Muusikoiden.net
10.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Samuli : Speed of Light (Rock/Pop)
1
Demostudio
31.12.2009 11:14:08
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Samuli
Kappaleen nimi: Speed of Light

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.myspace.com/rocksamuli (Mp3)

Pitkään ja hartaasti valmisteltu kolmiminuuttinen Hammond-riffillä ja diskohtavalla säkeistöllä.

samulirask
12.01.2010 19:25:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Palaute ei haittaisi.
stratomaster
15.01.2010 09:07:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä ja tarttuva melodinen biisi, jossa on kuitenkin mukavasti koukkua. Hauska 70-luvun mieleen tuova meininki. Teknisesti hyvin toteutettu, soitto on suorastaan taidokasta kaikilta osin. Erityisesti kiinnitti huomiota rummut ja basso, kulkee hienosti. Mutta kyllä kitara- ja urkuosastokin toimii. Laulusoundi ei ehkä ole niitä parhaimpia, mutta kyllä sekin tähän kokonaisuuteen istuu. Eipä tässä oikeastaan voi muuta kuin kehua. Oletko tosiaan itse soittanut nuo kaikki? Olisi hauska tietää, millä olet tehnyt nuo rummut.
samulirask
16.01.2010 00:22:58 (muokattu 16.01.2010 00:24:37)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stratomaster: Hyvä ja tarttuva melodinen biisi, jossa on kuitenkin mukavasti koukkua. Hauska 70-luvun mieleen tuova meininki. Teknisesti hyvin toteutettu, soitto on suorastaan taidokasta kaikilta osin. Erityisesti kiinnitti huomiota rummut ja basso, kulkee hienosti. Mutta kyllä kitara- ja urkuosastokin toimii. Laulusoundi ei ehkä ole niitä parhaimpia, mutta kyllä sekin tähän kokonaisuuteen istuu. Eipä tässä oikeastaan voi muuta kuin kehua. Oletko tosiaan itse soittanut nuo kaikki? Olisi hauska tietää, millä olet tehnyt nuo rummut.

Kiitos palautteesta, tuo lämmitti mieltä.

En itse ole SOITTANUT kaikkea tuolla biisillä, mutta kaikki äänet olen kyllä TUOTTANUT. Yleensä käytän softasynia, mutta tuohon pääsi mukaan tosiaankin oikea Hammond, jota pääsen silloin tällöin soittelemaan.

Rummut olen tehnyt Drumcore Free-plugarilla. Käytin aika lailla ohjelman midiluuppeja, joita sitten tarpeen mukaan muokkasin. Fillit rakentelin nuotti nuotilta. Mausteena on sitten perkussioluuppeja. Minulla oli olemassa rumpuraidasta oikeilla rummuilla soittamani versiokin, mutta totesin, että aika paljon paremmalta kuulostaa tuo koneen soittama kuin itse sinnepäin vetämäni, kahdella mikillä äänitetty versio.

Jos soittaisin bändissä, tarjoaisin itseäni basistiksi. Biisin bassoraidan takana voin kyllä aika lailla seistä, muut ovat enemmän tai vähemmän "stunttausta". Niin ja sävellyksen takana seison myös.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti