Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pofony : Critical Miss
1 2
Pallisti
23.12.2003 14:41:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JAU JAU! Kivan kuulosta. Säkkiä lauluun lisää..
 
"Ei olla mikään Collarbone. Onneksi." -arva www.collarbone.tk
WyW
27.12.2003 15:09:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Säkkiä? :D
 
Ja ammetta kitaraan?
 
Pööp.
Mazah
27.12.2003 15:34:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Säkkiä eli kyrpää ilmeisesti. Samaa mieltä. Menee hieman liikaa kirkumiseksi. Muuten toimii loistavasti. Ja se outro oli mahtava. Tällasta musaa ei ole tarpeeksi...
 
Mutta minä olen Kissanainen?
kingdom
02.02.2004 10:21:22 (muokattu 02.02.2004 11:47:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On tämä kova. Parempi ku tuo teidän uusi, minun mielestä. Todellakin aika valmis bändi.
Woc
02.02.2004 11:20:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomi-metallin taso taitaa olla aika kova jos tälläisilla biiseillä ei olla saatu sopparia? Ehkä tämän tyylinen metalli ei sitten ole täällä päin niin suosittua.
 
Vokalisti kuulostaa tälläkin biisillä aika Paljon At the Gatesin Lindbergiltä, mistä plussaa. Muuten biisi kuulosti hieman Meshuggahilta johon oli sotkettu kitaroihin tuollaista Isis/Neurosis-tyyppistä synkkää maailmanloppu-fiilistelyä.
 
Itseasiassa nyt kun kuuntelen, niin kyllähän tuo vokalisointityyli on aika samanlainen näissä Isiksissä ja Cult of Lunissa kuin teilläkin. Tietoisia vaikutteita haettu tuolta suunnalta?
 
Meitsi kyllä piti tästäkin kovasti. Vieläkö teillä on tuota ep:tä jäljellä?
 
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
MattiAuer
02.02.2004 11:44:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laatua alallaan. Ei ihan kolise, mutta syynä on vain se, että mulle tällainen ei ihan kolise. Minä tykkäisin, jos kirkuminen olisi harkiten käytetty elementti ja melodinen laulu pääosissa. Dynamiikkaa, vaihtelua ja melodisuutta lisää niin olisin messissä.
 
Mutta työ pärjännette iliman minuakin. Hyvä pojat.
 
"Uniikki unikorni olikin korni koni"
WyW
02.02.2004 13:11:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomi-metallin taso taitaa olla aika kova jos tälläisilla biiseillä ei olla saatu sopparia? Ehkä tämän tyylinen metalli ei sitten ole täällä päin niin suosittua.
 
Oho... kiitos. Tässä pistetään vasta kohtapuoliin matskua levy-yhtiöille. Saas nähä tärppääkö :D
 
Vokalisti kuulostaa tälläkin biisillä aika Paljon At the Gatesin Lindbergiltä, mistä plussaa. Muuten biisi kuulosti hieman Meshuggahilta johon oli sotkettu kitaroihin tuollaista Isis/Neurosis-tyyppistä synkkää maailmanloppu-fiilistelyä.
 
At the Gates ja varsinkin Meshuggah on itselleni kovastikin tuttuja, mutta Isis/Neurosis? Pitänee tutustua... :D
 
Isis muistuttaa vaa sanonnassa "Äitis o". :P
 
"Itseasiassa nyt kun kuuntelen, niin kyllähän tuo vokalisointityyli on aika samanlainen näissä Isiksissä ja Cult of Lunissa kuin teilläkin. Tietoisia vaikutteita haettu tuolta suunnalta?
 
Cult of Luna...? Tutustumiseksi meni tämäkin :o
 
Meitsi kyllä piti tästäkin kovasti. Vieläkö teillä on tuota ep:tä jäljellä?
 
Hell yeah. Sivuilta saa tilattua kaavakkeella! Eli head for www.pofony.com.
 
Kiittäen & kumartaen.
 
Pööp.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «