Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Lyriikka »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Krmeimmat sanoitukset/riimit yms.
1 2 3 4 5 6 7
oo-p
15.02.2006 22:30:12 (muokattu 15.02.2006 22:36:33)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, mikä on ollut kamalinta mitä olet kuullut missään kappaleessa laulettavan?
 
pari hyvää esimerkkiä, artistia en millään muista mutta jostakin iskelmäradiosta kuultua:
"Ei järjellä jakoo, sydän rinnassa takoo, kuin Sampoa Väinämöinen", Väinämöinenhän se kovasti takoikin Sampoa. :D
 
toinen
 
"Pakkanen, tulis Angolaan pakkanen. Siitä suomalaiset tykkää!" En, muista esittäjää mutta joku nainen joka lähenteli painajaismaisuudellaan jo Mattilan sisaruksia!
 
"Perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka! Perutaan häät, perutaan veljesi bändi!" Armottomassa duurissa! Kamalaa Anne, KAMALAA!
mutta ei sentään yhtä kamalaa kuin Anneli Mattilan "tulivuori sisälläin", jos joku muistaa kyseisen siivun sanat niin kirjoittakaahan ylös.
 
Myös Tapani Kansan se mikä nyt onkaan "miltä tuntuu rakastella naista, nähdä syntymätön lapsi hänen silmissään" tjtn. Hyi!
 
tai "pääni yksin tyynylleni vien" Haa-haa! :D
 
EDIT: hupsista, otsikko kusee..
 
Terve, ja kiitos kaloista!
NHR
16.02.2006 00:11:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Pakkanen, tulis Angolaan pakkanen. Siitä suomalaiset tykkää!"
 
Angolaan?
 
En, muista esittäjää mutta joku nainen joka lähenteli painajaismaisuudellaan jo Mattilan sisaruksia!
 
Mä luulen että tarkoitat kuitenkin bändiä Papu ja Pojat jostain vuosien takaa. J Karjalainen teki vissiin ne biisit.
 
Tuolla Yleistä-palstalla muuten on jo tällainen vastaava ketju, vaikka kai niitä on ollut useampiakin vuosien mittaan.
 
"Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu."
oo-p
16.02.2006 19:00:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä luulen että tarkoitat kuitenkin bändiä Papu ja Pojat jostain vuosien takaa. J Karjalainen teki vissiin ne biisit.
 
Tuolla Yleistä-palstalla muuten on jo tällainen vastaava ketju, vaikka kai niitä on ollut useampiakin vuosien mittaan.

 
joo, oon kuullu varmaan jonku kamalan coverin.. tjtn.. joo, onhan näitä vissiin ollu... mutta tuskin yksi painaa siinä kyydissä kovin suuresti.. ..sittenpä sen näkee tulleeko tänne kirjotuksia vai kuihtuuko tämä pystyyn.. :P
 
Terve, ja kiitos kaloista!
Marshallga
20.02.2006 10:26:29 (muokattu 20.02.2006 10:27:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei karmein, mutta paskin ainakin. System Of A Down - Cigaro, sanoissa ei ole järjen hiventäkään.
 
Coran
28.02.2006 18:16:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei karmein, mutta paskin ainakin. System Of A Down - Cigaro, sanoissa ei ole järjen hiventäkään.
 
Miten niin? Valtioiden johtohahmot istuvat pöytiensä takana vedellen sikareita, puhkuen miehistä uhoa.
 
o.o
Skebameizi
05.03.2006 22:50:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Korvia vihlaisee aina kun kuulen omaperäisen riimiparin fire-desire.
 
Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna?
spinningthingintheceiling
07.03.2006 23:42:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei karmein, mutta paskin ainakin. System Of A Down - Cigaro, sanoissa ei ole järjen hiventäkään.
 
Jep..."My cock is much bigger than yours"....hyvinkin järkeä, symboliikkaa....
 
slipkorn
09.03.2006 00:33:26 (muokattu 09.03.2006 00:33:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep..."My cock is much bigger than yours"....hyvinkin järkeä, symboliikkaa....
 
Niin on. Valtioiden johtohahmot istuvat pöytiensä takana vedellen sikareita, puhkuen miehistä uhoa.
 
A1mo
09.03.2006 22:14:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kotiteollisuus. Sana joka sopii täydellisesti otsikkoon.
 
Wait for the suicide of the world!
cubasisti
10.03.2006 11:04:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Ruutupaperi", sanotaan Petri Munckin biisin alussa. Miten jo ensimmäinen sana voi pilata kaiken. Hirveää.
 
Deadline tekee mestarin.
gösplstorm
10.03.2006 11:59:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täs on karmee ultra braalta:
 
"Panama Panama, ihana maa, siellä palvella saa jumalaa!"
 
sika ärsyttävä :D
 
"olen pahoillani en voi siirtyä enää taaemmaksi kohden bussin takaosaa koska reseptiiviset elimeni observoivat käytävällä Blookkuksen!!"www.TheZippyWackos.com
NHR
10.03.2006 16:12:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä se iskelmä oli, missä planeetat värähteli jossain nuottiviivastolla? Jani Wiikholomiako? Vähän tökkäsee tuo kielikuva mulla, vaikka on siitä jotkut kaverit kuulemma kovasti tykänneetkin. No ei se nyt niin paha oikeastaan olekaan, kyllä mä kohta vielä pahempiakin lyriikoita muistan, ehkä...
 
"Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu."
oo-p
10.03.2006 17:55:13 (muokattu 10.03.2006 17:55:56)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kotiteollisuus. Sana joka sopii täydellisesti otsikkoon.
 
Hynynen on OIKIASTI yks suomen parhaista sanottajista, lueppa raamattua tai Uuno Kailaan runoja niin aukeaa hynysen lyriikat ihan eri tavalla..
 
Terve, ja kiitos kaloista!
ozmo
10.03.2006 18:30:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ultra Bra on suurelta osin aivan kauheeta kuraa.
 
"What's the connection between American beer, and making love in a canoe? -They're both fucking close to water."
Overdozea:http://www.mikseri.net/artists/?id=49946
Pro Ulrich#1
Markus Y
10.03.2006 23:05:33 (muokattu 10.03.2006 23:05:59)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran töissä kuulin radiosta jonkun biisin, jossa lyriikan pätkä meni suurinpiirtein näin:
 
"minä sinua rakastin, kohtelit tunteitani kuin pakastin".
 
Esittäjänä oli (ilmeisesti) Kari Tapio ja kysymyksessä jokin käännösbiisi.
 
www.mikseri.net/jpriest
Veikko
10.03.2006 23:10:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku duetto lauloi pari vuotta sitten näin: "vaikka heittäis kuperkeikkaa, toisillemme emme feikkaa". Melko karmeata. Radiossa jatkuvasti soiva PMMP:n piisi on sanoitukseltaan kanssa melko raivostuttava.
 
I'm shufflin' thru the Tampere sand, but my head's in Mississippi.
NHR
10.03.2006 23:36:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"minä sinua rakastin, kohtelit tunteitani kuin pakastin".
 
Esittäjänä oli (ilmeisesti) Kari Tapio ja kysymyksessä jokin käännösbiisi.

 
15 kesää (Living Next Door To Alice)
 
Mä oon tohon jo niin tottunut, mutta onhan se aika karu tosiaan...
 
Mitenkäs siinä Lakeuden kutsussa muuten meni se yks täytesanakohta: "...täällä vihdoinkin takaisin jälleen oon taas..." Ei se ihan noin paha tainnut olla, mutta joskus hymyilytti vähän...
 
"Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu."
vuonik-1
11.03.2006 18:07:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erään huippukokoonpanon riimipari "kovasti, rovasti" sattuu sieluun ja sydämeen.
Arvaatte varmaan Keistä puhun. PMMP:n matkalaulu on varmaan rasittavinta mutaa mitä olen koskaan kuullut. Voiton kaikkein surkeimpien lyriikoiden listalla meikäläisen outopaskametrillä mitattuna vie.... tittitittititii
 
Viidakko - 980 ongelmaa. SURKEAA.
 
Mitä hittoa, kuollaanhan kuitenkin joskus.
Mohla
15.03.2006 13:56:45 (muokattu 15.03.2006 14:01:30)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Pakkanen, tulis Angolaan pakkanen. Siitä suomalaiset tykkää!" En, muista esittäjää mutta joku nainen joka lähenteli painajaismaisuudellaan jo Mattilan sisaruksia!
 
Kyseessä on tosiaan Papu ja Pojat -yhtyeen kappale "Helle" vuodelta 1984 (säv.san. Jukka Karjalainen). Ja todellisuudessa sanoitukset menevät tuossa kohdassa:
"Pakkanen, siitä suomalaiset tykkää. Pakkanen, kuljetaan nenät huurussa.
Pakkanen, voi kun pian tulis pakkanen. Voi kun pian tulis pakkanen!"
 
Papu ja Pojat on mielestäni aivan loistavaa matskua! Ilmeisesti bändiä ei koskaan oikein ymmärretty oikein koska eivät tehneet yhtä levyä enempää...
 
Hynynen on OIKIASTI yks suomen parhaista sanottajista, lueppa raamattua tai Uuno Kailaan runoja niin aukeaa hynysen lyriikat ihan eri tavalla..
Minä oon lukenu molempia, eikä ole koskaan auenneet herran sanoitukset.
 
Itse aiheesta pitää mainita tuo Kilven Euroviisubiisi jossa lauletaan jotenkin "Kerään jälleen sielun sirpaleet. Ne (jotain) kastelee". MITEN HELVETISSÄ SIRPALEET VOI KASTELLA MITÄÄN? Mitä?!
 
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
NHR
15.03.2006 16:54:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseessä on tosiaan Papu ja Pojat -yhtyeen kappale "Helle" vuodelta 1984 (säv.san. Jukka Karjalainen).
 
Oho, sehän on sitten vielä vanhempaa kamaa kuin olin kuvitellutkaan. Itse asiassa YLE:n äänilevystön sivuilla lukee jopa 1983. Löysin juuri kyseisen kasetin arkistojeni kätköistä, mutta ainoa vuosiluku kasetissa tai kansipaperissa näyttää olevan 1990. Hämärää. Joku uusintapainos? Ei se siinä tapauksessa varmaan kauhean epäsuosittua musaa ole voinut olla...
 
Papu ja Pojat on mielestäni aivan loistavaa matskua!
 
Mä oon kans aina tykännyt. Laulajan ääni oli ehkä kuitenkin siinä määrin persoonallinen, että ihan kaikille ei oikein tainnut pudota.
 
Toinen pieni hitti samalta levyltä taisi olla tuo Westerlund:
 
"Kauppa on 'handel', asiakas 'kund'
Rahat on 'pengar', piano on Westerlund
Olen onnellinen, olen ostanut sen
Minulla on piano!"
 
"Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «