Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Lyriikka »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Etsin sävellettyjä demoja
1
Tupelsson
07.08.2014 12:10:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!
Olen stadilainen laulaja-lauluntekijä ja vedän laululyriikkakursseja yhdessä Heikki Salon kanssa. Etsimme tositarkoituksella sanoittamattomia demoja joihin opiskelijamme voisivat tehdä sanoituksia. Jos sinulta löytyy tällaisia niin laitatko vaikka mulle meiliin osoitteeseen:
tuijarantalainen@hotmail.com
 
tTuija Rantalainen
 
Tupelsson
05.08.2016 14:05:21 (muokattu 05.08.2016 14:07:06)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!
 
Samalla asialla olen, kuin pari vuotta sitten:
Eli:
Olen stadilainen laulaja-lauluntekijä ja vedän laululyriikkakursseja yhdessä Heikki Salon kanssa. Etsimme tositarkoituksella sanoittamattomia demoja joihin opiskelijamme voisivat tehdä sanoituksia. Jos sinulta löytyy tällaisia niin laitatko vaikka mulle meiliin osoitteeseen:
tuijarantalainen@hotmail.com
 
Aiempien vuosikurssien biisit ovat päätyneet mm. tanssibändin ohjelmistoon!
 
Tinnittus
11.08.2016 14:48:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli pyydät, muttet mitään anna. Hienoa.
 
Hanuriin
12.08.2016 08:41:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tinnittus: Eli pyydät, muttet mitään anna. Hienoa.
 
Onhan se hauskaa olla sarkastinen mutta jos ollaan realistisia niin eihän sanoittamaton tuntemattoman tekijän tekemä demo ole minkään arvoinen. Eikä oikeastaan senkään väärti. Pikemminkin se on levy-/kustannusyhtiölle kuluerä jos joku kovapalkkainen kultakorva sen joutuu kuuntelemaan.
 
Hienoa.
 
tender.insanity
12.08.2016 09:39:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tinnittus: Eli pyydät, muttet mitään anna. Hienoa.
 
Mä itse asiassa pari päivää sitten laitoin tuolle yhden valmiin ylijäämäbiisin.
 
Ja mitäs sieltä sai? Ei vittu edes vastausta mailiin jossa lukisi "kiitos".
 
Hanuriin
12.08.2016 12:32:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Mä itse asiassa pari päivää sitten laitoin tuolle yhden valmiin ylijäämäbiisin.
 
Ja mitäs sieltä sai? Ei vittu edes vastausta mailiin jossa lukisi "kiitos".

 
Onpas tökeröä käytöstä. Ainut hyväksyttävä syy olisi se, että on saanut mailiin tuhansia demoja mutta tuskinpa sentään.
 
Tinnittus
13.08.2016 12:06:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hanuriin: Onhan se hauskaa olla sarkastinen mutta jos ollaan realistisia niin eihän sanoittamaton tuntemattoman tekijän tekemä demo ole minkään arvoinen. Eikä oikeastaan senkään väärti. Pikemminkin se on levy-/kustannusyhtiölle kuluerä jos joku kovapalkkainen kultakorva sen joutuu kuuntelemaan.
 
Hienoa.

 
Vitsailetko?
Etkö oikeasti näe projektin arvokkuutta?
 
Hanuriin
15.08.2016 12:36:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tinnittus: Vitsailetko?
Etkö oikeasti näe projektin arvokkuutta?

 
Mitähän oikein yrität sanoa? Luulin lukeneeni, että sarkasmin keinoin kritisoit sitä, että joku vastikkeettomasti pyytää demoja mahdollista jatkoprosessointia varten. Ymmärsin kommenttisi niin, että sinusta olisi pitänyt saada jotain vastiketta demon lähettämisestä.
 
Oma kommenttini oli sarkastinen vastaheitto suuntaasi. Minusta oli nääs typerää vaatia mitään siitä, että joku kuuntelee ja analysoi demoasi ja yrittää tekstien myötä tuottaa siihen mahdollista lisäarvoa. Sehän on enemmän kuin voi toivoa ja minun mielestäni hyvinkin (potentiaalisesti) arvokas tavoite.
 
Ymmärsinkö sinua väärin vai minkä projektin arvokkuudesta puhut?
 
Tinnittus
15.08.2016 14:32:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hanuriin: Minusta oli nääs typerää vaatia mitään siitä, että joku kuuntelee ja analysoi demoasi ja yrittää tekstien myötä tuottaa siihen mahdollista lisäarvoa.
 
Sinustako esim. amatöörin taidoilla tehdyn demon mahdollisesta muokkaamisesta sekä sanoittamisesta ammattilaisen opastuksella ei olisi tälle amatöörille ja foorumille opinpaikka?
 
Ymmärrän kyllä, että kyseessä on maksettu kurssi ja ilmaiseksi ei proot luonnollisestikaan mitään anna.
mutta kyllähän minimi tuollaiselle pyynnölle olisi edes ystävällisyyttään antaa rakentavaa palautetta.
 
Mutta kaippa me kaikki nähdään maailma hieman eri näkövinkkelistä :o
 
Generalissimo
15.08.2016 15:22:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entä jos laittaa demon ja joku kaunis päivä se soi radiossa ja joku saa siitä puoli miljardia euroa? :(
 
Old Guitar
16.12.2016 18:42:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nimenomaan!
 
Outo pyyntö muutenkin, koska kyllä Heikki Salon nyt luulisi piisiaihioita osaavan työstää omasta puolestaankin, jos niiden ei tarvitse mitään hyviä olla. Vaikkapa samantyylistä soopaa, kun nyt on Suomen listoilla keskenkasvusten tyttöjen ja poikien (tai henkisesti keskenkasvuisten miehien ja naisten) esittämiänä.
 
Ja mikä estää käyttämästä tuttuja melodioita. Outoa, ei kai tässä Heikki Salo mukana ole?
 
Ota iisisti - loppu lähestyy...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «