Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Lyriikka »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ajankohtaista tekstiä
1 2
thorn_of_blood
02.04.2003 08:40:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

(Wicked religion)
 
With the luster of 7 virgin pussies in their eyes they run to face the death, maybe they drag a few soul with them. I just want to see the horror on their faces when they finally realize what lyes behind the edge of life. How screwed they are.
 
Tämä teksti kertoo terroristeista!
 
The romantic face of external brutality
Sa,kke
02.04.2003 17:57:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko tmä olevinaan lyriikkaa? En tiedä kieliopista kun olen tyhmä, mutta ei tämä biisin sanoitukselta näyttänyt
 
Jäähyväiset aseille
thorn_of_blood
02.04.2003 19:14:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko tmä olevinaan lyriikkaa? En tiedä kieliopista kun olen tyhmä, mutta ei tämä biisin sanoitukselta näyttänyt
 
Juu ei kyllä ole minkään biisin sanotuksia. Eikä se siltä näytäkkään, koska se ei ole semmosessa muodossa. On tolleen pötköön kirjotettu. Lähinnä sen sisältö on siinä se pointti mitä mä ajan takaa. Mutta jos joku ei ymmärrä sitä tolleen, niin voi itse järjestää sen biisin muotoon.
 
The romantic face of external brutality
MetalliHippi
02.04.2003 19:31:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm... Jotkut muslimit voivat loukkaantua. Tuosta "Wicked Religion"-kohdasta meinaan. Ehkä se kannattaisi muuttaa korrektimpaan muotoon?
 
224769 - 459901 - 8887203 - WOWO
thorn_of_blood
02.04.2003 20:18:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm... Jotkut muslimit voivat loukkaantua. Tuosta "Wicked Religion"-kohdasta meinaan. Ehkä se kannattaisi muuttaa korrektimpaan muotoon?
 
Muslimit saavat mun puolesta kaikki painua helvettiin vaikka saman tien!
 
The romantic face of external brutality
MetalliHippi
02.04.2003 20:28:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Muslimit saavat mun puolesta kaikki painua helvettiin vaikka saman tien!

 
Tuota noin... Tuollaisella asenteella ei ainakaan mennä maailmanmarkkinoille ;) tai riippuu tietysti kokonaan kohdeyleisöstäsi :)
 
224769 - 459901 - 8887203 - WOWO
neco
02.04.2003 23:57:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Muslimit saavat mun puolesta kaikki painua helvettiin vaikka saman tien!

 
ja muslimit ei liene ainoita "kusipäitä" tässä maailmassa. Rankka stereotypia...
 
Haipuma
03.04.2003 07:44:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Muslimit saavat mun puolesta kaikki painua helvettiin vaikka saman tien!

 
Niin tosiaan, nehän, niinkuin G.W Bush sanoo, kuuluvatkin kuuluun "pahan liittoon" ja "vihaavat vapautta".
 
Haauuuhh..
thorn_of_blood
03.04.2003 20:45:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Niin tosiaan, nehän, niinkuin G.W Bush sanoo, kuuluvatkin kuuluun "pahan liittoon" ja "vihaavat vapautta".

 
Niinhän se taitaa olla. Eihän ne mitään rauhaa halua. Rauhottuvat vasta sitten kun kaikki ovat muslimeja. Niiden silmissä me muut ollaan pakanoita, joilla ei ole mitään merkitystä. Meitä saa kusettaa ja tappaa ihan rauhassa. Se vaan korostaa niiden asemaa allahin silmissä. Että ei se mikään hyväkään liitto ole.
 
The romantic face of external brutality
MetalliHippi
03.04.2003 20:55:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Naurettavaa yleistystä edelleen. Muodostavatko TV-saarnaajatkin todellisen kuvan kristityistä? Jees poks.
 
Ajassa: 2.2.2002-3.4.2003
thorn_of_blood
03.04.2003 21:07:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Naurettavaa yleistystä edelleen. Muodostavatko TV-saarnaajatkin todellisen kuvan kristityistä? Jees poks.
 
Noniin. Tää nyt meni taas tällaseks kinasteluks. Ei ole tarkotus yleistää ählämejä (eipä), vaan tuomita niiden uskonto. Todellista kuvaa kristityistä ei varmaan kellään ulkopuolisella ole.
 
The romantic face of external brutality
Sa,kke
03.04.2003 21:16:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tommosii jätkii mä vihaan! Jätkä on täys kusipää!! Pitäiskhän edes kysyy mitä mieltää oot tummaihosista. Paljon tiedät ählämien uskonnosta. Luulet tietäväs ku katot mitä ccn:nä sulle syöttää ja mitä buskan paskiainen puheissaan sanoo. Eikö olekin hyvä ihminen se bush? Se puhuu rauhan puolesta ja pelastaa tämän kansan pahan käsistä, nyt se tyranni vihdoin kohtaa loppunsa. Nyt kaikki yhdessä, huutakamme jenkit kuolemaan omaan pahuuteensa!
 
Jäähyväiset aseille
Haipuma
04.04.2003 09:08:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin! (ilmeisesti ei sarkasmi käynyt viestistäni kunnolla ilmi) Siis AJATELKAA Bush tosiaan puhuu jostain pahan liitosta, kun se puhuu muslimeista! Ei jumalauta..
Jenkeissä myös jyrätään erään Texasilaisen kantrilaulajan levyjä maansiirtokoneilla, koska kyseinen artisti on sanonut häpeävänsä Bushia!
Ajassa mennään taaksepäin, kirjaroviot = levyroviot.
Sairasta puhua vapauden vihaamisesta yms...
 
Haauuuhh..
Tellervo
04.04.2003 10:42:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todellista kuvaa kristityistä ei varmaan kellään ulkopuolisella ole.
 
Mutta muslimeista on?
 
thorn_of_blood
04.04.2003 22:24:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätä mä vähän pelkäsin. Että jää toi teksti ihan unholaan ja ruvetaan kinaamaan.. No, sanokaa mitä sanotte. Mun mielipide on nyt tullut julki enkä aio sitä muuttaa..
 
The romantic face of external brutality
thorn_of_blood
04.04.2003 22:36:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tommosii jätkii mä vihaan! Jätkä on täys kusipää!! Pitäiskhän edes kysyy mitä mieltää oot tummaihosista. Paljon tiedät ählämien uskonnosta. Luulet tietäväs ku katot mitä ccn:nä sulle syöttää ja mitä buskan paskiainen puheissaan sanoo. Eikö olekin hyvä ihminen se bush? Se puhuu rauhan puolesta ja pelastaa tämän kansan pahan käsistä, nyt se tyranni vihdoin kohtaa loppunsa. Nyt kaikki yhdessä, huutakamme jenkit kuolemaan omaan pahuuteensa!
 
:)
 
The romantic face of external brutality
lxi
04.04.2003 23:54:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teksti on lyhyt, suht' kömpelöä ja keskinkertaista englantia eikä muodosta minkäänlaista kokonaisuutta eikä eheää sisältöä. Katkelma on vain katkelma, eikä sitä ole mitään mieltä arvioida kuten kokonaista teosta.
 
Mitä aihepiiriin tulee, luulet ilmeisen selvästi olevasi Oikeassa siinä missä moni muu on Väärässä ja tiedät mitä rajan takana on. Hieman epäuskottavaa, sanoisin.
 
Ja nuo muut kommentit ... antaa olla. En halua tietää näkemyksistäsi yhtään enempää.
 
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
NORTON
05.04.2003 21:14:03 (muokattu 05.04.2003 21:14:35)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jaa. Tekstinpätkä oli ainakin ihan mukavan provosoiva. En näe silti mitään syytä sille, että joku normaali muslimi tästä suuttuisi. Kyllähän he ymmärtävät että ei tämä koske heitä itseään.
 
Kantaaottavuus on kyllä itsessään perseestä; ihan minkä tahansa asian puolesta. Kantaaottava ihminen luulee tietävänsä asioista tarpeeksi/enemmän kuin muut ja pyrkii sitten "järkiperustein" ohjaamaan toisetkin totuuden ymmärtämiseen. Tämän sun jutun mä lasken lähinnä sikailuksi; tuskimpa sä mihinkään kannanottoon tällä pyrit. Sait ihan hyvät avautumiset aikaan, joten tekstisi lienee onnistunut.
 
Deg
05.04.2003 22:15:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antaa kaverin yleistää. Näyttää olevan muutenkin aika klovni jätkä. Ei tämän tyyppisiin ihmisiin mene perille että uskonto ei tee ihmistä.
 
Elämä on laiffii
thorn_of_blood
06.04.2003 18:11:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jaa. Tekstinpätkä oli ainakin ihan mukavan provosoiva. En näe silti mitään syytä sille, että joku normaali muslimi tästä suuttuisi. Kyllähän he ymmärtävät että ei tämä koske heitä itseään.
 
Kantaaottavuus on kyllä itsessään perseestä; ihan minkä tahansa asian puolesta. Kantaaottava ihminen luulee tietävänsä asioista tarpeeksi/enemmän kuin muut ja pyrkii sitten "järkiperustein" ohjaamaan toisetkin totuuden ymmärtämiseen. Tämän sun jutun mä lasken lähinnä sikailuksi; tuskimpa sä mihinkään kannanottoon tällä pyrit. Sait ihan hyvät avautumiset aikaan, joten tekstisi lienee onnistunut.

 
Kiitos asiallisesta kommentista! Siinä näätte muutkin että ei se niin kauheen vaikeaa ole, kuin oikeen yrittää.
 
The romantic face of external brutality
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «