Muusikoiden.net
07.12.2016

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rock-Jorma & The Orbits : Talven ruusu
1
Demostudio
04.01.2004 04:23:44
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Rock-Jorma & The Orbits
Kappaleen nimi: Talven ruusu

URL: http://www.kolumbus.fi/sami.jokela/Track%2003.mp3 (Mp3)

Simple as that. Olavi Virran tango rautalankana.

Voxauttaja
04.01.2004 04:26:31 (muokattu 04.01.2004 04:28:29)

................

Timo JM
04.01.2004 09:38:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiva, että joku uskaltaa laittaa tänne vähän tällaista kansanmusiikkiakin. Hiukan oli sellainen hissutteleva tatsi kaikilla soittajilla, muuten ihan hyvä.

"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
Jami
05.01.2004 13:30:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pulliaisen jalanjälkiä on seurannut todella moni bändi. Eli näitä on kuultu aika paljon. Parhaat on niin todella hyvin tehtyjä että kastissa on vaikea pärjätä.

Onkohan tässä ollut vähän äänityspaniikkia. Pikkuisen tuntuu että olis turhaa puristusta. Vähän kaikilla. Tulee mielikuva oikeinsoittamisesta ilman henkeä. Hallittua räimettä ja kulkevuutta kaipaisin.

Kitarasaundi on ihan hyvä. Vähän turhan siisti sekin mun makuun. Sais vähän helähtää välillä. Perusbasso kulkee ihan hyvin. Kovasti kaipaisin rumpalilta rankempaa otetta. Voikun tässä tekis oikeat Hammondit paljon lisää. Komppikitara ja urku on nyt melko vaisut.

Tulipa sitä sanomista nyt paljon. Ei tarkoita ettenkö olsi tykänny. Ja on hienoa että näitäkin palstalle ilmestyy.

Aharistaa. Tämä saatanan lakeus. Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä.
Vilhelmus
05.01.2004 14:35:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hee, rauttista, tykkään piäninä annoksina.
Kovin siloteltu on soundiltaan ja meiningiltään. Tulee vähän huoltoasemalevyt mieleen...
Tunnelma tässä on hyvä.

Hyvä veto, mutta rankin draivi puuttuu. Vähän keikkameininkiä mukaan vielä!

Now he knows his father betrayed, Now his wings turn to ashes to ashes his grave.
Burning Winter The Coveralls
bebbe
05.01.2004 19:52:36

Bändin nimi houkutti tsekkaamaan, koska se on niin ROK toi Rock-Jorma. Sulla vois olla tulevaisuus vaikka Juissi Läskisen bändissä, jos Luigi lähtee takas Italiaan pizza hommiin. Tsekkaa Juissin sivut ja opettele biisit jo valmiiksi.

Ps. Mäkin pääsin seuraavalle kiertueelle roudariksi, siis unelmasta tuli totta.

Voxauttaja
05.01.2004 23:56:07

Kommentoin julkaisua, eli tämä oli noin kolme vuotta sitten tehty ensimmäinen demo, ja silloin olin kitaristina tosi vihreä, ja paljon on opittu sen jälkeen, mm. olen ollut ns. "työbändissä" mukana. Käytin siihen aikaan myös liikaa kompuraa, jota olen huomattavasti vähentänyt sen jälkeen. Tämä omasta osuudestani.

Rumpali oli ollut bändissä vain vähän aikaa ja arkaili.
Meillä ei siihen aikaan ollut kosketinsoittajaa, joten koskettimet veti prima vista tyylillä Roland VK-7:lla studion omistaja.
Meinaan siis, että monet tässä havaitut virheet on nykyään korjattu, ei vaan ole siitä vielä todistusaineistoa ;-)

bassman1976
08.10.2011 18:06:16

Heheheh. Kuinkas jumalaut eksyinki tänne =) Joo perus basootteluahan toi oli. Oli suorastaan kiva kuunnella, mitä sitä on oikein tullu soiteltua. No ehkä "pari" seikkaa soittelis nykyään toisellalailla, mutta mitäs sitä murehtiin. Se oli tommosta tollon ja kiva että tuli tehtyä. Ois joskus hauska tehdä semmonen henk koht. kollaasi kaikista nauhotuksista, missä on ollu mukana... Että jos viestiketjun aloittaja lukee tän, niin lähetäppä mulle ne loputkin....

atteb3
17.02.2013 04:22:25 (muokattu 17.02.2013 04:26:23)

Jotain vanhoja reeninauhotuksia mulla on vintillä mutta kuten historia osoitti, Orbitin miehistö vaihtui kuin Boyseissä konsanaan. Ei taidettu olla siellä samaan aikaan....

Finnvape
20.02.2013 03:57:58

Kiitos tästä, kun olen rautalankafani

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti