Muusikoiden.net
02.12.2016

Lyriikka »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laulu: Kuule minua (mindflow)
1
oo-p
29.11.2010 13:25:14 (muokattu 29.11.2010 19:41:23)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä laulu syntyi hyvin voimakkaassa hämmennyksen tilassa ja sanat laulaen, eivät kirjoittaen. Harvinaista minulle, mutta en ole ehkä koskaan tehnyt mitään näin.. hmm. Mitenkäs sen sanoisi.. "todellista" Tämä on tunnekuvaus, jonka takana on tarina.

Jos vain viitsit, niin kuuntele, koska nämä sanat ovat enemmän ääni kuin teksti. Kommenteista olisin kiitollinen.

http://www.harhakuva.org/view/181182

minä en ole, en ole
sen arvoinen

mitä tarjoan, tarjoan
en arvoinen sen

mitä tarjoan, tarjoan
viedyn vapauden

Voit ottaa, voit ottaa sen
mitä ojennan

Voit ottaa, voit ottaa sen
kaiken

Voi kultani, kultani
kuule minua
Voi kultani, kultani
en ole ainoa

Mutta enemmän, yhä enemmän
joudut antamaan
ja kaiken sen pois
mitä tarjotaan

kaiken sen pois
mitä vaaditaan

Minä en ole, en ole
sen arvoinen
Minä en ole, en ole
edes itkun arvoinen

Minä tarjoan, tarjoan
vain kyyneleen

Voi kultani, kultani
kuule minua
Minä en ole, en ole
ainoa

Voi kultani, kultani
kuule minua
Voi kultani, kultani
en ole ainoa

Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
itsy
30.11.2010 11:40:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähimpänä verrokkina tulee mieleen Liekin Jansku Kuusela. Kirjallinen taustavire säilyy, mutta tunnelma on vahvempi osallistuja.

Tähän liittymättä, harmittaa hieman huomata että tekstejä tulee lähinnä kommentoitua jos on ääninäyte mukana. Harmi, mahtavia (kirjallisesti toimiviakin) tekstejä perehdyttäväksi riittäisi muutenkin. Täytyy itse pitää mielessä jos tulee enemmän tänne materiaalia läheteltyä.

oivoi
oo-p
30.11.2010 17:20:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itchy: Lähimpänä verrokkina tulee mieleen Liekin Jansku Kuusela. Kirjallinen taustavire säilyy, mutta tunnelma on vahvempi osallistuja.

Kiitoksia :) ..joskus aiemminkin on tullut tuo Kuusela-vertaus, joskin Karkkiautomaattiin rinnastaen. Itseasiassa hän taitaa muuten sanoittaa useimmat biisinsä vastaavalla tajunnanvirta-tekniikalla, mutta paremmin foneettispainotteisesti. Itselleni tämä teksti on kyllä vähän sellainen, ettei se välttämättä oikein pelkkänä lyriikkana olisikaan tarpeeksi kantava..

Tähän liittymättä, harmittaa hieman huomata että tekstejä tulee lähinnä kommentoitua jos on ääninäyte mukana. Harmi, mahtavia (kirjallisesti toimiviakin) tekstejä perehdyttäväksi riittäisi muutenkin. Täytyy itse pitää mielessä jos tulee enemmän tänne materiaalia läheteltyä.

Minä en oikein halua edes nykyään laittaa tänne tekstejä ilman ääntä. Harmittaa itseänikin tuo, ettei tule tarpeeksi annettua palautetta muille. Pitäisi kyllä. Paljon hyääkin settiä kun on tarjolla ja palautteen toivossahan niitä tänne postataankin.

Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti