Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Musiikkibisnes »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ulkomaan jakelijoista tietoa?
1
lobotomi
22.01.2014 08:46:35 (muokattu 23.01.2014 07:21:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En haulla löytänyt kuin kotimaisista jakelijoista tietoa, mutta entä ulkomaiset? jenkit ym. jne. mitä vaan tiedätte. omakustanne 7" vinyyli doomahtavaa rokkia tulossa ja tiedot ulkomaan jakelupaikoista tarpeen. ja sitä oliko se EAN-koodia ei oo, eikä myöskään yritystä, vaan ihan yksityishenkilönä lähestyisin.
 
joo ja kyllähän se google auttaa, mutta löytäs vaan tuontyyppiseen musiikkityyliin kallellaan olevia. ei mitään diskopophiphoppaikkoja
 
danke.
 
mikey_a84
16.03.2014 23:17:59 (muokattu 16.03.2014 23:19:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CD Baby on hyvä (www.cdbaby.com). Itsellä oma lätty siellä myynnissä sekä fyysisenä cd:nä että digimuodossa. Lisäksi tuon kautta saa kappaleensa myyntiin kaikkiin mahdollisiin digilatauspaikkoihin (iTunes, Spotify, Amazon yms.). Saa sieltä UPC-koodinkin jos haluaa.
 
Eikä ole genreen sidottu.
 
Tietysti jos tuonne levyn pistää myyntiin niin kannattaa olla kaikki viralliset asiat kunnossa (Teoston luvat yms.)
 
E: En nyt muista / tiedä hyväksyvätkö vinyylejä.
 
www.mikeya.net
reos
19.03.2014 15:20:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lobotomi: En haulla löytänyt kuin kotimaisista jakelijoista tietoa, mutta entä ulkomaiset? jenkit ym. jne. mitä vaan tiedätte. omakustanne 7" vinyyli doomahtavaa rokkia tulossa ja tiedot ulkomaan jakelupaikoista tarpeen. ja sitä oliko se EAN-koodia ei oo, eikä myöskään yritystä, vaan ihan yksityishenkilönä lähestyisin.
 
joo ja kyllähän se google auttaa, mutta löytäs vaan tuontyyppiseen musiikkityyliin kallellaan olevia. ei mitään diskopophiphoppaikkoja
 
danke.

 
http://clearspot.nl/
 
McCole
17.08.2014 18:19:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen soittanut bändeissä harrastuksena, mutta tiiviisti teiniajoista lähtien. Nyt vanhempana teen Audiosparxille kolmatta vuotta musaa TV tuotantoihin ja hissimusaa mutta on ne hisseihin aika rankkoja. Soitan, käytän sampleja ja looppeja, ohjaan MIDIllä. Audiosparxilla ei kauppa käy. Olen alkanut pitkästä aikaa nyt sanoittaa ja laulaa biiseihini.
 
Tässä sanottiin, että CDbaby olisi hyvä? Siihen törmäsin etsiessäni miten voisin myydä pikkurahalla downloadeja tai streamingiä. Audiosparxilla myydään mainos-ym tuotantoon ja halvimmat lisenssit on noin 100$ per pläjäys. Voin itse määrittää siellä onko biisi Exclusive vai ei, mutta hassua jos satasen biisin saa kymmeneen senttiin muualta. Pitäisi rajoittaa halvat downloadit pois tuotannosta ja vain omaan käyttöön. Ja kuka sitä muka valvois. TEOSTOn kanssa oon pelannut ja noin 100 biisiä rekattu sinne, mutta annoin oikeudet Audiosparxille, koska ei TEOSTO koskaan saa tietää, jos 45 sec mun biisiä päätyy brasilialaiseen radiomainokseen.. Audiosparx saa tiedon mutta pitää puolet rahoista.
 
CDbaby vaikutti hyvältä. Onko siellä joku koukku? Mikä muu vois olla?
 
rok ja pop
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «