Muusikoiden.net
11.12.2016

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Karo : Kaunis tyttö (Rock/Pop)
1
Demostudio
12.01.2010 18:15:17
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Karo
Kappaleen nimi: Kaunis tyttö

Genre: Rock/Pop

URL: http://maihinnousu.net/s/6741 (Mp3)

Suomirokkia naisvokaaleilla.

Nordwald
13.01.2010 12:23:18

Olipa hyvin tehty biisi. Heti alusta alkaen tuli olo, että tän haluaa kuunnella loppuun asti - demppikitarassa ja liidiriffissä oli hyvät soundit, ja kun laulajan äänen kuuli ensimmäistä kertaa, tuli vieläkin vakuuttuneempi olo. Biisin rakenne oli omaperäinen ja kaikki soi hienosti yhteen. Oikein hyvä!

Jos kaivellaan nyt sitä varmasti toivottua kritiikkiäkin esiin, niin kyllä tästä Stella-vaikutteet mun korvaan kuului aika vahvasti läpi. Sanoituksista en oikein saanut kertakuulemalta kiinni, ja ne vaikutti jotenkin kuivilta ja teknisiltä - mutta en toisaalta ole aikuisrockin olennaisinta kohderyhmääkään. Mä ite pidän hivenen mystisistä ja visuaalisista lyriikoista, mutta makuasiahan tuo on.

Kokonaisuutena todella vahvaa ja hyvin tehtyä kamaa, josta paistaa musiikin tekemisen kokemus läpi. Tarttuvuutta ja vahvempia melodioita suosittelisin varovasti, ja ehkä rohkeampaa irrottautumista omista suomirock-esikuvista. Mutta kiitos tästä kappaleesta, sitä oli mukava kuunnella!

carmake
13.01.2010 13:08:24

Kiitoksia ja ole hyvä:).

Mukava välillä saada tarkempaakin palautetta biiseistä. Stella-viittaus oli mielenkiintoinen, myös Tiktakkiin on vertailtu biisejä yllättävän paljon. Ite en tuohon osaa sanoa mitn, vaikutteet sun muut on lähtöisin kyllä täysin hevistä ja jopa raskaammastakin musasta. Kai se vanhuus alkaa painaa pikku ja hiljaa, alitajunta alkaa murtaa hevimiestä:)

Toki tarkotus ei ole mitään raskasta musiikkia vääntää, eli siinä mielessä nuo vertaukset on kyllä ihan mun mieleen.

Sanoja oon koittanu kirjotella vähän siihen malliin ettei välttämättä ihan suoraan tuu ilmi mistä hommassa on kyse, eli pikku haastetta kuulijoille myös sillä saralla. Suomenkielinen lyriikka on mulle vielä melko uutta, alle 10 biisiä on tullut sanoitettua. Varmaan vielä 'pikkusen' opittavaa löytyy.

Kuuntelehan muutkin biisit ja heitä jotain sanomaa niistäkin!

carmake
14.01.2010 15:08:20 (muokattu 14.01.2010 15:13:01)

Eli pistin uuden masterin uuteen linkkiin, olis varmaan voinu muokata tätä vanhaa:)

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=186755

Tämän voinee poistaa ja palautteet tuonne uuteen linkkiin.

Plaah....

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti