Muusikoiden.net
26.10.2020

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cyficial : Now I Am Become Death (demo) (Metalli)
1
Demostudio
22.01.2020 17:03:28
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Cyficial
Kappaleen nimi: Now I Am Become Death (demo)

Genre: Metalli

URL: https://maihinnousu.net/s/29692 (Mp3)

Morjesta pöytää!

Olen yhden miehen bändi -projekti Porin suunnalta ja olen hiljattain päättänyt alkaa panostamaan musiikkini levittämiseen.

Laulan sekä soitan kitarat & basson itse, mutta loput instrumentit, (rummut, orkesteri, syntikka etc.) joudun budjetin vuoksi vääntämään DAW:lla VST-instrumentteja käyttäen.

Örimöri vokaaleista minulla on vuosien kokemus, mutta puhdas laulu on paljon uudempi harrastus, jota olen vasta hiljattain ruvennut biiseihini tunkemaan. Kitaran ja basson käsittelyssä haluisin sanoa olevani keskiverto rämpyttelijä.

Haluisin saada musiikkini leviämään ja kenties jopa löytämään muusikkoja, joiden kanssa tehdä yhdessä biisejä / feattauksia. Samalla haluaisin palautetta, mieluusti rakentavaa sellaista. Kiinnostaa aina kuulla, mitä ihmiset biiseistäni ovat mieltä.

Kappale on tulevalta albumiltani, "Decade Of The Dead", joka on kokoelma uudelleen-äänitetyjä biisejä viime vuosikymmenen ajalta.

Biisiä on kompressoitu, jotta sen pystyy lataamaan Maihinnousuun, jotenka laatu on saattanut vähän kärsiä.

Heleveetisti tekstiä tiiän, mut ainaki ny pitäis olla porukka aika perillä missä mennään.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2020, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti