Muusikoiden.net
08.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Harakka : Pistelee ja Polttaa (Rock/Pop)
1
Demostudio
31.10.2011 13:23:01
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Harakka
Kappaleen nimi: Pistelee ja Polttaa

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.myspace.com/575467322 (Mp3)

Aloittelevan trubaduurinaisen ensimmäinen julki päästetty hengentuotos.

Sauvojen_nelonen
03.11.2011 09:51:08

Mä kaipaisin kovasti jotain palautetta kun oon kuunteluttanut näitä biisejä vain kavereilla.

Siitä olen tietoinen että soitto- laulu- äänitys- ja miksaustekniikassa on paljon kehittämisen varaa, sisällöllisesti mun on vaikea sanoa miten noi biisit toimii. Risut, ruusut ja treenausvinkit olisi tervetulleita.

ares
17.11.2011 19:36:25

Mun mielestä sisällöltään hyvää musaa (kuuntelen siis itsekin paljon suomenkielistä musiikkia ja olen sitä vähän tehnytkin).
Päälimmäisenä kaipaan tossa itsevarmuutta. Varsinkin laulussa. Laulat siis hyvin ja pysyt nuotissa, mutta sellasta ronskia ja itsevarmaa otetta jäi kaipaamaan.
Kannattaa siis treenata noita ja tulevia biisejä paljon. Ja miettiä sovituksia, stemmoja jne. Myöskään tuo äänityssofta ei ehkä ollut ihan paras mahdollinen.
Biisien sanat oli aika hyviä. Ovelia kielikuviakin oli siellä sun täällä. Jos biisit olisivat paremmalla äänenlaadulla niin varmaan moni muukin tykkäisi.

Of all the warlords loved by the gods, I hate him the most.
Sauvojen_nelonen
18.11.2011 12:49:50

Sydämelliset kiitokset rakentavasta palautteesta! Ilo kuulla että biisien sisältö vetoaa muihinkin kuin meikäläiseen. Toi äänityspuoli on mulle ihan uutta, pitäis varmaan koittaa saada joku asiantunteva kaveri opastamaan. Laulun ja soiton harjoittelua jatkan ahkerasti, jostain syystä lauluääni kulkee paremmin esiintymistilanteissa kitaran kanssa mutta tuo yksin mikkiin laulaminen on vähän kinkkistä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti