Muusikoiden.net
04.12.2016

Musiikkibisnes »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Singlen digi-promous
1
Intohimo
12.03.2012 10:17:48 (muokattu 12.03.2012 13:09:23)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun ei ole tunnettu artisti, niin onko järkeä äänittää vain yhtä biisiä ja maksaa digitaalinen promopaketti, jotta promo lähtee median edustajalle. Että kiinnostaako ketään mediaa 1 biisin julkaisu, kun ei ole varaa tehdä koko levyä. Yleensä tietysti eka sinkku tai 2 sit levy, mutta..

Jooba
13.03.2012 09:27:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Intohimo: Kun ei ole tunnettu artisti, niin onko järkeä äänittää vain yhtä biisiä ja maksaa digitaalinen promopaketti, jotta promo lähtee median edustajalle. Että kiinnostaako ketään mediaa 1 biisin julkaisu, kun ei ole varaa tehdä koko levyä. Yleensä tietysti eka sinkku tai 2 sit levy, mutta..

Mihin se media sitä yhtä biisiä julkaisee? Tarkoitat varmaan arvostelee. Ei ole järkeä sanon minä. Pistät vaan jakoon esim Soundcloud ja sitten promoat sitä itse netissä sosiaalisissa medioissa, että kaverit/kansa käy sitä kuuntelemassa. Sitten kun on useampi biisi niin EP/pitkäsoitto arvosteluun esim Noise.fi ja muihin nettiportaaleihin.

Intohimo
14.03.2012 14:57:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jooba: Mihin se media sitä yhtä biisiä julkaisee? Tarkoitat varmaan arvostelee. Ei ole järkeä sanon minä. Pistät vaan jakoon esim Soundcloud ja sitten promoat sitä itse netissä sosiaalisissa medioissa, että kaverit/kansa käy sitä kuuntelemassa. Sitten kun on useampi biisi niin EP/pitkäsoitto arvosteluun esim Noise.fi ja muihin nettiportaaleihin.

Ok. Käytin väärää sanaa. Arvostelee tai tekee lehtijuttua. Mutta ei tietysti lehtijuttua tipahda 1:llä biisillä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti