Muusikoiden.net
02.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Musiikkibisnes »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Flyereiden hyöty
1
Timo JM
12.04.2010 23:14:13 (muokattu 13.04.2010 06:53:44)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostaisi kuulla onko moni painattanut flyereita?

Entä miten tai mihin olette niitä levittäneet ja onko niillä ollut näkyvää vaikutusta esim. nimen leviämiseen, nettisivujen kävijämääriin saatika levyjen myyntiin. Vai ovatko läpyskät olleet pikemminkin rahan haaskausta.

...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Timo |
konehes
13.04.2010 00:10:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timo JM: Kiinnostaisi kuulla onko moni painattanut flyereita?

Entä miten tai mihin olette niitä levittäneet ja onko niillä ollut näkyvää vaikutusta esim. nimen leviämiseen, nettisivujen kävijämääriin saatika levyjen myyntiin. Vai ovatko läpyskät olleet pikemminkin rahanhaaskausta.

Kyllä niistä on mielestäni hyötyä, ainakin jos markkinoi tapahtumaa. Ei ne flyerit tietenkään yksin riitä markkinoinnissa, mutta siihen lisäksi julisteet, sosiaalinen media ja lehdistötiedotteet, niin se on sellainen paketti, että kyllä sillä tavoittaa ihmisiä. Itse olen jaellut flyereita kaikenlaisiin kahviloihin, baareihin ja mihin vain saa jättää. Kädestä käteen en ole jakanut, sillä se on työlästä ja lähinnä ärsyttää vaan kaikkia.

Flaikkojen painatus on myös aika edullista, joten sen vuoksi ei kannata jättää tekemättä. Ja kyllä mä katson niin, että sitä uskottavampi tapahtuma, mitä laajempi markkinointi. Ja visuaaliseen ilmeeseen kannattaa oikeasti panostaa, sillä tympeän näköinen flyeri ei innosta tutkimaan.

Bonus on vielä se, että ne yleensä jää pidemmäksi aikaa baareihin. Eli vaikka tapahtuma olisi mennyt, niin onpahan nimi vielä esillä sen jälkeenkin.

cherub with heavy metal machine
Sergei Fallinen
13.04.2010 11:51:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo uskon et hyvintehdyistä flyereista on hyötyä joten jos on rahaa niin kannattaahan se

suck, baby, suck, with the CD of Chuck Berry, Chuck
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti