
RocknRoll
15.05.2007 09:46:33
Sellanen olisi hieno jossa lieskojen ääriviivat kiertävät kättä ranteen ja kyynärpään välillä.
Åryts
16.05.2007 23:43:44

Jei, nyt on aika varattu jälleen nakuteltavaksi 11.7! Elikkä kaksi sellaista vähän kompassiruusun tyyppistä juttua tulossa hartioiden kohdalle rintaan.
Harris
23.05.2007 23:19:23 (muokattu 23.05.2007 23:19:57)
Eikös nää "kompassiruusut" tarkoittanut jotain merimiesten/vankien keskuudessa? Korjatkaa jos olen väärässä.
Kipu on vaan sana.
Åryts
24.05.2007 00:13:45

Eikös nää "kompassiruusut" tarkoittanut jotain merimiesten/vankien keskuudessa? Korjatkaa jos olen väärässä.

Joo, merimiesten keskuudessa kompassiruusun kantaja löysi aina tiensä kotiin.
JohnJ
24.05.2007 11:23:47
Joo, merimiesten keskuudessa kompassiruusun kantaja löysi aina tiensä kotiin.

Ton jälkeen voi olla siis levollisin mielin baarista tullessa, vaikka olis vähän isommassakin niitissä :)

Jooh, itellekin tehään toinen kuva 11.6. Puolisleeve suunnitelmissa mut ulkopinnalta alotellaan ensin...
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Pehvanssi
26.05.2007 00:51:25
Nooh tässäkun lopetan köyhtymisen tulee oikeaan käteen ranteesta olkapäähän tiikeriraidoitus ja olkapään alueella niistä raidoista tulee muodostumaan käsi joka tarraa olkapäästä kiinni.
Vasemman käden pään menoksi olen alkanut suunnittelemaan omaa elämäntarinaani kuvien muodossa. Tietenkin jonkilaista tyyliä/ teemaa seuraten. Silleen että kuva kertoo suurista tapahtumista elämässä ja tarina jatkuu kuvien myötä pitkin kättä.
Shemhamforash
01.06.2007 15:00:26

Noin, nyt on korvatatuointi suunniteltu ja otan sen heti kun jostain ihmeestä syliin tipahtaa 60 euroa.
Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist Bella Italia #16
alanko
03.06.2007 00:36:38
Vasemman käden pään menoksi olen alkanut suunnittelemaan omaa elämäntarinaani kuvien muodossa. Tietenkin jonkilaista tyyliä/ teemaa seuraten. Silleen että kuva kertoo suurista tapahtumista elämässä ja tarina jatkuu kuvien myötä pitkin kättä.

Mulla on ihan samanlainen suunnittelu menossa. Tai siis yks kuva on olkapäässä ja sitä pitäis jatkaa alaspäin muutamalla kuvalla. Ongelma vaan on, että tiedän minkälaiset kuvat haluan tuohon vähä kyynärpään yläpuolelle, mutta siitä välistä ei oo vielä tietoa. Tai siis on tieto aiheesta josta kuvan pitäis kertoa, mutta en vielä ole saanut selkeäksi päähäni, että miten se tapahtuma kuvataan. Ehkäpä pitäis käydä kysymässä tatuoijalta, että oisko sillä ideaa...
RocknRoll
04.06.2007 13:01:35
Nyt ei saa nauraa eikä tuomita, mutta jos olen yhtä kova Simpsons-fani vielä neljän vuoden päästä, niin otan Homerin kuvan olkapäähän.
On se vaan niin kova roolimalli ollut mun elämässäni. Vuosien päästä pitäisi olla itsellä senverran järkeä päässä että tietää mitä teen ottaesssani tatuoinnin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)