Aihe: härän voimat (3.10.2008) | 1 |
---|
|
HÄRÄN VOIMAT (3.10.2008) Olen sun miehesi ja pyydän älä torju mua, mä etsin mahdollisuutta veistän kiveä, teen sileäksi tarinaa jota et ole kuullut aiemmin, miksi pakenin maakellariin en paennut sodan vainoa ei minua vihollinen lyö vaan se oli minun isäni, jonka väsytti työ miehessä painii ja muhii viha miehessä taistelee härän voimat tiedän mistä minut rakennettiin jos saan jatkaa tarinaa ja laulaa se onnistuu minulta helpommin jos jatkan ja soitan jotain sillä vien itseni tilaan voin silloin niin hyvin ja tiedän tarkoituksen mihin minut rakennettiin miehessä painii ja muhii viha miehessä taistelee härän voimat mitään pahaa ei tapahtunutkaan luulin vain et olin hullu mut en ollutkaan edes sitäkään jos saan jatkaa tarinaa ja soittaa voin silloin niin hyvin ja tiedät tarkoituksen mihin minut rakennettiin. m. ritala | soihtu55 22.08.2010 10:53:00 (muokattu 22.08.2010 22:05:03) | |
|
Pitää jälleen palata "rikospaikalle" ja korjata sanoja, tapani kun on tehdä suurin piirtein yhdellä istumalla. Ensin tunne, sitten ajatus. Älykkääthän tekevät kai toisinpäin, mut se siitä älystä.
HÄRÄN VOIMAT (Olen sun miehesi ja pyydän ) älä torju mua, mä etsin mahdollisuutta veistän kiveä, teen sileäksi tarinaa et ole kuullut aiemmin, miksi pakenin maakellariin en paennut sodan vainoa ei mua vihollinen lyö vaan se oli mun isäni, jonka väsytti työ hän taisteli härän voimin soti tuntematonta vastaan omin toimin tiedän mistä minut rakennettiin jos saan jatkaa tarinaa ja laulaa se onnistuu helpommin jos jatkan ja soitan jotain sillä vien itseni tilaan voin silloin (niin) hyvin ja tiedän tarkoituksen mihin minut rakennettiin mitään pahaa ei tapahtunutkaan luulin vain et olin hullu mut en ollutkaan edes sitäkään ilman härän voimia en soittais säveltäkään voin silloin (niin) hyvin ja tiedät tarkoituksen mihin minut rakennettiin. en paennut sodan vainoa ei mua vihollinen lyö vaan se oli mun isäni, jonka väsytti työ hän taisteli härän voimin soti tuntematonta vastaan omin toimin ilman härän voimia en soittais säveltäkään -merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- | « edellinen sivu | seuraava sivu » | 1 |
---|
|
|