Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 522 23 24 25 26112 113 114 115 116
juoksuarpeni
06.06.2006 14:21:16
Prat prat prööt!
"Groovea ma metsästän!"
Kirjoitus virhe
11.07.2006 17:33:46
Kunhan vaan rahaa saa tarpeeksi niin käyn ottamassa. Kuvaksi hiukan ehkä tribaali tyylillä piirretty puu jossa juuret. Netistä en ole onnistunut löytämään oikeastaan lähellekkään semmosta mitä haluaisin joten joudun vissiin itse raapustella pohjan paperille.
morb
11.07.2006 21:37:14 (muokattu 11.07.2006 21:37:46)
Kunhan vaan rahaa saa tarpeeksi niin käyn ottamassa. Kuvaksi hiukan ehkä tribaali tyylillä piirretty puu jossa juuret. Netistä en ole onnistunut löytämään oikeastaan lähellekkään semmosta mitä haluaisin joten joudun vissiin itse raapustella pohjan paperille.

Älä helvetissä, ite oon just miettinynnä sellasta puuta tohon pohkeeseen. Tarkemmin ottaen se on sama puu joka on Gojiran Link levyn kannessa, sekä epämääräiseksi venyneenä mun avatarissakin. Joten ei kai se sitten oo mitenkään sama asia, taijotainenmietiiä ..

E: sairas typo siliäksi.
i take a silent forward movement
Kirjoitus virhe
11.07.2006 23:02:54
Älä helvetissä, ite oon just miettinynnä sellasta puuta tohon pohkeeseen. Tarkemmin ottaen se on sama puu joka on Gojiran Link levyn kannessa, sekä epämääräiseksi venyneenä mun avatarissakin. Joten ei kai se sitten oo mitenkään sama asia, taijotainenmietiiä ..

E: sairas typo siliäksi.

Hämmentävää. Oikean jalan sisäpohje on toinen paikoista johon suunnitellut. Toinen on käsi. Ja tänään viimeksi kun koitin googlella ettiä kuvatuloksia niin päässä pyöri tuon linkin kansi.
Wooz
17.07.2006 15:24:06 (muokattu 17.07.2006 16:50:27)
Tarkotus ois tässä kuussa ottaa oikeeseen olkapäähän. Kuvakin onjo mietitty ja sillä hyvä et pystyy jatkamaan siitä hyvin. Ei tosiakaan tämän ikäsenä viitsi ottaa mitään Bon Jovin teräsmiestä käteen vaikka kuinka mieli tekis(ei kyllä tee). Toivottavasti ei oo monen viikon jonot. edit: Ei ollu, ylihuomen alkaa surisemaan.
Wooz
19.07.2006 16:49:27
Tarkotus ois tässä kuussa ottaa oikeeseen olkapäähän. Kuvakin onjo mietitty ja sillä hyvä et pystyy jatkamaan siitä hyvin. Ei tosiakaan tämän ikäsenä viitsi ottaa mitään Bon Jovin teräsmiestä käteen vaikka kuinka mieli tekis(ei kyllä tee). Toivottavasti ei oo monen viikon jonot. edit: Ei ollu, ylihuomen alkaa surisemaan.
Heh olipas mukava kokemus. Itse neula ei tuntunut paljon miltään ja koneen tärinä vaan lähinnä nauratti, 15min jälkeen väritys alko vähän ärsyttää ihoa ja se jatkuva pyyhkiminen. En älyä miten joku voi kärsiä noin pienestä kivusta.
nikomati
20.07.2006 00:40:11

Heh olipas mukava kokemus. Itse neula ei tuntunut paljon miltään ja koneen tärinä vaan lähinnä nauratti, 15min jälkeen väritys alko vähän ärsyttää ihoa ja se jatkuva pyyhkiminen. En älyä miten joku voi kärsiä noin pienestä kivusta.

minussa ko. tapahtuma herättää pitkään jatkuvaa nipistyksen tunnetta.
koskaan ei voi olla liian gei.
juoksuarpeni
20.07.2006 00:59:58
Kaveri otti pallogrillin pohkeeseen. Sen liekehtivän grillin minkä voi löytää atrian grilliruoista. Ei ole muilla.
"Groovea ma metsästän!"
Leppala
20.07.2006 10:21:59
Se on aika paljon paikasta(ja ihmisestä) kiinni toi kipu. Itsellä on vatsa ollut kivuliain tikata. Myös selkärangan alue oli "miellyttävä" kokemus, kuusi tuntia tyyliin suoraa huutoa ;)
Käsi on ollut ylivoimaisesti kivuttomin paikka.
Stalkah
26.07.2006 22:42:51

peenikseen sentti - asteikko.

ajaa pään muliksi, ottaa päälakeen ison/kalliin tatuoinnin ja kasvattaa uuden kuontalon.
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa - röytää, siinä vasta hieno sana!
carlos
31.07.2006 14:37:03
Kaveri otti pallogrillin pohkeeseen. Sen liekehtivän grillin minkä voi löytää atrian grilliruoista. Ei ole muilla.

Aahahaha! Rock on! :) Toihan on ihan sairaan hauska tatska varmasti!
Exoskeletal junction at the railroad delayed
RocknRoll
01.08.2006 17:41:47 (muokattu 01.08.2006 19:02:41)

Heh, ihan loistavaa! Mä myös ihailin suuresti sitä logoa niissä muttei mieleen tullut siitä kuvaa ottaa itselleen.

Kuka muuten tunnustaa ottaneensa jonkun bändin nimen tai logon tatuointina?
Joistakin levynkansista vähän improvisoimalla voisi saada aika hienoja, tyyliin Appetite for destruction tai Twelve shots on the rocks.
DVD-SOITIN
01.08.2006 19:37:14

Hyvähyvä, huumoria kehiin. ;-) Itse mietin, että kovana Simpsons-fanina voisi olla elämää kovempi sellainen kiljuva Homer Simpson, jonka päällä puhekupla "No donuts?"
juoksuarpeni
05.08.2006 17:03:57
No nyt on minullakin kuva nahassa. Kalevala-aiheinen hiiden hirvi joka löytyy omakuvasta. Aihe ja hirven ääriviivat on itse suunniteltu muun teki artisti itse.
"Groovea ma metsästän!"
juoksuarpeni
06.08.2006 16:41:48
Niis siis tatuointi löyty omasta kuvasta.
"Groovea ma metsästän!"
ozmo
06.08.2006 17:19:05
Niis siis tatuointi löyty omasta kuvasta.

On muuten aika pirun hieno! Jotenkin vaan toi paikka on jännä... tai siis kun se hirvi on tollaises asennos. :)
Miten, löytyykö niistä Kalevala kirjoista sitten paljonkin noita kuvia vai? Netin kuvahaulla en ainakaan mitään kovin kummoista löytänyt.

Kuka muuten tunnustaa ottaneensa jonkun bändin nimen tai logon tatuointina?

Minä... ampukaa mut.
Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1
juoksuarpeni
06.08.2006 20:31:17
On muuten aika pirun hieno! Jotenkin vaan toi paikka on jännä... tai siis kun se hirvi on tollaises asennos. :)
Miten, löytyykö niistä Kalevala kirjoista sitten paljonkin noita kuvia vai? Netin kuvahaulla en ainakaan mitään kovin kummoista löytänyt.

Hirvihän on tuossa takajaloilleen nousseena. Kalevala-kirjoista en ole kovin paljon kuvia löytänyt. Tuo on ihan mielikuva siitä elukasta. Joitakin kuvitettujakin teoksia on mutta niistä ei hirveästi ole netissä kuvia. Kannattaa vierailla kirjastossa jos haluaa niistä etsiä aihetta. Seuraava kuva on varmaan kokkolintu toiseen lapaan.
"Groovea ma metsästän!"
Mimi
06.08.2006 20:43:37

Kannattaa muuten vilaista kirjastosta, yleensä sieltä löytyy monia eri versioita tuosta opuksesta. Kaverillani oli taannoin kirjastosta lainassa semmoinen helvetin iso kuvitettu Kalevala, jossa oli muistaakseni aika hienoja kuvia. Omassa "Kalevala savon kielellä" kirjassani on tommosia ihan nättejä luolamaalausmaisia vähän tuhruisia pikkukuvia, ihan hienoja sinänsä. Ehkä noista hieman fiksailemalla saisi tatuiontiaihionkin?

Ja tuo hirvitatuointi on muuten hemmetin hieno!
Rock is dead, long live paper and scissors!
scriptwriter
08.08.2006 11:15:47
voih.siivet mulle selkään. : > kipukynnys vaan o niin perkkeleen matala et en kyllä tiedä uskallanko : <
juoksuarpeni
08.08.2006 13:39:33
Ja tuo hirvitatuointi on muuten hemmetin hieno!

Suosittelen kaikille lämpimästi Antti Rossia. Kuuluu suomen kärkikastiin.

Kotisivut: www.firelinetattoo.fi
"Groovea ma metsästän!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)