Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Musiikkibisnes »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kiertuemanagerin palkkio
1
Rand
15.08.2022 16:06:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!
Minulle tarjottiin paikkaa kiertuemanagerina. Artisti on suht tunnettu suomalainen laulaja, mutta ei ole ollut viimeaikoina hirveästi esillä. En ole ennen työskennellyt kiertuemanagerina, vaikka olenkin musiikki -ja taidealan konkari. Hänen tiiminsä lähettää minulle palkkatarjouksen ja haluaisin saada hieman referenssiä pestin palkkatasosta. Kiertue kestää kuukauden ja sijoittuu suomeen.
 
Kiitos jo etukäteen!
 
Rand
 
kimurantti1
16.08.2022 22:52:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedätkö mitä kaikkea kiertuemanagerin tehtäviin kuuluu ja oletko hoitanut ainakin suurinta osaa näistä hommista aiemmin, muuten kuin ko. tittelillä?
 
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
Rand
17.08.2022 15:16:36 (muokattu 17.08.2022 15:18:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!
Olen lukenut artikkeleita ja haastatteluita aiheesta sekä jutellut musiikkialan ammattilaisten kanssa, mutta ketää itse kiertuemanageria en ole vielä löytänyt jututettavaksi. Olen hoitanut osaa kiertuemanagerin tehtäviin kuuluvia hommia aikaisemmin. Olen selvillä perus-työnkuvasta, mutta jos sulla on heittää jotain hyödyllistä tietoa kehiin niin anna tulla vaan. Palkka minua lähinnä kiinnostaa, koska siitä kukaan ei ole vielä osannut sanoa mitään ja haluaisin vertailukohdan tarjoukselleni.
 
sormunen
17.08.2022 15:40:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rand: Hei!
Palkka minua lähinnä kiinnostaa, koska siitä kukaan ei ole vielä osannut sanoa mitään ja haluaisin vertailukohdan tarjoukselleni.

 
Palkkapyynnön sä voit laskea itse eikä sitä oikein kukaan muukaan voi laskea. Se riippuu rundin taloudesta ja sehän sulla on selvillä, koska sä vastaat rundin aikana siitä, että se talous pitää kutinsa. Jos pyyntö ei tyydytä maksajaa, niin silloin jommalla kummalla on joko premissit tai odotusarvo vähän pielessä, mutta saat varmaan vastatarjouksen.
 
Kannattaa myös erittäin tarkkaan selvittää, mitä kaikkea duuniin odotetaan kuuluvan. Sekin vaihtelee ja olettamuksille ei kannata jättää sijaa.
 
Terveisin tuotakin hommaan vaihtelevalla menestyksellä hoitanut.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «