Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Musiikkibisnes »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: En pysty tekemään esiintymisilmoitusta teostoon
1
antibiootti
10.03.2011 20:52:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon teoston asiakas ja nyt tekemässä ekaa esiintymisilmotusta bändimme keikasta. Itse oon säveltänyt ja sanoittanut biisit. Kappaleet ovat teoston tietokannassa jnejne.
 
Ongelma on kuitenkin se, että teoston sivuilla ei missään voi tehdä tota saakelin esiintymisilmotusta. Sivupalkissa on nää välilehdet vaan:
 
_Asiakastiedot
_Tilitykset
_Teostiedot
_Sopimukset
_Viestit
_Käyttäjäprofiili
_Kirjaudu ulos
 
Kaveri sano, että oma bändikin pitäis lisätä teostoon jotenkin jotta vois tehdä ilmoituksen. Senkö takia mä nyt en pysty tekeen esiintymisilmoitusta? wtffsfsdfsdf :):) (:
 
xerxes
11.03.2011 14:19:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuollon ainakin on esiintyjän ilmoitus. Eikö se kelpaa?
http://www.teosto.fi/fi/lomakkeet1.html
 
Relax. http://www.hiljaisetaskeleet.co.nr
antibiootti
11.03.2011 14:45:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän sen noinkin pystyy tekee, mut olis se nyt mukava voida käyttää tota sähköstä palvelua, kun sellanen kerta on.
 
Fortune
11.03.2011 16:11:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

antibiootti: Kyllähän sen noinkin pystyy tekee, mut olis se nyt mukava voida käyttää tota sähköstä palvelua, kun sellanen kerta on.
 
Plus että käsittääkseni yksityisasiakkaiden teosilmoituksia otetaan vastaan enää sähköisesti tätä nykyä.
 
Itse en ole bändimme asioita hoitanut, mutta bändikaverin mukaan verkkopalveluun pitää tehdä ensin uusi kokoonpano ja liittää ko. kokoonpanoon bändin biisit eli tehdä teosilmoitukset kaikista biiseistä. Tämän jälkeen voi tehdä settilistoja ja esiintymisilmoituksia.
 
Kannattaa sähköpostittaa tai soittaa Teostoon suoraan, asiakaspalvelu on erittäin mukava ja ammattitaitoinen ja tämäkin asia selviää varmasti yhdellä soitolla.
 
"Look behind you, a three-string bass!"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «