Muusikoiden.net
06.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Norah : Lapsuus Muistot (Iskelmä)
1
Demostudio
04.09.2010 18:27:41
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Norah
Kappaleen nimi: Lapsuus Muistot

Genre: Iskelmä

URL: http://www.mikseri.net/playsong.php?id=436135 (Mp3)

Lapsuus Muistot kertoo lapsuuden leikeistä ja seikkailuistani.

Hanuriin
09.09.2010 13:06:47

Bändin nimi: Norah
Kappaleen nimi: Lapsuus Muistot

Genre: Iskelmä

URL: http://www.mikseri.net/playsong.php?id=436135 (Mp3)

Lapsuus Muistot kertoo lapsuuden leikeistä ja seikkailuistani.

Yllättävää matskua. Kirjoitus Virheitä Täynnä Koko Sivu. Aika huono ja monotooninen sävellys sai vertaistaan tukea huonosta ja epätasaisesta sanoituksesta. Oletko ikinä musiikkia kuunnellessasi kiinnittänyt huomiota siihen, että sanat ja musiikin rytmi koitetaan jotenkin linkata toisiinsa? Oletko koskaan kuullut sellaista termiä kuin riimi?

Tämän voisi lisätä jollekin listalle, että karta näitä perusvirheitä. Mutta tästä on ainakin hyvä ponnistaa eteen- ja ylöspäin. Onnea matkaan, sitä tarvitset varmasti.

Keep up the good work!

MissNora
11.09.2010 15:17:05 (muokattu 11.09.2010 15:17:50)

Hei nyt vaan sinä siellä joka kommentoit (tai pikemminkin Haukuit) biisiä. Kappale on ihka ENSIMMÄINEN biisi minkä olen tehnyt. Ei siis mikään ihme että siinä on kirjoitus virheitä.
Ja. Lisäksi. Oletkos sattumoisin lukenut muiden 'järkevien ihmisten' kommentoimista? Ne Järkevät tuskin sanovat että: Tämä pitäisi laittaa sellaiselle listalle että karta näitä perusvirheitä. Ja jos tuo oli jotain kannustamista, niin voin sanoa että per******en meni nuokin kannustukset.
Sori nyt jos oon vähä lapsellinen mut en mä sille voi mitään joten turha tulla itkeen et miks otat kaiken ittees ja yhyy yhyy. Mä nyt vaan otan kaiken aina itteeni ja sillä selvä.
Ja painu sinne mistä nimesikin kertoo.

Simo78
12.09.2010 22:05:46

Kandee muistaa, että toisin kuin koulussa ja sukulaisilta, täällä mnetissä ei samalla tavalla "irtopisteitä". Tottakait tässä pitäisi osata arvioida musaa iänkin mukaan. Mitä nyt ensimmäisenä tulee mieleen, niin nauhoitustekniikkaa kandee reenata, jotta saisit noin särähtelyt veke. Ja reenaat vaan rohkeasti lisää. Mieti kuiteskin tarkkaan, milloin musa on riittävän valmista nettiin laitettavaksi...

Hanuriin
13.09.2010 09:57:31

MissNora: Hei nyt vaan sinä siellä joka kommentoit (tai pikemminkin Haukuit) biisiä. Kappale on ihka ENSIMMÄINEN biisi minkä olen tehnyt. Ei siis mikään ihme että siinä on kirjoitus virheitä.
Ja. Lisäksi. Oletkos sattumoisin lukenut muiden 'järkevien ihmisten' kommentoimista? Ne Järkevät tuskin sanovat että: Tämä pitäisi laittaa sellaiselle listalle että karta näitä perusvirheitä. Ja jos tuo oli jotain kannustamista, niin voin sanoa että per******en meni nuokin kannustukset.
Sori nyt jos oon vähä lapsellinen mut en mä sille voi mitään joten turha tulla itkeen et miks otat kaiken ittees ja yhyy yhyy. Mä nyt vaan otan kaiken aina itteeni ja sillä selvä.
Ja painu sinne mistä nimesikin kertoo.

Heh, itkuraivari! Positiivista on lähinnä se, että edes yrität, suurin osa ei saa aikaan edes sitä. Ottamatta millään tavalla kantaa esityksen tekniseen laatuun, voitaneen kuitenkin turvallisesti sanoa, että pohjamutia ruopataan ja melko syvältä kaiken lisäksi.

Mulla oli kuitenkin siinä kommentissani ihan konkreettista vinkkiäkin, miten voisit jatkossa kehittää ilmaisuasi; esim. riimitekniikan perusteet haltuun. Lisäksi voisit jonkun äidinkieltä opiskelevan kaverisi kanssa käydä artistisivusi läpi isoimpien kirjoitusvirheiden osalta.

Ja sikälikin turha sun on valittaa, että kommenttia tulee, suurin osa ei saa minkäänlaista palautetta!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti