Muusikoiden.net
06.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Valkeat : Merten Taa (Rock/Pop)
1
Demostudio
04.04.2015 14:48:59
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Valkeat
Kappaleen nimi: Merten Taa

Genre: Rock/Pop

URL: https://youtu.be/g-gqTRPAl5w (Mp3)

Valkeat on rock-yhtye, joka yhdistää rockin ja sähkökanteleen. Ensimmäinen biisi Merten Taa ulkona.

poppijanne
06.04.2015 15:55:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sangen jees biisi ja oikein tyylikäs video. Hyvä ytimekäs esittely myös, joka herätti kiinnostuksen kuunnella.

Jos jotain petrattavaa, niin vähän oli copy & paste -tunne loppua kohden - loppu ois voinut olla eeppisempi tai toisaalta alku vähäeleisempi. Nyt ei tuntunut että ois ollut ihan hirveästi kehitystä biisin aikana, mikä näin pitkässä biisissä alkaa jo tuntua loppua kohden. C-osan jälkeisen säkeistön oisin ehkä jättänyt pois myös ja skipannut suoraan himmailun jälkeen kertsiin, vaikka se aika perusratkaisu onkin.

Miksaus oli omaan makuun aika passeli, vaikka rummut oli miksattu aika taakse ja kuivan tuntuisiksi. Kanteleen ääni tuli kuitenkin hyvin esiin, mikä tässä teidän tapauksessa taitaa olla aika oleellinen juttu.

Kailis
10.04.2015 19:48:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en edes hiffannut että tuossa olisi C-osa. Kiertohan on koko ajan sama, neljä sointua kolmen kiertona ja vika vuorottelee. Tässä mun mielestä on se ongelma, mä olisin säveltänyt tähän selkeästi eri osan jopa ehkä rytmiikalla kikkaillen. Nyt toi oli varsinkin pituuteensa nähden vähän yllätyksetön. Soundeista ja soitosta kyllä pidin.

TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti