Muusikoiden.net
11.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Lyriikka »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Elämä
1
atuulo1
17.03.2015 23:58:05 (muokattu 18.03.2015 00:02:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuuli tätä laivaa keinuttaa kohti aavaa ulappaa. Saadaan olla kahdestaan aallot lyö rantaan. Elämä on kuin myrsky jonka tuulet puhaltaa. Se suolainen tyrsky joka osuu naamaan.

Olen onnellinen kun sinun vain olla saan. Olen onnellinen en muuta kaipaa niin kuin sinua. Olet täydellinen ja minä tiedän sen. Olet täydellinen, aika ihmeiden. Ethän jätä minua.

Rakkaus on se tunne joka jaksaa kantaa. Tuo vuotavan veneen takaisin kotirantaan. Missä on se sormi joka piirtää santaan sydämen ja huuhtoa sen pian pois antaa.

Olen onnellinen kun sinun vain olla saan. Olen onnellinen en muuta kaipaa niin kuin sinua. Olet täydellinen ja minä tiedän sen. Olet täydellinen, aika ihmeiden. Ethän jätä minua.

Myrsky on jo mennyt kuljetaan aurinkoa päin. Olet kuin ruusu jota pidän kädessäin. Kohti iltaa on aika meidän taivaltaa. Pitkin kuunsiltaa laineilla ratsastaa.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti