Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Asko ja Hevikellit : Asko neppaa
1
Demostudio
06.01.2004 00:51:52
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Asko ja Hevikellit
Kappaleen nimi: Asko neppaa
 
URL: http://members.surfeu.fi/op/asko_neppaa.mp3 (Mp3)
 
Reipasta neppaus musaa.
 
Timo JM
06.01.2004 01:02:18 (muokattu 06.01.2004 10:26:16)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei, mä tunnustan, että tää on mun laittama. Mä en itse kuitenkaan ole tässä mukana. Olen vain yrittänyt miksata sen kuuntelukuntoon aika rupuisesta äänitysmateriaalista. Nää kaksi sankaria tän takana (rumpali ja kitaristi) on oikeasti kovia soittajia. Kundit on jättäneet turhan viilaamisen ja vetäneet kieli poskella nipun tällaisia hauskoja neppaus aiheisia biisejä.
 
Timo
 
"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
Timo JM
08.01.2004 10:01:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Häh?!
 
Eikö tällainen huumori pure, vai eikö täällä tiedetä mitä on neppaaminen?
 
"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
Jami
08.01.2004 12:01:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle pitää kertoa mitä neppaus on. Mulla menee huumori aika ohi. Hauskoja sanakäänteitä kyllä mutta jospa tuo neppaus vielä avais sanomaa.
 
Hyvin oot miksannu. Hyvät saundit ja hyvä balanssi. Hyvä että laulu on suht pinnassa niin ei tartte pinnistellä kuuloa. Kyllä tässä soittajien ammattitaito paistaa läpi. Biisi on munikäisten parasta bailumusaa.
 
Aharistaa. Tämä saatanan lakeus. Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä.
Timo JM
08.01.2004 17:38:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle pitää kertoa mitä neppaus on.
 
Neppaus on autourheilua pienillä vanhanaikaisilla leikkiformuloilla. Ainakin meikäläisen ikäpolven kundit Helsingin seudulla ovat lähes kaikki harrastaneet sitä jossain lapsuutensa vaiheessa ja käyneet hurjia kisoja kotipihojen hiekkalaatikoilla. Nykyään tuo jalo urheilumuoto on kasvanut jo niin suureksi, että esimerkiksi Suomen MM Rallin yhteydessä Jyväskylässä järjestetään joka vuosi oma kilpailu. (Osanottajat ovat suurimmaksi osaksi aikuisia miehiä.)
 
Neppauksen säännöt löytyvät esim. seuraavalta sivulta http://koti.mbnet.fi/neppis/reglesdegp.html Sivulla näkyy myös oikean neppiksen kuva :-)
 
"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
Jami
08.01.2004 17:54:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kaikellaasta sitä. Että isot miehet neppaa. Varmaankin totista touhua ja vaatii tottakai tarkat säännöt. Ja kyllähän voittajia pitää kumartaa. Ja tietysti tehdä mestarin kunniaksi laulu. Hyvä laulu.
 
Aharistaa. Tämä saatanan lakeus. Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «