Muusikoiden.net
10.12.2016

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Karo : Kylmä sydän (Rock/Pop)
1
Demostudio
29.12.2009 17:38:44
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Karo
Kappaleen nimi: Kylmä sydän

Genre: Rock/Pop

URL: http://maihinnousu.net/s/?song_id=6485 (Mp3)

Ensimmäinen testibiisi tältä orkesterilta, heittäkääpä lokaa niskaan.

Hanuriin
29.12.2009 18:22:46

Hei, täähän oli ihan hyvä. Biisinä. Varmaan keikalla toimii näin pitkänä, mutta "radio edittiin" kannattaa lyhentää osapuilleen 44-45 sekuntia lyhemmäksi. Hyvä laulaja, välillä vähän ärsyttävän Tiktakmaisen tuskaisen kuuloista, mutta toisaalta sehän voi olla juuri se, mihin on pyrittykin ja kyllähän siitäkin on moni tykännyt. Ainakin on ostanut.

Jos olette riittävän kauniita ihmisiä, niin tällainen materiaali voi hyvinkin ottaa tuulta alleen. Pankaa lisää näytteitä, niin nähdään, oliko kyseessä onnenkantamoinen vai oletteko oikeasti hyviä tekemään biisejä :)

carmake
13.01.2010 13:09:32

Kiitoksia.

Uusia biisejä on nyt kuultavina, eli ei muuta kuin palautetta antamaan.

ROCK!

Nordwald
13.01.2010 20:09:38

Noniin, tää jäi joi soimaan päähän, mikäli on selkeä parannus siihen Kauniiseen tyttöön nähden, minkä arvioin :)

Nyt olikin selkeästi enemmän noita mainitsemiasi metallivaikutteita esillä, loppupuolen ridekompin aikana tuli jopa mieleen Kilpi. Laulaja tosiaan kuulosti tässä ajoittain paljonkin TikTakin Petralta, mutta ei se mua häirinnyt. Aavistuksen turhan pintaan sen sijaan oli laulu mun makuun miksattu. Mut näistähän voi aina kinastella :) Puhdas ja hyvä ääni kuitenkin!

Edellisen kanssa olen siinä jokseenkin samaa mieltä, että hieman biisi tuntui pitkältä. En nyt päivän päätteeksi väsyneenä saa puolentoista kuuntelukerran jälkeen päähäni, että mistä tuo kannattaisi leikata, mutta kyllähän sitä puristettavaa yleensä löytyy joka biisistä.

Sanoitukset jäi vähän mysteeriksi tällä kuuntelulla, kuten ilmeisesti tarkoitus onkin. Hieman vierastan itse rock-musiikissa tuota alakerran saunasta laulamista, mutta kyseisillä säkeillä varmasti on paikkansa kokonaisuudessa. Minä vaan en kuulu siihen koulukuntaan, joka jaksaisi miettiä kansivihko kädessä, että mistähän tässä lauletaan :) Siksi päällimmäisiksi jää mielikuvat, ja ne etäännyttää tässä tapauksessa, kun en saa mistään mulle merkityksellisestä kiinni. Mutta ehkäpä en tosiaan ole kohderyhmää.

Mutta, pitkä teksti lyhyeksi: hyvin tehty ja tuotettu biisi tarttuvalla kertsillä. Stellan, Irinan ja muun aikuisrockin ystävät voisivat varmasti ottaa Karon omakseen.

P.S. Jos vastavuoroinen kommentointi yhtään kiinnostaa, niin Fallmostin Slow löytyy ainakin toistaiseksi Demoketjun ykkössivulta. Kiitos jo etukäteen :)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti